Andermans zaad gaat ook beter smaken jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
fruit is voor meerdere dingen goed hoor
Ik heb hem weer bijna vol staan, duurt godverdomme lang, godverdomme. Ben al zeker meer dan een week weer bezigquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, al heb ik nauwelijks een baard en was er geen vroeger dat andersom kon zijn.
Ha, gay!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Andermans zaad gaat ook beter smaken ja
je stoelgangquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
fruit is voor meerdere dingen goed hoor
Je bent zelf een verschillende smaak.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ach smaken verschillen, maar die van jou is slecht
Gemiddeld genomen ligt het niveau aan de hoge kant maar dat valt voornamelijk aan mij te danken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:22 schreef xcachet het volgende:
Ik schat deze SC wel slim in. Op Jimbo na dan.
Jimbo is juist een van de slimste.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:22 schreef xcachet het volgende:
En mij ?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:22 schreef xcachet het volgende:
Meestal is er wel een lineair verband.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Jimbo is juist een van de slimste.
Alleen zijn Nederlands is kut.
Idd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:22 schreef xcachet het volgende:
Nee, juist door zijn taalgebruik en grappen schat ik hem niet zo slim in.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Jimbo is juist een van de slimste.
Alleen zijn Nederlands is kut.
Hoi Dven. Leuke puppy heb je.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Gemiddeld genomen ligt het niveau aan de hoge kant maar dat valt voornamelijk aan mij te danken.
Hoe bedoel je dit?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Meestal is er wel een lineair verband.
quote:Learn how to suck em daughter
learn how to fuck em daughter
learn how to take their money
waarom hij juist niet?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:22 schreef xcachet het volgende:
Jou ook wel. Maar je meningen over sommige dingen dan weer niet. Denk dat jij gewoon erg goed kan leren.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Idd.
Gelukkig post Rens hier niet al te vaak mee.
Grapje Rens.
Dankjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, juist door zijn taalgebruik en grappen schat ik hem niet zo slim in.
[..]
Hoi Dven. Leuke puppy heb je.
Mijn meningen zijn gewoon zo slim dat ze dom lijkenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jou ook wel. Maar je meningen over sommige dingen dan weer niet. Denk dat jij gewoon erg goed kan leren.
[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |