quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:59 schreef Toto69 het volgende:
er is 'n man van 45-50 op die gelderland pagina gezet op zoek naar meisjes van 15![]()
Je moet sommige dingen voor je houden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Wat moeten we nu? Ik wil helemaal niet onaardig zijn. Zo ben ik niet.
Na dit album ben je gegarandeerd vrolijk. Enkel Haus am See is het niet helemaal.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Wat moeten we nu? Ik wil helemaal niet onaardig zijn. Zo ben ik niet.
Mijn opa was echt een baasquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:59 schreef supersof het volgende:
Je moet kijken naar de vader van je moeder, dan weet je een beetje hoe je haar er later uit ziet.
linkquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:59 schreef Toto69 het volgende:
er is 'n man van 45-50 op die gelderland pagina gezet op zoek naar meisjes van 15![]()
521 keerquote:
Mijn vader is 10 cm langer en heeft echte krullen. Ik betwijfel het.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:59 schreef supersof het volgende:
Je moet kijken naar de vader van je moeder, dan weet je een beetje hoe je haar er later uit ziet.
quote:
die is nog niet kaalquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:59 schreef supersof het volgende:
chillquote:
Ah. Nu ga ik The Cab alsnog een poging geven. Al heeft DJVT wel grappige clips, dat dan weer wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |