geruchten waren er wel toch? Goede zaak.quote:
Ik denk het welquote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:03 schreef Klonk het volgende:
19de in de UK is zeker maar aangezien we binnenkort ook films kunnen huren op play lijkt het me een kwestie van tijd.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:57 schreef Loveless85 het volgende:
Vanaf later op de dag verkrijgbaar via de Nederlandse Play Store!
Betere bouwkwaliteit, sneller etc.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:49 schreef Waffle het volgende:
Klote nu wil ik ook een N5, terwijl mijn N4 nog prima werkt. Weet eigenlijk ook niet echt waarom ik een nieuwe wil.
Dat zijn vaak wat ik noem marginale updates. Zo blijf je bezig.quote:
Tijden veranderen, vroeger deden mijn broer en ik dit met legoquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:35 schreef Skillstorm het volgende:
http://linustechtips.com/(...)bitsangry-with-pics/
Hoe groot zijn je handen?quote:Op donderdag 3 april 2014 11:15 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik heb op dit moment een S2, en ik ben ook aan het kijken naar een N5, maar vinden jullie deze telefoon niet te groot om hem fatsoenlijk met 1 hand te bedienen?
Ik heb een camera mod geinstalleerd alleen weet niet of het dit 'probleem' oplost. Anders gewoon wachten op de update.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:34 schreef Koen66 het volgende:
ik kan het niet zo 1-2-3 in dit topic vinden, maar is er al een oplossing voor te vaak overbelichte foto's via de stock camera app?
ahja, had vandaag idd gelezen dat de 4.4.3 update er snel aankomtquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb een camera mod geinstalleerd alleen weet niet of het dit 'probleem' oplost. Anders gewoon wachten op de update.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |