abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135205571
Hallo mensen!

Ik zit met het volgende, ik kan de keuze moeilijk maken tussen luchtmacht (korporaal grondverdediging) of marechaussee.
21 january moet ik bij het huis te heide zijn voor info over de luchtmacht en deze maand ook bij de marechaussee.
Waar zit het meeste toekomst perspectief in? Want wil graag een carriere opbouwen.
Wat is beter kwa salaris etc..
Wie kan mij wat meer informatie verstrekken?
pi_135205747
Mooie tattoo
pi_135205762
Wat vind je leuker?
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:47:28 #4
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_135205812
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:46 schreef tennis_jongen het volgende:
Wat vind je leuker?
Dit inderdaad. :)
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_135205919
Het lijkt me bijde leuk, maar ik denk ook vooruit kwa promoties enz want dat wil ik ook graag.
En bij welke van de 2 heb je meer actie.
En wat verdiend beter.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:04:32 #6
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_135206643
Succes met carrière maken met zo'n tattoo op je arm.
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
pi_135206749
NZT je zit op het verkeerde topic, ik probeer hier serieus wat informatie te winnen.
pi_135207468
Heu Matheu!
  dinsdag 7 januari 2014 @ 21:19:55 #9
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_135207520
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 21:19 schreef Frishe het volgende:
Heu Matheu!
_O-
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
pi_135207653
_O-
Dit topic

On a more serious note, ga naar de voorlichtingen en kijk welke je interessanter/leuker vindt. Het is een stuk belangrijker om een baan te hebben die je ligt en boeit dan een baan die goed betaald, zolang je maar rond komt.
pi_135207899
Voorlichtingen ga ik ook deze maand, maar zou graag van andere mensen ook hun ervaringen willen horen.
pi_135208090
Volgens mij doe je bij grondbewaking alleen maar stoer kijken en patrouilles lopen, en kMar is politie met ander soort taken
  Moderator dinsdag 7 januari 2014 @ 22:06:01 #13
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  woensdag 8 januari 2014 @ 00:41:02 #14
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_135218631
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 22:06 schreef jitzzzze het volgende:
Klaar dames, met opmerkingen over zijn tattoo. Doe dat maar lekker in zijn andere topic.
Had ik nog niet gezien, excuseer
pi_135220361
Nu alleen de mensen die nog wel serieus kunnen doen?
Wel heel apart dat iedereen het daar over heeft op een defensie topic.

[ Bericht 16% gewijzigd door jitzzzze op 08-01-2014 07:30:26 ]
  woensdag 8 januari 2014 @ 11:42:57 #16
302657 Wasmachinu
cleaning your mess
pi_135226583
Mooie kwekerij ook! Succes met solliciteren :')
  woensdag 8 januari 2014 @ 11:44:32 #17
302657 Wasmachinu
cleaning your mess
pi_135226650
Ik zou naar de eenheid gaan waar je denkt het meest te kunnen leren, want tegenwoordig is een carrière opbouwen (lees: werken tot je pensioen) maar voor enkelen weggelegd. De rest is er voor z'n 35e weg
  woensdag 8 januari 2014 @ 15:35:45 #18
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_135234691
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:42 schreef Wasmachinu het volgende:
Mooie kwekerij ook! Succes met solliciteren :')
_O- :D

TS _O_
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_135239092
Ik ken iemand die bij de marechaussee zit. Over cariére kan ik je weinig vertellen, maar qua actie is het zeer verschillend. Als je "pech" hebt moet je je bezighouden met het beveiligen van de minister president, het koningshuis of banken. Veel actie zal je dan niet meemaken. Daarentegen grenscontrole, en bijstand aan politie(zeker in het buitenland) kan vrij interessant zijn. Die man die ik werkt op schiphol. Felle actie heeft hij niet vaak meegemaakt, maar hij vond het zelf een erg leuke baan.
pi_135280791
Als je graag de hele dag niks doet en dat minimaal 4 jaar kan volhouden > grondverdediging
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')