ik heb hard gewerkt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
we gaan viral
kanjer for word of 2014
Zeg ik alleen maar omdat tjacka het anders edit en me een note geeftquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
we gaan viral
kanjer for word of 2014
ja eh welke studie?quote:
Zie op school regelmatig mensen die niet met een programma of zo kunnen opschieten. Helemaal dat ding uitschelden enzo.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik moet altijd een beetje lachen om digibeten
Waarom niet?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat doe je niet. Zowel kom ik je met dwang overtuigen het niet te doen.
Zo.
Krijg het er nog warm van ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik moet altijd een beetje lachen om digibeten
Hondentrimmer, MBO niveau 2quote:
Hoe bedoel je? Ik kan vwo niet aanquote:
Zo is het bij 'ons' ook ooit begonnen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zeg ik alleen maar omdat tjacka het anders edit en me een note geeft
waarom leuven?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:15 schreef Adames het volgende:
[..]
gewoon lekker naar leuven, weinig studieschuld en leuke mensen
Oh mag ik voor je kiezen? http://fontys.nl/Studeren/Opleidingen/Leraar-Wiskunde-voltijd.htmquote:
waarom zou je dan mbo gaan doenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik kan vwo niet aanheb gewoon havo gehaald maar vwo is te moeilijk.
ik dacht aan iets andersquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Krijg het er nog warm van ook.
[..]
Hondentrimmer, MBO niveau 2
Je kan vwo wel aan, maar niet in 1 jaar omdat wiskunde.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik kan vwo niet aanheb gewoon havo gehaald maar vwo is te moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |