Ik weet niet of het aan Google ligt. Het is gewoon KitKat die slecht is voor de accu. Nexus 4 en Nexus 5 gebruikers klagen over een verminderd accu-gebruik...quote:Op maandag 13 januari 2014 13:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Eindelijk ook een Nexus 5 nadat mijn HTC One beschadigd is geraakt. Wat een toffe smartphone is dit het enige wat ik wel minder vind is de accu, zo'n smartphone zou eigenlijk langer mee moeten gaan. Helaas dat Google daar tot nu toe geen prioriteit aangeeft.
Hoe kan het niet aan Google liggen dan als zowel de hard- als software bij hen vandaan komt?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:00 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik weet niet of het aan Google ligt. Het is gewoon KitKat die slecht is voor de accu. Nexus 4 en Nexus 5 gebruikers klagen over een verminderd accu-gebruik...
Ik had ook een KitKat-rom naar mijn G2 geflashed, en ook daar ging het naar beneden. En dat ding heeft een grotere accu dan de Nexus 5. Ik haalde echter een dag niet eens (stock rom was ongeveer 32 uur). Met mijn Nexus 4 is het niet anders...
Ben benieuwd hoe de Note 3 het doet en andere niet-Nexus-toestellen wanneer die KitKat krijgen.
Die hardware komt helemaal niet van hen man. De Nexus 5 is gewoon een LG G2 met een ander jasje. Google heeft het contract aan hen gegund, maar qua hardware hebben ze verder geen inbreng.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:22 schreef Deshain het volgende:
[..]
Hoe kan het niet aan Google liggen dan als zowel de hard- als software bij hen vandaan komt?
Het assemblage-contract ja, de hardware is gewoon op Google voorspraak gekomen.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:42 schreef Kenju het volgende:
[..]
Die hardware komt helemaal niet van hen man. De Nexus 5 is gewoon een LG G2 met een ander jasje. Google heeft het contract aan hen gegund, maar qua hardware hebben ze verder geen inbreng.
Nee. Check de G2. Verder is er helemaal niets speciaal aan de Nexus 5 of G2 (meerdere toestellen met een Snapdragon 800 en 1080p scherm), dus Google hoeft weinig bijzonders aan te geven. Dat is, als ze dat zouden doen. Maar zo werkt het niet. De Nexus 5 is gewoon de G2, de Nexus 4, de Optimus G. Alleen de Nexus S was wat apart, en met die TI-SoC was Google niet blij. De eerste Nexus was de HTC Desire.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:48 schreef Deshain het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 13 januari 2014 16:42 schreef Kenju het volgende:
Het assemblage-contract ja, de hardware is gewoon op Google voorspraak gekomen.
Dan is dit compleet anders.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:34 schreef T_Fuff het volgende:
Eindelijk, morgen komt mijn N5 dan eindelijk
Ben heel benieuwd na 2 jaar iOS. Mijn laatste android ervaring was nog voor gingerbread in elk geval.
Daar ben ik dus zo benieuwd naar, volgens mij is het flink volwassen geworden in de tussentijdquote:
Ja, zeker. Licht, gestroomlijnd, netjes.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:47 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Daar ben ik dus zo benieuwd naar, volgens mij is het flink volwassen geworden in de tussentijd
De advertenties van belsimpel bedoel je. In de gewone winkels zie je hem nergens, dus echt populair zal ie niet worden denk ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:00 schreef Apostrof het volgende:
Zie overal busadvertenties van Telfort met de Nexus 5. Is de Nexus echt populair aan het worden?
Same here. Bij mijn werk waren ze op zoek naar nieuwe telefoons en worden waarschijnlijk allemaal Nexus 5, nadat ik die van mij heb laten zien.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:07 schreef beantherio het volgende:
[..]
De advertenties van belsimpel bedoel je. In de gewone winkels zie je hem nergens, dus echt populair zal ie niet worden denk ik.
Ik krijg er wel continu positieve reacties op. Mensen zijn wel erg geïnteresseerd en vinden het een mooi toestel.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:15 schreef Katth het volgende:
[..]
Same here. Bij mijn werk waren ze op zoek naar nieuwe telefoons en worden waarschijnlijk allemaal Nexus 5, nadat ik die van mij heb laten zien.
Lekkah, ik zit zakelijk verplicht met iPhone 5S, zou m graag ruilen voor een N5quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:15 schreef Katth het volgende:
[..]
Same here. Bij mijn werk waren ze op zoek naar nieuwe telefoons en worden waarschijnlijk allemaal Nexus 5, nadat ik die van mij heb laten zien.
Waar ga je 32 GB mee vol krijgen? Films ?quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:10 schreef Heremeteit het volgende:
En mijn N5 is er ook. Kom van de Note 2 en daarbij vergeleken is 'ie heerlijk licht. Ik weet nog niet of het gaat bevallen dat ik nu nog maar 32GB aan opslag heb, maar dat merken we wel.
Nouja, gaat best snel met muziek/foto/video al.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:28 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Waar ga je 32 GB mee vol krijgen? Films ?
Spotify gebruiken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:36 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nouja, gaat best snel met muziek/foto/video al.
Ah, dat is wel handig, zit toevallig bij Hi met mijn N5. Kan dat ook met een Sim Only abo?quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:11 schreef themole het volgende:
[..]
Spotify gebruiken.
Bij HI kan je nu spotify streamen zonder dat het van je databundel af wordt gehaald.
Geen idee, ik heb spotify 'gratis' bij mijn abo van Hi.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:15 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ah, dat is wel handig, zit toevallig bij Hi met mijn N5. Kan dat ook met een Sim Only abo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |