abonnement Unibet Coolblue
pi_135235436
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:40 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Ik denk alleen niet dat het aan de wallet van Coinye ligt. Heb die ook gewoon gedownload en tot zover geen problemen.
ik denk ook niet dat het aan de coinye wallet ligt, deze heb ik tot op heden nog niet gedownload namelijk aangezien dat geen nut meer had want mijn coins waren weg. Waar het wel meegekomen is weet ik niet. Voor elke wallet bekijk ik eerst de bitcointalkthread om te kijken of mensen een virus rapporteren...

Laatst geinstalleerde wallet: Monacoin, Pandacoin, Ufocoin, Nutcoin, Noblecoin, Electric (Volt), Clockcoin. Ben benieuwd of ik het kan achterhalen.
pi_135236477
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:51 schreef mijntje12 het volgende:

[..]

ik denk ook niet dat het aan de coinye wallet ligt, deze heb ik tot op heden nog niet gedownload namelijk aangezien dat geen nut meer had want mijn coins waren weg. Waar het wel meegekomen is weet ik niet. Voor elke wallet bekijk ik eerst de bitcointalkthread om te kijken of mensen een virus rapporteren...

Laatst geinstalleerde wallet: Monacoin, Pandacoin, Ufocoin, Nutcoin, Noblecoin, Electric (Volt), Clockcoin. Ben benieuwd of ik het kan achterhalen.
Monacoin (1/47), Ufocoin (2/47) en Noblecoin (1/48) kwamen terug met een virusmelding (virustotal gebruikt).

Voortaan eerst maar even de wallet.zip door virustotal halen en als die een melding geeft ga ik deze in ieder geval niet gebruiken.
pi_135236724
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:15 schreef mijntje12 het volgende:

[..]

Monacoin (1/47), Ufocoin (2/47) en Noblecoin (1/48) kwamen terug met een virusmelding (virustotal gebruikt).

Voortaan eerst maar even de wallet.zip door virustotal halen en als die een melding geeft ga ik deze in ieder geval niet gebruiken.
MSE blokkeerde bij mij al de UFO wallet. Dus misschien een tip: download MSE.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 januari 2014 @ 16:23:00 #204
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135236812
Godver, ik heb de UFO wallet gebruikt :'(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_135237223
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:23 schreef Nattekat het volgende:
Godver, ik heb de UFO wallet gebruikt :'(
Misschien is er niets aan de hand en zijn het twee false positives. Maar ik wou het toch even delen dat virustotal met meldingen over deze wallets terug kwam.
pi_135237650
Even een vraag hè:

Veel mensen worden links en rechts genaaid door keyloggers. Maar een keylogger kan wachtwoorden pas tracken als deze ook daadwerkelijk ingetikt worden, toch?

Wat nou als je op computer A en computer B teamviewer installeert. Computer A houd je schoon, en computer B pomp je vol met elke shitwallet die er te downloaden valt. Op computer B staat nu ook een keylogger.

Wat nou, als je op computer A via teamviewer computer B bestuurd. Op computer A tik je in een kladblokbestand je wachtwoord in. Deze kopieer je. Dan ga je in teamviewer op computer B, open je een wallet of wat dan ook en plak je je wachtwoord, zonder deze dus in te tikken.

Kan de keylogger dan het wachtwoord detecteren?

Schoot me ineens te binnen, maar lijkt te mooi om waard te zijn ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2014 16:46:30 ]
pi_135237729
Ook paswords hidden fields kan je uitlezen, ook al staan er sterretjes voor de gebruiker. Wellicht dat je de average keylogger overleeft omdat deze geautomatiseerd zal kijken naar bepaalde acties.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 januari 2014 @ 16:48:43 #208
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135237742
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:46 schreef -mosrednA het volgende:
Even een vraag hè:

Veel mensen worden links en rechts genaaid door keyloggers. Maar een keylogger kan wachtwoorden pas tracken als deze ook daadwerkelijk ingetikt worden, toch?

Wat nou als je op computer A en computer B teamviewer installeert. Computer A houd je schoon, en computer B pomp je vol met elke shitwallet die er te downloaden valt. Op computer B staat nu ook een keylogger.

Wat nou, als je op computer A via teamviewer computer B bestuurd. Op computer A tik je in een kladblokbestand je wachtwoord in. Deze kopieer je. Dan ga je in teamviewer op computer B, open je een wallet of wat dan ook en plak je je wachtwoord, zonder deze dus in te tikken.

Kan de keylogger dan het wachtwoord detecteren?

Schoot me ineens te binnen, maar lijkt te mooi om waard te zijn ;(
Een keylogger kan enkel ingevoerde tekst bijhouden. Als het ook het klembord bij kan houden is er wel heel goed over nagedacht :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_135237759
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:46 schreef -mosrednA het volgende:
Even een vraag hè:

Veel mensen worden links en rechts genaaid door keyloggers. Maar een keylogger kan wachtwoorden pas tracken als deze ook daadwerkelijk ingetikt worden, toch?

Wat nou als je op computer A en computer B teamviewer installeert. Computer A houd je schoon, en computer B pomp je vol met elke shitwallet die er te downloaden valt. Op computer B staat nu ook een keylogger.

Wat nou, als je op computer A via teamviewer computer B bestuurd. Op computer A tik je in een kladblokbestand je wachtwoord in. Deze kopieer je. Dan ga je in teamviewer op computer B, open je een wallet of wat dan ook en plak je je wachtwoord, zonder deze dus in te tikken.

Kan de keylogger dan het wachtwoord detecteren?

Schoot me ineens te binnen, maar lijkt te mooi om waard te zijn ;(
Dit is echt een geniaal idee. Zou inderdaad te mooi zijn. Ik ga denk ik maar sanboxie installeren...
pi_135237836
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:46 schreef -mosrednA het volgende:
Even een vraag hè:

Veel mensen worden links en rechts genaaid door keyloggers. Maar een keylogger kan wachtwoorden pas tracken als deze ook daadwerkelijk ingetikt worden, toch?

Wat nou als je op computer A en computer B teamviewer installeert. Computer A houd je schoon, en computer B pomp je vol met elke shitwallet die er te downloaden valt. Op computer B staat nu ook een keylogger.

Wat nou, als je op computer A via teamviewer computer B bestuurd. Op computer A tik je in een kladblokbestand je wachtwoord in. Deze kopieer je. Dan ga je in teamviewer op computer B, open je een wallet of wat dan ook en plak je je wachtwoord, zonder deze dus in te tikken.

Kan de keylogger dan het wachtwoord detecteren?

Schoot me ineens te binnen, maar lijkt te mooi om waard te zijn ;(
Als je nou op computer A alleen je wallets zet en op B je pools bekijkt? Of dual boot. Linux voor wallet, Windows voor minen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_135237901
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Een keylogger kan enkel ingevoerde tekst bijhouden. Als het ook het klembord bij kan houden is er wel heel goed over nagedacht :P
Joh, dit zit allang bij de eerste sub7 van 2000 ingebouwd. Echt niet dat het moeilijk is om dat ook uit te lezen hoor... dit is een beetje schijnveiligheid creëren.

Enige veilige hierbij is losse (virtuele) pc's om wallets te draaien. Al het andere brengt aanzienlijke risico's met zich mee.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 januari 2014 @ 16:54:59 #212
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135237931
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:53 schreef peterselieplukkker het volgende:

[..]

Joh, dit zit allang bij de eerste sub7 van 2000 ingebouwd. Echt niet dat het moeilijk is om dat ook uit te lezen hoor... dit is een beetje schijnveiligheid creëren.

Enige veilige hierbij is losse (virtuele) pc's om wallets te draaien. Al het andere brengt aanzienlijke risico's met zich mee.
Het bestaat wel, maar niet iedere keylogger heeft dat. Maar goed, de beste oplossing is idd vc.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_135237970
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het bestaat wel, maar niet iedere keylogger heeft dat. Maar goed, de beste oplossing is idd vc.
Maar dan ga je dus een risico aan waarbij je jezelf aanpraat dat je veilig zit. Totdat je inene 10BTC's kwijt bent :P
pi_135238013
Trouwens, wie deed er mee met bitcoin contest van Anderzorg? ( http://coinkoorts.nl/ ) . Volgens mij heb ik een bitcoin gewonnen want me naam staat in de lijst, heb alleen niets gehoord....
pi_135238022
Vc installeren op windows 7 werkt niet bij mij. Ik probeer op windows 7 een vc windows 7 te maken, maar dan blijft de installatie hangen.
pi_135238234
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 00:14 schreef bambino het volgende:
Heb net 3e videokaart aangesloten in beide rigs.
Na opstarten cgminer gestart, maar ziet nog steeds maar gpu 0 en gpu 1.

Iemand een idee?
Iemand hier nog antwoord op?

Heb trouwens gewoon coinye gemined hele nacht.
Heb er nu bijna 800.000
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_135238320
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:57 schreef peterselieplukkker het volgende:
Trouwens, wie deed er mee met bitcoin contest van Anderzorg? ( http://coinkoorts.nl/ ) . Volgens mij heb ik een bitcoin gewonnen want me naam staat in de lijst, heb alleen niets gehoord....
Kan ook iemand zijn met zelfde naam, henk staat er ook 2 keer in.
Je moet een email krijgen als je gewonnen hebt.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_135238420
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:03 schreef bambino het volgende:

[..]

Iemand hier nog antwoord op?

Heb trouwens gewoon coinye gemined hele nacht.
Heb er nu bijna 800.000
Zijn het dezelfde typen kaarten? Ik heb veel problemen gekregen met mixen van 59xx en 69xx series.
pi_135238798
Bummer. Videokaart krijg ik er maar niet in.

En nu er ook niet meer uit. ;(
pi_135238810
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:09 schreef peterselieplukkker het volgende:

[..]

Zijn het dezelfde typen kaarten? Ik heb veel problemen gekregen met mixen van 59xx en 69xx series.
Vroeg ik ook al. Maar verschillende series mixen moet ook gewoon kunnen, wel met een omweg.
pi_135238841
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:09 schreef peterselieplukkker het volgende:

[..]

Zijn het dezelfde typen kaarten? Ik heb veel problemen gekregen met mixen van 59xx en 69xx series.
Exact zelfde kaarten, en volgens mij lopen de series ook op van 1-6
Moet alleen kijken of het ook 1-3 in rig1 is en 4-6 in rig 2
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_135238976
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:48 schreef peterselieplukkker het volgende:
Ook paswords hidden fields kan je uitlezen, ook al staan er sterretjes voor de gebruiker. Wellicht dat je de average keylogger overleeft omdat deze geautomatiseerd zal kijken naar bepaalde acties.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Een keylogger kan enkel ingevoerde tekst bijhouden. Als het ook het klembord bij kan houden is er wel heel goed over nagedacht :P
Werkt het nou wel of niet? :P

quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:51 schreef dimmak het volgende:

[..]

Als je nou op computer A alleen je wallets zet en op B je pools bekijkt? Of dual boot. Linux voor wallet, Windows voor minen.
Dan heb je toch nog steeds het probleem dat als je 1 verkeerde wallet download je ook de sjaak bent met de rest?
pi_135239042
got it
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_135239068
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:21 schreef bambino het volgende:

[..]

Exact zelfde kaarten, en volgens mij lopen de series ook op van 1-6
Moet alleen kijken of het ook 1-3 in rig1 is en 4-6 in rig 2
Na dit gelezen te hebben begrijp ik je probleem niet meer. :{
  woensdag 8 januari 2014 @ 17:26:49 #225
417829 lainke
to the moon with de poen ;)
pi_135239087
waar staat die vc ergens en voor elke wallet dan een aparte?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')