Ah dus je eigen posts waren dus gewoon poep. Mooi dat je dat zelf impliciet toegeeft.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:15 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Dat is de eerste wijze uitspraak in dit hele draadje!
Hij draait aardig om de hete brij heen idd met zijn 'andere studenten helpen' geneuzel en dat niet willen uitleggen. Ik ruik bloed en angstzweet bij hem.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je brengt het leuk, maar stiekem bedoel je dat je de discussie niet aan wil, omdat je langs alle kanten voelt dat je binnen 10 posts (give or take) finaal gesloopt wordt.
Als iets genieten is, is het wel rechtsisten op de kast jagen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ah dus je eigen posts waren dus gewoon poep. Mooi dat je dat zelf impliciet toegeeft.
Dat weet iedereen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:16 schreef jantjevertonghen het volgende:
BELANGRIJKE SUB-KLACHT:
Kijk hier en daar wordt ik afgeschildert als iemand die door jaloezie door eigen falen zich loopt af te reageren. Tuurlijk zit hier een kern van waarheid in.
Vertel, ik ben benieuwd naar je verliezers verhaalquote:Maar: Mensen die succesvol zijn, zouden niet succesvol zijn zonder verliezers.
Dan had je niet voor de derde keer op rij een studie moeten verneuken.quote:Oftewel: Het is nogal goedkoop om zo op ze neer te kijken omdat ze niet dezelfde mate van materieel succes hebben. Ik ben gestrafd voor mijn luiheid, want geloof me 8 maanden thuis zitten tot ik weer een nieuwe studie kan beginnen in september is geen pretje hoor.
Ik ga er redelijk kapot aan.
Ja, want de rechtsen in dit topic zitten op de kast getuige dit soort posts:quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:17 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Als iets genieten is, is het wel rechtsisten op de kast jagen.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:14 schreef Hoplahopla het volgende:
Dit kost me een hoop tijd en levert alleen maar frustratie op.
Nou, het enige wat leuker is is een linksluller die 't niet kan hebben dat er mensen zijn die niet falen in 't leven.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:17 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Als iets genieten is, is het wel rechtsisten op de kast jagen.
Ja en nee, als mensen alles vernietigen zou je toch ooit tot passieve actie moeten gaan. De manier waarop het nu gaat wordt de aarde niet goed door gegeven. De studenten bekommeren zich daar niet om en gaan als ze hun masters hebben geld verdienen. Vrijwillig jezelf inzetten voor het goede van de wereld zit er niet meer bij.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:15 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Dat is de eerste wijze uitspraak in dit hele draadje!
Alsof alle linksisten falen in het leven. Wat een kort-door-de-bocht opmerking.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, het enige wat leuker is is een linksluller die 't niet kan hebben dat er mensen zijn die niet falen in 't leven.
Het leukste is dat die linksluller zijn eigen uitspraken niet kan onderbouwen, persoonlijk wordt en vervolgens niet thuis meer geeft, om vervolgens door TS in zijn hemd gezet te worden omdat hij zelf toegeeft lui te zijn geweest. Sta je dan met je grote bek over 'elkaar helpen' en meer van zulke ongein, lekker voor paal.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, het enige wat leuker is is een linksluller die 't niet kan hebben dat er mensen zijn die niet falen in 't leven.
Ik beschouw het verdwijnen van de mensheid als enige reële optie. Tot die tijd zal er niets veranderen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja en nee, als mensen alles vernietigen zou je toch ooit tot passieve actie moeten gaan. De manier waarop het nu gaat wordt de aarde niet goed door gegeven. De studenten bekommeren zich daar niet om en gaan als ze hun masters hebben geld verdienen. Vrijwillig jezelf inzetten voor het goede van de wereld zit er niet meer bij.
Waarom heb je dan hulp nodig op je opleiding? Of ga je nu weer persoonlijk worden enzo en roepen dat het je alleen maar frustratie oplevert?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:19 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Alsof alle linksisten falen in het leven. Wat een kort-door-de-bocht opmerking.
Volgens mij valt dat wel mee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:20 schreef jantjevertonghen het volgende:
Overigens wat me ook opvalt.
Daar waar studenten vroeger nog echte wereldverbeteraars waren, met protesten en stakingen
en echt collectief waren. Is het nu: val allemaal maar kapot, zo snel mogelijk veel geld verdienen.
Vreemde en nare ontwikkeling
Ja dat is ook weer zo, maar ik vind het dan ook totaal niet erg als ik er niet meer ben of zal zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:20 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik beschouw het verdwijnen van de mensheid als enige reële optie. Tot die tijd zal er niets veranderen.
Ja, want dat 'veel mensen elkaar niet meer wensen te helpen' is helemaal niet kort door de bocht natuurlijkquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:19 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Alsof alle linksisten falen in het leven. Wat een kort-door-de-bocht opmerking.
Voor eigen belang vormen ze wel een collectief ja.quote:
Het is dat je me niet kent, maar dat valt hartstikke mee hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, want dat 'veel mensen elkaar niet meer wensen te helpen' is helemaal niet kort door de bocht natuurlijk![]()
Nee, niet alle linksisten falen in het leven. De linksisten die heel gefrustreerd zijn over de andere kant van het spectrum wel. Daar hoor jij bij.
Je weet dat wat er in mijn onderschrift staat geschreven is door een ultra-links persoon en het een quote betreft van diegene, en dus niet mijn standpunt verkondigt?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:22 schreef jantjevertonghen het volgende:
Overigens @SCORPIE.
Kijk wij accepteren jouw gedachtegoed, maar het rechtpraten van frauderen en het door de vingers zien
zoals in jouw onderschrift beschreven staat is eigenlijk niet eens meer stuitend te noemen.
Wat een schande, mensen duperen voor eigen belang= typische student
Als het je zo goed afgaat snap ik je rants in dit topic al helemaal niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:23 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Het is dat je me niet kent, maar dat valt hartstikke mee hoorIk ben best tevreden met wat ik heb en mijn toekomst zal nog een hoop nieuwe en spannende ontwikkelingen brengen.
Je begrijpt wel dat het vooral trollen is?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als het je zo goed afgaat snap ik je rants in dit topic al helemaal niet.
Matige trollpoging dan, als je door trollen zoals ik en CG eruit geluld wordt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:24 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Je begrijpt wel dat het vooral trollen is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |