FB / Taal gebruik op ons Fok!quote:
Daar ga ik iemand mee heen brengen voor een date.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:10 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/(...)89331&type=2&theater
wow
Zucht, Wat nou als ik xachet je laat pijpen, kan je er dan een keer overheen kijkenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb geen keus
ggmm zou mij anders wel behoorlijk dwars gaan zitten
Mijne ookquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:09 schreef JanCees het volgende:
Mijn vader is 47.
Oh nee dat is m'n schoenmaat.
Haha.
Hij is dichtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
FB / Taal gebruik op ons Fok!
Voeg het hier anders toe in mijn dronken topic.
Danny trouwens daar
geen probleemquote:
uitkeringstrekkerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:13 schreef supersof het volgende:
Ik heb echt geen ene flikker gedaan vandaag
108 euro scholieren tegemoetkomingquote:
Maar heb je nog een Finse fiets te koop?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:13 schreef supersof het volgende:
Het is nog niet te laat, verander je leven en doe wat vandaag!! Klote OFquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:13 schreef supersof het volgende:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:14 schreef supersof het volgende:
[..]
108 euro scholieren tegemoetkoming
Jij neemt liever de bus?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ken iemand die in Beverwijk woont en regelmatig naar Haarlem fietste.
Ik zou dit even aankaarten als ik jou was, dan mag je van mij die gas zin als voorbeeld gebruiken als ene niet versterkte zinquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
wow zonder aan mijn eisen te voldoen
rasisstquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar heb je nog een Finse fiets te koop?
bah,waarom zou je een flikker doen ?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:13 schreef supersof het volgende:
ik ben sofquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat, verander je leven en doe wat vandaag!! Klote OF
Ik ook nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:13 schreef supersof het volgende:
ik ben hommoquote:
quote:
Nee, mijn broer heet geen Jan-Cees en houdt niet echt van voetbal. Sowieso heeft hij een veel kleinere schoenmaat.quote:
Hallo flatquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hey ja hoor gaat wel en JIJ DAN?
vooruit je komt er mee wegquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zucht, Wat nou als ik xachet je laat pijpen, kan je er dan een keer overheen kijken
Tjacka, laat je modkrachten los, dit zou ik niet tolererenquote:
yay !!!quote:
Niet verrassend aangezien ik voor zover ik weet helemaal geen broer heb.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, mijn broer heet geen Jan-Cees en houdt niet echt van voetbal. Sowieso heeft hij een veel kleinere schoenmaat.
Heb je het zelf gepaint dan ofzo?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
je steelt mijn eigendom het is copyright kutzak
Ja met mij ookquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hey ja hoor gaat wel en JIJ DAN?
Lol.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niet verassend aangezien ik voor zover ik weet helemaal geen broer heb.
Haha
jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb je het zelf gepaint dan ofzo?
Maar jij kent mij nog niet zo lang.quote:
Dat beweer ik toch ook niet joh, kom vechten dan!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar jij kent mij nog niet zo lang.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat beweer ik toch ook niet joh, kom vechten dan!
kusjekroelquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie doen weer ietwat raar. Ik ga koffie zetten
bruur van zeefuik ofwaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
FITTIEquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je kan het gewoon niet meer volgen met je absurde vorm van slaapgebrek.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie doen weer ietwat raar. Ik ga koffie zetten
EITTIF ?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
HAHAHA ANDERSOM ZO GRAPPIG
EITTIF?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
HAHAHA ANDERSOM ZO GRAPPIG
quote:
slowpokequote:
succes, dwergquote:
Nieuwe batterijen in stoppen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
help hoe laad ik een apparaat op
Probeer een oplader.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Anal-e hihahoquote:
quote:
het is echt een baas hequote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mensen die er ook weer zo lekker serieus op reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |