abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136017120
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Welke kleur?
zwart
  maandag 27 januari 2014 @ 19:02:10 #102
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_136017143
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:01 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

zwart
Welke Mediamarkt dan? Volgens mij is zwart bijna overal uitverkocht.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_136018701
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Welke Mediamarkt dan? Volgens mij is zwart bijna overal uitverkocht.
Heerlen
pi_136018765
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Net of dat uitmaakt? Ik kan hem hier gewoon in Amsterdam bestellen voor de actieprijs (ook wanneer het niet op voorraad is) en betaal dan voor een reservering van de Nexus 5 in het zwart. Wel dient het volledige bedrag betaalt te worden.
Dan heb je een goede verkoper getroffen wat dat is niet de policy van Media Markt.

Officieel hoort het product in voorraad te zijn. En als je (zoals wij hier doen/proberen) een product voor de actie koopt en tijdens actie verschil terugvraagt hoort het product ook nog in voorraad te zijn.
(Dus stel dat je nu een N5 koopt en donderdag terugkomt voor het verschil en de N5 is uitverkocht; hoeven ze van hun regels NIET het verschil terug te geven).

Ligt allemaal aan de verkoper die je treft. De een is strenger dan de standaard voorwaarden, de ander is een stuk flexibeler (zoals die jij hebt getroffen).
pi_136019380
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:29 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Dan heb je een goede verkoper getroffen wat dat is niet de policy van Media Markt.

Officieel hoort het product in voorraad te zijn. En als je (zoals wij hier doen/proberen) een product voor de actie koopt en tijdens actie verschil terugvraagt hoort het product ook nog in voorraad te zijn.
(Dus stel dat je nu een N5 koopt en donderdag terugkomt voor het verschil en de N5 is uitverkocht; hoeven ze van hun regels NIET het verschil terug te geven).

Ligt allemaal aan de verkoper die je treft. De een is strenger dan de standaard voorwaarden, de ander is een stuk flexibeler (zoals die jij hebt getroffen).
Onzin wat je zegt. Bij alle Mediamarkten wordt gewoon het prijsverschil terug gegeven uit coulance omdat het de btw dagen zijn. Bij de MM roermond, heerlen, maastricht en eindhoven is dat zo. Ken mensen die er werken, zodoende.
  maandag 27 januari 2014 @ 19:40:12 #106
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_136019567
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:38 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Onzin wat je zegt. Bij alle Mediamarkten wordt gewoon het prijsverschil terug gegeven uit coulance omdat het de btw dagen zijn. Bij de MM roermond, heerlen, maastricht en eindhoven is dat zo. Ken mensen die er werken, zodoende.
Lees zijn tekst nog eens.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_136019701
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:38 schreef alwaysonhold het volgende:
quote:
indien een deelnemend artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden, op=op.
Bron: Mediamarkt.nl

Dus reserveren voor actieprijs heb ik wel degelijk gelijk. Dat je het geld terugkrijgt is inderdaad - zoals je al zegt - coulance. Als je verkopers exact aan de regels houden hoeven zij dat wel degelijk niet te doen als product niet meer in voorraad is. Blijkbaar kent Media Markt in die vestiging prettige verkopers.

EDIT: en de regels v.w.b. laagste prijsgarantie zou je ook nog kunnen opvatten dat nu kopen en straks in zelfde vestiging verschil terugvragen niet mogelijk zou zijn:
quote:
Wanneer de klant een aankoop doet in een vestiging van Media Markt (met uitzondering van de webshop) en binnen veertien dagen na zijn aankoop hetzelfde product elders voor een lagere prijs kan kopen, ontvangt de klant van Media Markt het prijsverschil contant retour
Maar dat stuk hebben ze gewoon slecht geformuleerd.
pi_136020162
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 17:45 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Ik heb exact die case. Een 3mm jack gaat er inderdaad niet meer in. Ook een usb met wat dikkere behuizing om de connectoren heen gaat er niet meer soepel in. Tevens word je telefoon er een enorme koelkast van. :')

Ik heb hem een maand ofzo gebruikt en nu er maar af gelaten. Ik doe hem er alleen nog op als ik naar feesten oid ga.
Nja als het bij mij allemaal niet goed past gaat ie gelijk weer retour. Maar dan moet ik wel weer op zoek naar een andere case, maar ik ben benieuwd of er eentje is die zo mooi is als die.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 15:15:27 #110
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_136052986
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:29 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Dat klopt niet helemaal, de Mediamarkt zijn allen zelfstandige franchisers. Ze dienen zich alleen globaal aan de regels te houden maar mogen zelf individueel bepalen of ze wel of geen korting toekennen aan producten die niet op voorraad zijn.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 15:16:24 #111
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_136053033
Overigens net mijn zwarte Nexus 5 opgehaald. Bleek ineens weer op voorraad te zijn (maar toen ik er nog was waren er nog maar enkelen). Morgen alleen nog de korting terugkrijgen.
pi_136055176
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 15:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Dat klopt niet helemaal, de Mediamarkt zijn allen zelfstandige franchisers. Ze dienen zich alleen globaal aan de regels te houden maar mogen zelf individueel bepalen of ze wel of geen korting toekennen aan producten die niet op voorraad zijn.
Klopt. Daarom is zo'n actie ook eigenlijk meer hoe goed je met woorden bent en welke verkoper je treft. Eigenlijk best belabberde actie zo.

Zou de Nexus 5 om woensdag avond ook nog in de webshop komen voor ¤339? Denk het niet eigenlijk...
  dinsdag 28 januari 2014 @ 16:25:52 #113
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_136056478
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 15:57 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Klopt. Daarom is zo'n actie ook eigenlijk meer hoe goed je met woorden bent en welke verkoper je treft. Eigenlijk best belabberde actie zo.

Zou de Nexus 5 om woensdag avond ook nog in de webshop komen voor ¤339? Denk het niet eigenlijk...
je bedoelt ¤335 zeker en ja ook de webshop doet mee. Ik zou echter als ik jou was het in een winkel halen. Grote kans dat het anders meteen uitverkocht is.
pi_136056714
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 16:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
je bedoelt ¤335 zeker en ja ook de webshop doet mee. Ik zou echter als ik jou was het in een winkel halen. Grote kans dat het anders meteen uitverkocht is.
Enige MM in de buurt heeft alleen maar witte. De rest is allemaal te ver weg. :'(

[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 28-01-2014 16:42:59 ]
pi_136058815
hybdrid case ding binnen. mijn oordopjes gaan er probleemloos in en de usb charge kabel ook :7
  dinsdag 28 januari 2014 @ 21:22:46 #116
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_136070608
Balen kan de Nexus 5 morgen alweer gaan omruilen. Kom er net achter dat deze een defecte pixel heeft.
pi_136073410
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Balen kan de Nexus 5 morgen alweer gaan omruilen. Kom er net achter dat deze een defecte pixel heeft.
Maargoed je kan hem morgen weer omruilen dat scheelt.
pi_136073817
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 17:27 schreef FL_Freak het volgende:
hybdrid case ding binnen. mijn oordopjes gaan er probleemloos in en de usb charge kabel ook :7
Bij mij ook, snap het probleem niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand een vervangende app voor Keezy, dat gebruikte ik op mijn iphone best veel, maar kan niks vergelijkbaars vinden wat maar in de buurt komt van het gebruiksgemak en de lolz
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_136074117
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:14 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Bij mij ook, snap het probleem niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand een vervangende app voor Keezy, dat gebruikte ik op mijn iphone best veel, maar kan niks vergelijkbaars vinden wat maar in de buurt komt van het gebruiksgemak en de lolz
QI lader is baas. Dat jij het nou niet hebt en er daarom op neerkijkt.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 22:19:55 #120
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_136074132
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:07 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Maargoed je kan hem morgen weer omruilen dat scheelt.
Als het op voorraad is ja. Anders weken wachten :(. De Nexus 5 die ik nu heb heeft een zeer goede on-screen tijd maar een heldere pixel op je scherm is irritant.
pi_136075175
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:19 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

QI lader is baas. Dat jij het nou niet hebt en er daarom op neerkijkt.
Hahaha, ik heb verkeerde smiley gedaan, ik wilde 8-) doen.
Ik heb juist geen kabels erin, dus daarom geen problemen met die kabels bij m'n spigen case :D
  dinsdag 28 januari 2014 @ 22:48:19 #122
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_136076027
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:34 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Hahaha, ik heb verkeerde smiley gedaan, ik wilde 8-) doen.
Ik heb juist geen kabels erin, dus daarom geen problemen met die kabels bij m'n spigen case :D
Heb je ook de spigen ultra hybrid? Heb 'm vandaag binnengehad en ben erg tevreden. ^O^

Er zat ook een screenprotector bij. Bij de eerste poging had ik er uiteraard weer stof onder zitten. Daarna heb ik 'm afgespoeld en met waterdruppels er nog op aangebracht. Met een pasje vervolgens alle bubbels en vocht eronder vandaan geperst, en nu zit 'ie helemaal goed.
pi_136085063
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:48 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

Heb je ook de spigen ultra hybrid? Heb 'm vandaag binnengehad en ben erg tevreden. ^O^

Er zat ook een screenprotector bij. Bij de eerste poging had ik er uiteraard weer stof onder zitten. Daarna heb ik 'm afgespoeld en met waterdruppels er nog op aangebracht. Met een pasje vervolgens alle bubbels en vocht eronder vandaan geperst, en nu zit 'ie helemaal goed.
Ultra hybrid heb ik ook ja. Screenprotector er gelijk goed op gekregen. Gebruik de case om de dag, vind de N5 zonder case wel beter vasthouden.
  woensdag 29 januari 2014 @ 15:03:10 #124
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_136095320
Nieuwe Nexus 5 opgehaald. Deze heeft geen problemen en zelfs een betere scherm dan de Nexus 5 die ik omgeruild heb.
pi_136105544
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 16:32 schreef Iemand91 het volgende:
Enige MM in de buurt heeft alleen maar witte. De rest is allemaal te ver weg. :'(
Nu alsnog voor ¤330 in de webshop een zwarte gekocht. Hij ook weer blij. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')