mijn benen schelen 2 cmquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:25 schreef Debsterr het volgende:
Afspraak gehad voor steunzolen: rechterbeen is een halve centimeter korter en ik heb de neiging tot holvoet. Nu 2 weken wachten!
Het verklaarde wel de pijn in mijn rechterheup tijdens het lopenquote:
maar ho0ezo moet je 2 weken wachten?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het verklaarde wel de pijn in mijn rechterheup tijdens het lopen.
Totdat ze klaar zijn? Dat is de levertijd daar schijnbaar.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar ho0ezo moet je 2 weken wachten?
oh zo ik krijg ze altijd ala de minuut, moet iets van 10 mins wachten tot ze klaar zijnquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Totdat ze klaar zijn? Dat is de levertijd daar schijnbaar.
Oh echt? Dat is wel nicequote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh zo ik krijg ze altijd ala de minuut, moet iets van 10 mins wachten tot ze klaar zijn
Misschien andere techniek? Bij mij duurde t ook 2 wekenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh zo ik krijg ze altijd ala de minuut, moet iets van 10 mins wachten tot ze klaar zijn
nee t apparaat die ze maakt zit in eht gebouw daar dus ze hoeven niet te wachten tot t opgestuurd wordt. Ik kan er gewoon op wachten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Misschien andere techniek? Bij mij duurde t ook 2 weken
ZOMG JA INDERDAADquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
nee want jij hebt al 12 topics geopend dit jaar
Straks denken ze dat ie gay is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
Huuu, dat je nieuwe deo koopt en dat hij naar mannendeo ruikt.Die geef ik wel door aan Bobo.
Er staat geen geslacht op en het ziet er ook niet uit als voor een specifiek geslacht.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Straks denken ze dat ie gay is.
Wat voor matigen deo is dat danquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Er staat geen geslacht op en het ziet er ook niet uit als voor een specifiek geslacht.
Odorex. Maar dan deo, ipv anti-transpirant.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Wat voor matigen deo is dat dan
Ik vind dat echt matige deoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Odorex. Maar dan deo, ipv anti-transpirant.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zelfstandig een untried-teller en een totaal aantal-teller in mijn spreadsheet gezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]goed zo *klopt op hoofd*
Die van mij wordt ook 30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hij wil dan het land uitvluchten phehe
吴 曼 迪
oeuf en cocotte is redelijk standaard, dit is wel een aparter recept met griekse yoghurt jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:57 schreef Mss het volgende:
http://www.ah.nl/allerhan(...)potje/?favorieten=on
Heeft iemand van jullie wel eens zoiets gegeten? Lijkt me heel apart, maar ik ben er nog niet uit of dat positief of negatief is.
Nee,l maar het lijkt me wel teringlekkerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:57 schreef Mss het volgende:
http://www.ah.nl/allerhan(...)potje/?favorieten=on
Heeft iemand van jullie wel eens zoiets gegeten? Lijkt me heel apart, maar ik ben er nog niet uit of dat positief of negatief is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
ZIJN MIJN SCHOENEN ER AL?DE MIJNE WEL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee want vaak neppe zooi.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:50 schreef Debsterr het volgende:
Zouden jullie het aandurven een ring te bestellen op eBay? Van Michael Kors, geen troep.
das beter! Ik zou liever dat doen en desnoods iets meer betalen dat je wel zeker bent dat het echt isquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:10 schreef Debsterr het volgende:
Okay heb 'm nu gevonden bij Neiman Marcus
Ik snap holo sowieso niet zo goedquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ben ik nou de enige die niet zo goed snapt waarom iedereen die zilver met holo lak van de Essence LE zo geweldig vindt?
Nope, ik vind hem ook niet zo geweldig. De zoveelste holo-met-zilver glitterlak wat mij betreft..quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ben ik nou de enige die niet zo goed snapt waarom iedereen die zilver met holo lak van de Essence LE zo geweldig vindt?
Ja, en als ik gewoon zilver doe met een holo glitter topper er overheen heb ik precies hetzelfde effect volgens mij.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nope, ik vind hem ook niet zo geweldig. De zoveelste holo-met-zilver glitterlak wat mij betreft..
Dat idee had ik ook, daarom heb ik hem laten liggenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, en als ik gewoon zilver doe met een holo glitter topper er overheen heb ik precies hetzelfde effect volgens mij.
Al die blogs zijn helemaal lyrisch. Maarja, ook over die verkleurende, terwijl ik dan de kleurtjes van de Intertoys veel leuker vind.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:31 schreef Mirjam het volgende:
Ik vind 'm vermakelijk, da's waarom ik hem heb,maar ben niet van MGWTFBBQ SO MUCH HOLO WOW
Ik ook.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook, daarom heb ik hem laten liggen
Die thermolak heb ik laten liggen. Ik heb mijn nagels tegenwoordig redelijk kort, dus het thermo-effect zie je toch nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Al die blogs zijn helemaal lyrisch. Maarja, ook over die verkleurende, terwijl ik dan de kleurtjes van de Intertoys veel leuker vind.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik snap holo sowieso niet zo goed
*duikt weg*
Ik moest streng zijn van mezelf, dus heb alleen die oil effect en de glitterlak gekocht. Liquid sands van Essence drogen kut, die zilveren lak kon ik zelf wel nabootsen, goud hoef ik niet en verkleurend heb ik er al 3 van in toffere kleurtjes. Wel twee keer de remover meegenomen, maar was toch best trots.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:31 schreef Mirjam het volgende:
Ik vind 'm vermakelijk, da's waarom ik hem heb,maar ben niet van MGWTFBBQ SO MUCH HOLO WOW
Ik ben een regelrechte sucker voor thermolakjes, dus die heb ik uiteraardquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Al die blogs zijn helemaal lyrisch. Maarja, ook over die verkleurende, terwijl ik dan de kleurtjes van de Intertoys veel leuker vind.
Ja en dat had ik ook, dan moet ik ze weer lang laten groeien enzo.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die thermolak heb ik laten liggen. Ik heb mijn nagels tegenwoordig redelijk kort, dus het thermo-effect zie je toch niet
Ja, die heb ik dan weer laten liggen, ik heb nog zat remover volgens mij, en glitters in remover lolquequote:Op woensdag 8 januari 2014 14:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ja maar regenboog.
[..]
Ik moest streng zijn van mezelf, dus heb alleen die oil effect en de glitterlak gekocht. Liquid sands van Essence drogen kut, die zilveren lak kon ik zelf wel nabootsen, goud hoef ik niet en verkleurend heb ik er al 3 van in toffere kleurtjes. Wel twee keer de remover meegenomen, maar was toch best trots.
Dat snap ik dan wel weer, voor die 2 euro. Ik vond de kleuren niet zo geweldig, dus ben verstandig geweest.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik ben een regelrechte sucker voor thermolakjes, dus die heb ik uiteraard
Ik lees er hele goede dingen over! En mijn andere remover is bijna op, maar alleen te koop bij Kruidvat met dubbel schap.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, die heb ik dan weer laten liggen, ik heb nog zat remover volgens mij, en glitters in remover lolque
Ik vind korte nagels de laatste tijd eigenlijk veel mooier staan dan lange, dus dat ga ik sowieso niet doenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja en dat had ik ook, dan moet ik ze weer lang laten groeien enzo.
Bij mij chipt het zo snel. Heel lang heb ik ze sowieso nooit, maar vaak wel een randje dat het verkleureffect het nog net doet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind korte nagels de laatste tijd eigenlijk veel mooier staan dan lange, dus dat ga ik sowieso niet doen
Ik gebruik altijd de remover van Kruidvat met aceton. Die sla ik met het nagelfestival altijd in, maar heb inmiddels zo'n 8 flessen op voorraadquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik lees er hele goede dingen over! En mijn andere remover is bijna op, maar alleen te koop bij Kruidvat met dubbel schap.
nagelfestival, kom je snel weer?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd de remover van Kruidvat met aceton. Die sla ik met het nagelfestival altijd in, maar heb inmiddels zo'n 8 flessen op voorraad
Bij mij is het randje net te kort daarvoor... Anders lijkt het me wel tofquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Bij mij chipt het zo snel. Heel lang heb ik ze sowieso nooit, maar vaak wel een randje dat het verkleureffect het nog net doet.
Ik gebruik die zonder aceton, maar voor hardnekkige nagellak de paarse nail art remover van Essence. Maar die is bijna op, en mijn voorraad ook.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd de remover van Kruidvat met aceton. Die sla ik met het nagelfestival altijd in, maar heb inmiddels zo'n 8 flessen op voorraad
Bij mij slaan mijn vingers altijd wit uit van die remover zonder aceton, en ik ben veel langer bezig met verwijderen, vandaar toch maar die met acetonquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik gebruik die zonder aceton, maar voor hardnekkige nagellak de paarse nail art remover van Essence. Maar die is bijna op, en mijn voorraad ook.Ga vandaag misschien nog wel even nieuwe halen...
Ditquote:
Ik vind remover zonder aceton echt aids, je bent zo lang aan het poetsenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij mij slaan mijn vingers altijd wit uit van die remover zonder aceton, en ik ben veel langer bezig met verwijderen, vandaar toch maar die met aceton
Ik heb wel een fles remover zonder aceton, voor wanneer ik een keer een theezakje/nagellijm reparatie heb of zo. Maar dat is lang geleden, helemaal nu ik mijn nagels korter hou
[..]
DitIk heb nog een flesje pure aceton voor clean up. Ik vind het ook gewoon lekker ruiken
Die vind ik niet fijnquote:
Yes, anders had ik nooit shimmer dr hele winkel laten sturen, glitters zijn zo klote. Maar nu is swatchen geen probleem, je trekt toch het hele lakje er in 1x afquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Die gebruik je zeker voor al je swatches, of niet?
Wit uitslaan doen ze ook wel wat idd, maar ik vind hem wel minder stinken dan die met aceton. En heb de illusie dat het mijn nagels minder uitdroogt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij mij slaan mijn vingers altijd wit uit van die remover zonder aceton, en ik ben veel langer bezig met verwijderen, vandaar toch maar die met aceton
Ik heb wel een fles remover zonder aceton, voor wanneer ik een keer een theezakje/nagellijm reparatie heb of zo. Maar dat is lang geleden, helemaal nu ik mijn nagels korter hou
[..]
DitIk heb nog een flesje pure aceton voor clean up. Ik vind het ook gewoon lekker ruiken
Wat ga je doen als die basecoat op is dan?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yes, anders had ik nooit shimmer dr hele winkel laten sturen, glitters zijn zo klote. Maar nu is swatchen geen probleem, je trekt toch het hele lakje er in 1x af
Ik hou mezelf voor dat ik beter sneller klaar kan zijn met aceton dan langer bezig zonder, want dat spul zonder aceton is alsnog geen feestje voor je nagelsquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wit uitslaan doen ze ook wel wat idd, maar ik vind hem wel minder stinken dan die met aceton. En heb de illusie dat het mijn nagels minder uitdroogt.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik hou mezelf voor dat ik beter sneller klaar kan zijn met aceton dan langer bezig zonder, want dat spul zonder aceton is alsnog geen feestje voor je nagels![]()
En ik vind dat stinken juist andersom
Nieuwe kopenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat ga je doen als die basecoat op is dan?
nieuwe kopen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat ga je doen als die basecoat op is dan?
quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hij is uit de collectie. Dus dat wordt lastiggg.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die was toch uit het assortiment?
WATDAFUCK IS DITquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
ze hebben 'm toch van de gel-collectie?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die is toch anders?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ze hebben 'm toch van de gel-collectie?
Werkt die ook zonder het uitharden onder de lamp ja?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ze hebben 'm toch van de gel-collectie?
Is al 2 assortimentwisselingen geleden gebeurt volgensmij.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
WATDAFUCK IS DIT
gelukkikg heb ik een backup bottle gekocht
quote:
Dat bedoel ik ja, lijkt me heel anders te functioneren.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Werkt die ook zonder het uitharden onder de lamp ja?
Ik vind van wel. Ik heb geen ervaring met andere removers zonder aceton dan die van kruidvat, dus misschien is juist die van kruidvat wel ultiem kut, geen ideequote:Op woensdag 8 januari 2014 14:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar vinden jullie allemaal kruidvat met aceton fijner dan zonder ja? Dan ga ik die misschien ook maar eens proberen.
Ik heb ook nog een flesje dat ik maar 1x gebruikt heb, dus als je wil kun je die ook nog krijgenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
WATDAFUCK IS DIT
gelukkikg heb ik een backup bottle gekocht
Zodra die gellak erin kwamquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Is al 2 assortimentwisselingen geleden gebeurt volgensmij.
Ik heb volgens mij nog een backup gekocht terwijl ik hem nooit gebruik... Dus als dat zo is kan je ook nog wel mijn backup krijgen Sjaan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een flesje dat ik maar 1x gebruikt heb, dus als je wil kun je die ook nog krijgen
Ik ben wel blij met mijn backups van die basecoat met die vezels die inmiddels ook uit het Essence assortiment is, die gebruik ik nog wel vaak als basis onder zandlakjesquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog een backup gekocht terwijl ik hem nooit gebruik... Dus als dat zo is kan je ook nog wel mijn backup krijgen Sjaan.
Daar heb ik er twee van staan zonder ze ooit gebruikt te hebben. Maar jullie waren zo lyrisch.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met mijn backups van die basecoat met die vezels die inmiddels ook uit het Essence assortiment is, die gebruik ik nog wel vaak als basis onder zandlakjes
Holo'squote:Op woensdag 8 januari 2014 14:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik snap holo sowieso niet zo goed
*duikt weg*
Ik vind van welquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Daar heb ik er twee van staan zonder ze ooit gebruikt te hebben. Maar jullie waren zo lyrisch.Blijft die goed zitten ja? Want mijn nagellak en ik hebben nogal ruzie de laatste tijd.
Check.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind van welAls ik hem opdoe ga ik altijd wel even met een vinger langs mijn nagelrand heen, anders steken er van de vezeltjes uit
Maar de basecoat voelt redelijk ruw aan als hij is opgedroogd, daarom leek het mij een handige basis voor zandlakjes.
Blue scrub?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En sowieso haal ik altijd even een watje blue scrub langs mijn nagels voordat ik ga lakken, om te ontvetten.
JAAAA PRETTYPLXquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een flesje dat ik maar 1x gebruikt heb, dus als je wil kun je die ook nog krijgen
JAAAA PRETTYPLX!quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog een backup gekocht terwijl ik hem nooit gebruik... Dus als dat zo is kan je ook nog wel mijn backup krijgen Sjaan.
Ja, hij droogt mat op inderdaad!quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:01 schreef Debsterr het volgende:
Die met die vezeltjes droogt matte ook, toch? Ideaal voor glitters en matte lakjes.
ik wil er wel v oor betalen hoor! Maar ik DM je zo even!quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Geef je adres maar een keer door. Ik hoef er verder niks voor te hebben, alleen verzendkosten
dankuquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik had idd nog een backup. Houd hem voor jou apart.
EHMYGEWRD AWESOMEquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:11 schreef Mirjam het volgende:
als ik nog een backup tegenkom mag je 'm ook hebben sjaan
ready for boardingquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Welke LE? Hier ligt de bieber LE nog
die is ook al wel echt oud hoorquote:
Oh, huh ik dacht dat t over niuewe gingquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die is ook al wel echt oud hoor
Ik ben preisoep aan het maken, voor het eerst. ben benieuwd hoe het gaat smaken
Nee johquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh, huh ik dacht dat t over niuewe ging
HURDUR.
Ging het ook, met dat zilvere lalkje en de remover enzo. Dat is Superheroes.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh, huh ik dacht dat t over niuewe ging
HURDUR.
Oh, die hebben we ook nog nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ging het ook, met dat zilvere lalkje en de remover enzo. Dat is Superheroes.
kutkruidvatquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh, die hebben we ook nog niet
Nu wil ik shoppen, maar apk komt eraan.quote:
quote:
ermnermnerm!quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:34 schreef Puckzzz het volgende:
Ermnermnerm....kipfilet gevuld met gepofte knoflook
Dat doe ik altijdquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest aan jou denken Spees.
Is hij alweer helemaal beter?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
We doen hier thuis vandaag een 'andersom-dagje'. B doet alles en ik doe niks (of weinig).
Voor het eerst in bijna 3 weken hoef ik niet te koken en op te ruimen![]()
Dus zit ik hier mijn teennagels te lakken terwijl hij kookt en voel ik me nutteloos en stom dat ik niet help
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Is hij alweer helemaal beter?
En laat je maar lekker verwennen hoor! Mag best
Een beetje hetzelfde. Snel moe, nog wel wat pijn en de wonden genezen maar heel erg langzaam. Voor mijn gevoel nog niet echt verbeterd maar het is ook maar net twee dagen dat ik ze met de wondvloeistof behandel en hij zei al dat het erg langzaam zou gaan. Op dit moment is het weer tijd voor paracetamol, ze gaan weer pijn doen (vooral rond mijn tepelsquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hij is nog niet helemaal opgeknapt maar de laatste dagen gaat hij echt goed vooruit! Hij zit nog wel thuis deze week maar als het goed is kan hij maandag weer gaan werken. Hij mag nog geen zware dingen tillen en zo en hij is snel vermoeid, maar hij kan gelukkig zijn eigen glas weer op het aanrecht zetten en zo
Hoe is het nu met jou?
Dat ben ik aan het opnemen, ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:46 schreef Puckzzz het volgende:
Hmmm...Dr. Hart is tot nu toe wel leuk. Even kijken hoe dat uitvouwt
Uiteraard volgestampt met alle Southern Belle vs New York yuppie humor. Maar ik vind dat zuidelijke altijd wel grappigquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat ben ik aan het opnemen, ben ik ook wel benieuwd naar
Ja!quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:08 schreef Sharana_LV het volgende:
http://topvintage.nl/nl/v(...)trench-coat-in-beige
ZAL K DEZE NOU KOPEN JA OF NEE NGGGGGGHGHGHGH
quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:08 schreef Sharana_LV het volgende:
http://topvintage.nl/nl/v(...)trench-coat-in-beige
ZAL K DEZE NOU KOPEN JA OF NEE NGGGGGGHGHGHGH
Dat kan jij juist prima hebben. Hij is prachtigquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:12 schreef Sharana_LV het volgende:
maar is hij niet te lang?
ik vind em zo mooi maar zo lang
Oke ik bestel em gewoonquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat kan jij juist prima hebben. Hij is prachtig
Ik dacht eerst mehh, maar als je dan naar t plaatje kijkt waar iemand m aan heeft dan is ie wel tofquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Misschien deze er ook wel bij http://t
heb em toch maar niet gekocht en alleen jas besteldquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dacht eerst mehh, maar als je dan naar t plaatje kijkt waar iemand m aan heeft dan is ie wel tof
twitter:nielsgodron twitterde op donderdag 09-01-2014 om 12:07:55Michael Schumacher is overleden hoor ik net van een bron in Zwitserland. Onbevestigd, maar lijkt te kloppen. reageer retweet
quote:Beste, ik bied 5 euro want ik heb deze tas gisteren nog op de markt gezien voor 10 euro.
Hopelijk gaat u akkoord met mijn bod.
Met vriendelijke groet,
marktplaatsmongol.
dat lijkt wel een lepravingerquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:14 schreef Debsterr het volgende:
Photoshop fouten bij Born Pretty Store[ afbeelding ]
wat ga je doen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:57 schreef Dwyn het volgende:
Even langs tattooshop, vanavond al afspraak!
twitter:GoldenRose_NL twitterde op donderdag 09-01-2014 om 13:03:203D Glaze topcoat ! heb jij deze topcoat al geprobeerd? Beschermd je nagellak met een gleufje glamour!... http://t.co/ourZpJhJdA reageer retweet
Hmmm lekker gleufjequote:Op donderdag 9 januari 2014 13:04 schreef Mirjam het volgende:
deze tweettwitter:GoldenRose_NL twitterde op donderdag 09-01-2014 om 13:03:203D Glaze topcoat ! heb jij deze topcoat al geprobeerd? Beschermd je nagellak met een gleufje glamour!... http://t.co/ourZpJhJdA reageer retweet
Ik moest zo hard lachen toen ik jouw bericht zagquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:16 schreef Debsterr het volgende:
Sjaan, hebben wij 1 of andere magische verbinding de laatste tijd? Godsamme zeg
Ik denk dat wij dus die van 474 pakken, helemaal niet slecht qua prijs. Plus w ekomen aan om 11:40 en vertrekken precies een week later om 18:40.. ideaal dus!quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik moest zo hard lachen toen ik jouw bericht zagik heb dus nu ook meerdere tabs open en zit te zoeken
Tot nu toe gaat het van 450 euro (TOP!) naar af en toe 600+ euro
ik moest even googelen wie het wasquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:22 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Handtekening van Anne Boleyn op mijn schouder
474 is erg netjes! Ik probeer echt voor max 500 een ticket te fixenquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik denk dat wij dus die van 474 pakken, helemaal niet slecht qua prijs. Plus w ekomen aan om 11:40 en vertrekken precies een week later om 18:40.. ideaal dus!
Nu nog een hotel...
Hahahaquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik moest even googelen wie het was
maar tof!
schouder is goede plek, een handtekening heeft dunne lijntjes dus je moet de ruimte hebbben
Ah wat goed van ze dat ze verminkte handmodellen gebruiken!quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:14 schreef Debsterr het volgende:
Photoshop fouten bij Born Pretty Store[ afbeelding ]
Wat heb je precies met Anne Boleyn afgezien van de historische achtergrond in het Britse Koningshuis en je voorliefde voor de UK?quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:22 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Handtekening van Anne Boleyn op mijn schouder
Thuiswerkenquote:
Ja, dat was een mooie Anne!quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:40 schreef Puckzzz het volgende:
En verder Natalie Dormer![]()
![]()
[ afbeelding ]
Is dat ook die chick uit GoT?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:40 schreef Puckzzz het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Yeshquote:
Wat staat daar nou, anne the queen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:42 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, dat was een mooie Anne!
Dit is de handtekening:
[ afbeelding ]
Op mijn schouder zullen er toch niet veel mensen zijn die hem zien. Ik heb ook al een citaat van haar op mijn rug staan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Yesh
Zij is zó mooi
Ik vind de handtekening wel leuk maar zou 'm zelf nooit laten tattoeren. Dat moet je elke keer uit gaan leggen volgens mij
Ja, dat staat er.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Wat staat daar nou, anne the queen?
Goeien handtekening wel.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:40 schreef Puckzzz het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
'Le temps viendra', staat in een bidboekje van haar.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:52 schreef Puckzzz het volgende:
Wat is het citaat dan?
Off with her head?
Agree! Alleen ze lacht altijd zo raar opzijquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Yesh
Zij is zó mooi
Ik vind de handtekening wel leuk maar zou 'm zelf nooit laten tattoeren. Dat moet je elke keer uit gaan leggen volgens mij
ja dat dusquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:02 schreef Debsterr het volgende:
Ik vind haar het mooiste als ze niet lacht
Pics plzquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moest even diep nadenken waar dat rare mondje me aan deed denken, maar Joop z'n ex trok ook altijd zo'n bakkes.
Heb ik niet echt voor het grijpen.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb ik niet echt voor het grijpen.
Aangezien ik 'r uit mijn vriendjeslijst geknikkerd heb, want awkward. (En soberzo weinig contact verder)
Op mijn pc gaat het makkelijker.quote:
ermnerm schimmelquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:19 schreef Diconnected het volgende:
Ik zit kruidnootjes te eten die we gratis kregen bij de Big Bazar
Fail it allquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga niets falen bij de TFL restock, ik ga niets falen bij de TFL restock.![]()
en februari wordt hetzelfde weer aangevuldquote:
Cheap is ook het enige dat ik kan betalen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze zijn wel tof maar zien er ook wel een beetje cheap uit tbh
Langer wachten en dan fatsoenlijke kopen? Het is toch ook overal sale?quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Cheap is ook het enige dat ik kan betalen.
Nja, ik heb nu sowieso even niks te besteden, want geen werk. Maar vaak is bij de sale mijn maat ook al weg.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Langer wachten en dan fatsoenlijke kopen? Het is toch ook overal sale?
Ik krijg er gewoon voetaids van mehequote:Op donderdag 9 januari 2014 17:01 schreef Mss het volgende:
Een paar goedkope schoenen is voor erbij prima, maar ik zou ze niet als 'standaard' schoen kopen.
Als ik mijn docs met schoenpoets of leervet bewerk zien ze er na meer dan een jaar ook als nieuw uit. Ja je ziet dat ze zijn ingelopen maar geen beschadigingen of nietsquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:02 schreef Mss het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden een paar laarzen gekocht van ¤180. Daar loop ik nu al voor het derde seizoen op. En jullie kennen mijn sloophamerskills
Ik heb zoveel schoenen dat ik bijna geen standaard schoen heb.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:01 schreef Mss het volgende:
Een paar goedkope schoenen is voor erbij prima, maar ik zou ze niet als 'standaard' schoen kopen.
Dan zal ik voor een elegantere laars gaanquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb zoveel schoenen dat ik bijna geen standaard schoen heb.
Wil vooral nog hoge laarzen die leuk zijn onder rokjes en jurkjes. Heb nu wel een paar platte, maar merk dat ik die heel weinig pak, dus wil nu iets met een hak. (hihi dat rijmt)
Ik ben het eens met bloemetjesmevrouw dicoquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:05 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dan zal ik voor een elegantere laars gaan
Ja dat had ik zelf ook al wel een beetje bedacht. Maar het moet wel een goede stevige hak zijn, en fijn lopen. Nouja, er zit geen haast achter dus ik blijf rustig doorkijken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:05 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dan zal ik voor een elegantere laars gaan
quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben het eens met bloemetjesmevrouw dico
Ja of gewoon plat ;Dquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja dat had ik zelf ook al wel een beetje bedacht. Maar het moet wel een goede stevige hak zijn, en fijn lopen. Nouja, er zit geen haast achter dus ik blijf rustig doorkijken.
Ja dat is mijn heerlijk onverklaarbare brein, geld van spaarrekening om tattoo te betalen doe ik zo, maar voor laarzen dan weer niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:18 schreef Dwyn het volgende:
Eerst tattoo en dat ene boek van 80 euro () en dan laarzen.
velen, heb ik gemerktquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoeveel snot kan een mens hebben zeg, nondeju.
Waarom boek je nu niet zelf dan? Het is toch met school?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:29 schreef Diconnected het volgende:
Ugh irritant. vliegtickets naar londen zijn nu best cheap, maar de 2 meiden in mijn groepje willen pas over 2 weken boeken want volgende week is te snel voor hun ofzowe gaan in april weg en ik wil echt asap tickets boeken anders is het helemaal teringduur straks
omdat we zelf de reis en alles moeten regelen. hotel/hostel, excursies ook. we moeten zelf een plan maken wat uitvoerbaar kan zijn voor een 3 havo klas. en dan moeten we zelf dus alles regelen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom boek je nu niet zelf dan? Het is toch met school?
dan boek jij toch alvast? hun probleem als ze meer moeten betlanequote:Op donderdag 9 januari 2014 17:29 schreef Diconnected het volgende:
Ugh irritant. vliegtickets naar londen zijn nu best cheap, maar de 2 meiden in mijn groepje willen pas over 2 weken boeken want volgende week is te snel voor hun ofzowe gaan in april weg en ik wil echt asap tickets boeken anders is het helemaal teringduur straks
ja ik zou wel willen maar straks is die vlucht vol ofzo zit ik daar forever alonequote:Op donderdag 9 januari 2014 17:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan boek jij toch alvast? hun probleem als ze meer moeten betlane
ja ditquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan boek jij toch alvast? hun probleem als ze meer moeten betlane
Dan ga jij iets leuks doen in je eentje slotje opgelost.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:33 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja ik zou wel willen maar straks is die vlucht vol ofzo zit ik daar forever alone
Maar wel el cheap!quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:33 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja ik zou wel willen maar straks is die vlucht vol ofzo zit ik daar forever alone
het is drie kwartier vliegenquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:33 schreef Diconnected het volgende:
[..]
i knowwwwww maar tochquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:34 schreef Sharana_LV het volgende:
drie keer een scheet laten en je gaat alweer landen
dat overleef je echt wel hoor, dat is echt 1 serie kijken en je bent er
cookiesquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:34 schreef Diconnected het volgende:
ja ik ga wel aandringen dat we binnen paar dagen moeten boeken. tickets waren 5 min geleden al 10 euro goedkoper lolque
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |