Want het is een.quote:
gekke gastquote:
en joden moeten?quote:
hoe oud denk je dat we zijn? 14?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is nogal lastig als de rest allemaal uit pubers bestaat.
In de context van je gedrag van vannacht vind ik dit een vermakelijke post.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het is wel duidelijk dat jij niet snapt wat een moderator moet doen
maar dat je sociaal gestoord ben was allang duidelijk natuurlijk
https://www.google.nl/sea(...)10&es_sm=93&ie=UTF-8quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:55 schreef supersof het volgende:
waarom noemen jullie fans van ajax een jood
Tjacka is 20 hoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is nogal lastig als de rest allemaal uit pubers bestaat.
50 first datesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:56 schreef Elan het volgende:
Straks maar eens een film kijken iemand een interessante suggestie?
quote:
Precies, maar die aboutaleb zal dat niet laten gebeuren voorlopigquote:
graag gedaanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:56 schreef Elan het volgende:
[..]
In de context van je gedrag van vannacht vind ik dit een vermakelijke post.
Zelfde vraag eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:56 schreef Elan het volgende:
Straks maar eens een film kijken iemand een interessante suggestie?
Te vaak gezien.quote:
Het is nep he.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Te vaak gezien.
Lijkt me wel kut als je zo'n meisje ontmoet en er gek op zou worden
dit had ik niet verwachtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Te vaak gezien.
Lijkt me wel kut als je zo'n meisje ontmoet en er gek op zou worden
quote:Hoi dit is kelly al een tijdje vrijgezel 23 jaar woont in de omgeving van arnhem ben jij spontaan eerlijke en houwt van een grapje op zun tijd reageer dan xx anoniem
jaquote:
Sorryquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:46 schreef supersof het volgende:
iemand voegt me toe op fb die ik niet ken en uit gelderland komt
misschien van die pagina
stuur eens fotoquote:
Ik vind het wel jammer dat netflix niet een beetje recentere films heeft. Horrible bosses wil ik nog een keer zien. Had jij die laatst ook gekeken?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:00 schreef supersof het volgende:
[..]
ja
laatst een vergelijkbare film gedownload, remember sunday volgens mij. Maar daar kon ik me nie top concentrerenwas beetje saai. Van de week maar weer eens proberen
Die is niet grappig maar om te huilen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:01 schreef Jimbo het volgende:
waarom is deze nog niet gepost
[ afbeelding ]
Ja daar ben ik nu op de helftquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat netflix niet een beetje recentere films heeft. Horrible bosses wil ik nog een keer zien. Had jij die laatst ook gekeken?
Hey lr, wat voor les heb je?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga binnen 5 minuten in het klaslokaal inslaap vallen denk ik.
Einde bericht
ik vroeg me net af waar je wasquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Einde bericht
Ik vaak ook nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja daar ben ik nu op de helftkijk ik vrijdag af denk ik
Die is wel leuk, had niet verwacht dat hij zo zou lopen. maar ik lees geen beschrijvingen van films
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Einde bericht
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:03 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik beloof je hem te sturen vandaag, anders mag je een banaanvraag indienen.
Gr
hey, zo denk ik ook over jouquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die is niet grappig maar om te huilen.
Zorg dat je boek er voor staat.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Einde bericht
ja die vond ik niet leukquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:04 schreef Elan het volgende:
supersof heb je 500 days of summer gecheckt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |