je mag best mod worden hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben pittig jaloers op Tjacka, geen leugen
in gcquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zijn er ergens openingen?
Ja... C1000 zit tegenwordig nergens meer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
"En het feit dat je voor sommige winkels verplicht ben daar heen te gaan."
No shitquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja... C1000 zit tegenwordig nergens meer.
Je gaat helemaal vanuit Haarlem daarheen voor de C1000?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
awwquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:41 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/(...)52855&type=2&theater
wow bitchquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:41 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/(...)52855&type=2&theater
Hier wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je gaat helemaal vanuit Haarlem daarheen voor de C1000?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koekoek![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:45 schreef xcachet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koekoek![]()
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koekoek![]()
lijkt me leukquote:
Ik ken iemand die in Beverwijk woont en regelmatig naar Haarlem fietste.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:45 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
NeeAl zou ik het zo doen. Lekker gezond met de fiets.
Ik woon nog iets voor Haarlem
zou haar doen
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Viel me niet eens zoveel opquote:
Hoi Ryan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:47 schreef Spatieloos het volgende:
Als je 10 ml Azijnzuur precies 10 wil verdunnen, moet je er dan 90 ml water bij doen of 100 ml?
kuch importnederlander kuchquote:
Waar?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoi Ryan.
Wat vind jij van de Dnepropetrovsk Maniacs?
YOLOquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:49 schreef xcachet het volgende:
Ik ga die film afkijken.
Geen studie
School
quote:
ik moet een gs po maken maar ik ga misschien gs laten vallen wat nuquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:49 schreef xcachet het volgende:
Ik ga die film afkijken.
Geen studie
School
Ik houd meestal niet zo van moordernaars, tenzij ze een goede reden hebben zoals leven verpest of hitlerachtig persoon vermoorden.quote:
1:10quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:47 schreef Spatieloos het volgende:
Als je 10 ml Azijnzuur precies 10 wil verdunnen, moet je er dan 90 ml water bij doen of 100 ml?
Ze plukten random mensen van straat.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik houd meestal niet zo van moordernaars, tenzij ze een goede reden hebben zoals leven verpest of hitlerachtig persoon vermoorden.
je hebt duits bloedquote:
alles rond de grens is net zo goed duitslandquote:
Nee hoorquote:
Ja vind ik ze maar gemene stomme mensen die zelf dood moeten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze plukten random mensen van straat.
1:10 dusquote:
Ligt eraan. Als je zo door een slecht cijfer onvoldoende staat zou ik hem wel maken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moet een gs po maken maar ik ga misschien gs laten vallen wat nu
Levenslange gevangenisstraf.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja vind ik ze maar gemene stomme mensen die zelf dood moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |