En zijn strijkplank meegenomen. Heeft die moeder nog wel iets over om haar man te gedenken, of heeft Son het hele huis leeggehaald?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En met zijn pannen koken. Ma gaat maar lekker naar de Chinees voortaan
ik blijf het horen.quote:
Man te gedenken, huishouden te runnen, Son heeft er lak aanquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:21 schreef Lovechild het volgende:
[..]
En zijn strijkplank meegenomen. Heeft die moeder nog wel iets over om haar man te gedenken, of heeft Son het hele huis leeggehaald?
Ik heb vanmiddag een paar uur 'Ik ben ziek en jij gaat dood' in mijn hoofd gehad. Inmiddels is het 'Zo lang ik het maar niet met Sonja Silva hoef te doen' gewordenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Brigitte Kaandorp dringt zich op.
'Ik heb een heel zwaar leven, nee nee echt waar moeilijk moeilijk moeilijk moeilijk...'
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een paar uur 'Ik ben ziek en jij gaat dood' in mijn hoofd gehad. Inmiddels is het 'Zo lang ik het maar niet met Sonja Silva hoef te doen' geworden
wat ridderlijk van hemquote:Op zondag 24 augustus 2014 10:55 schreef TheVulture het volgende:
Passen jullie wel op? Voor je het weet heb je een boze Pyke hier op het forum. Hij heeft Jan Versteegh ook al aangesproken op twitter laatst over een Sonja-grapje
Echt hequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:38 schreef Bamba het volgende:
Ik zou ook moe worden als ik elke kwaal of pijntje die ik voel zo benadrukMijn hemel, wat een zeikerd.
Een blik op z'n twitter en je weet wat ze bindt #zeikwijfquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Echt heHoe houdt een man het überhaupt bij haar uit.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:14 schreef Kim-Holland het volgende:
Naast de griep is onze Son begonnen met 'werken' aan goed eten en leven..
https://www.facebook.com/(...)agefilter=3&ustart=1
Pyke is van het padje en houdt zich bezig met ravemuziek
Wat een teringherrie!!
Code red on Son's face?quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:37 schreef Bladergroen het volgende:
Vermoedelijk enkele toetsen niet gemaakt wegens ziekte en/of instortingsgevaar. Anders was dat uiteraard een 10 geweest.
Nee het is gewoon slecht. Past niet echt bij elkaar.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:14 schreef Kim-Holland het volgende:
Naast de griep is onze Son begonnen met 'werken' aan goed eten en leven..
https://www.facebook.com/(...)agefilter=3&ustart=1
Pyke is van het padje en houdt zich bezig met ravemuziek
Wat een teringherrie!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |