die thread was een hoax geloof ikquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahja, had vandaag idd gelezen dat de 4.4.3 update er snel aankomt
dan verovert die hoax internet erg snelquote:
Misschien even handmatig als nog instellen via de tele2 tutorial?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:18 schreef NextTVH het volgende:
Vandaag een update gehad, en sindsdien werkt mijn mobiele data niet meer? Ik zit bij tele2. Iemand enig idee wat hier de oplossing voor kan zijn? Hij maakt nog wel gewoon verbinding met het netwerk.
Tel op vliegmodus zetten en na 10 a 15 seconden weer uitschakelen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:18 schreef NextTVH het volgende:
Vandaag een update gehad, en sindsdien werkt mijn mobiele data niet meer? Ik zit bij tele2. Iemand enig idee wat hier de oplossing voor kan zijn? Hij maakt nog wel gewoon verbinding met het netwerk.
Zelfde probleem en oplossing hier. Niet echt een verbetering.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:36 schreef Mazou het volgende:
Dat heb ik ook! Bij mij hielp het toen ik roaming aanzette... Wel vaag, maar goed, het werkt weer.
Bij mijn vorige telefoon moest dat standaard om de dataverbindingen werkend te krijgen.
Klopt met roaming werkt het weer, maar ik krijg nu alleen nog maar een R bij de signaalsterkte dus volgens mij ook minder snel internet?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:36 schreef Mazou het volgende:
Dat heb ik ook! Bij mij hielp het toen ik roaming aanzette... Wel vaag, maar goed, het werkt weer.
Bij mijn vorige telefoon moest dat standaard om de dataverbindingen werkend te krijgen.
Bij mij had dit helemaal geen effect, 2x geprobeerd.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:52 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Tel op vliegmodus zetten en na 10 a 15 seconden weer uitschakelen.
Dan werkt het weer.
Die R staat voor Roaming, je kan daaronder nog gewoon 3g of 4g hebben.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:09 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Klopt met roaming werkt het weer, maar ik krijg nu alleen nog maar een R bij de signaalsterkte dus volgens mij ook minder snel internet?
Wat een onzin. Alleen op de accuduur boet je echt in. Ik heb liever altijd de laatste Android versie dan een betere accuduur. Voor ieder wat wils.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:51 schreef RDMKR het volgende:
lg g2 en nexus waren laatst dezelfde prijs bij mediamarkt... echt gekkenhuis als je dan nog een nexus neemt.
Hoe bevalt je Nexus 5?quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:27 schreef Karstman het volgende:
Vorige week eindelijk mijn Nexus 5 binnen. Blijkt ie goed op tijd te zijn voor het WK want de kleur die Google/LG als Bright Red beschouwen is feitelijk meer een soort oranje...Voordeel is wel dat het in ieder geval duidelijk is wat mijn telefoon is...
Prima, vooral de kleur lolquote:
en dat vind je al geweldig voor je hoort wat voor onmerkbare "nieuwe" features er deze keer op zitten..?quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:23 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Wat een onzin. Alleen op de accuduur boet je echt in. Ik heb liever altijd de laatste Android versie dan een betere accuduur. Voor ieder wat wils.
Zo is over 2 weken de keynote van Google over Android, verwachting is nieuwe Android 4.5 versie. Die heb je op je Nexus 5 dan binnen paar weken, ideaal.
Ik heb ervaring met beide toestellen. Noem nog eens een voordeel van de G2 dan...? Ik vind smooth interface ala iOS heel belangrijk. Android 4.4.3 met stock Android is smooth as butter, kan ik van de G2 met Optimus UI niet zeggen helaas.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:16 schreef RDMKR het volgende:
[..]
en dat vind je al geweldig voor je hoort wat voor onmerkbare "nieuwe" features er deze keer op zitten..?
accuduur is belangrijkste statistiek voor de meeste mensen volgens een recent onderzoek. en de G2 heeft meer voordelen dan dat.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:26 schreef RDMKR het volgende:
groter scherm in nauwelijks groter lichaam, scherpere camera, minder thermal throttling (bij nexus heel erg), scherm met hoger contrast en max brightness, zat nuttige OS features, etc.
en dat smoothheid verschil is er alleen in je dromen.
nexus 5 is vrij matig qua smoothness; verliest het al van een 1.7Ghz snap 600 op android 4.2 (kijk op 2:30):
Met smoothness bedoel ik algemene performance door heel het systeem, alle launchers vertragen de boel. Inclusief LG's launcher. Met Nexus 5 nergens last van.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:26 schreef RDMKR het volgende:
groter scherm in nauwelijks groter lichaam, scherpere camera, minder thermal throttling (bij nexus heel erg), scherm met hoger contrast en max brightness, zat nuttige OS features, etc.
en dat smoothheid verschil is er alleen in je dromen.
nexus 5 is vrij matig qua smoothness; verliest het al van een 1.7Ghz snap 600 op android 4.2 (kijk op 2:30):
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |