Togo dusquote:Op dinsdag 21 januari 2014 03:59 schreef Iwanius het volgende:
Nou voorruit.
Cayman Islands (als die nog niet genomen is)
en anders
Togo
Akkoord.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:42 schreef Libris het volgende:
NIemand nog Thailand genoemd?
Gisteren werd bekend dat violiste Vanessa Mae meedoet voor Thailand. Ze is geboren in Singapore, maar haar vader heeft Thais-Engelse roots, dus komt ze uit voor Thailand, onder de naam Vanessa Vanakorn.
Dus Libris supports Thailand (alhoewel ik vind dat ze voor Singapore mee zou moeten doen).
Togo is prima (check wel even tijdig of ze daadwerkelijk deelnemen)quote:Op dinsdag 21 januari 2014 03:59 schreef Iwanius het volgende:
Nou voorruit.
Cayman Islands (als die nog niet genomen is)
en anders
Togo
Er is in elk geval 1 zeer realistische kans op een medaille, en dat kan net zo goed goud als zilver als brons zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:28 schreef Nielsch het volgende:
Hoeveel medailles verwachten we voor de exotische landen?
Ik gok op 0 goud, 0 zilver en vooruit, een verrassing, 1 brons.
Wie dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er is in elk geval 1 zeer realistische kans op een medaille, en dat kan net zo goed goud als zilver als brons zijn
Skiester Tina Weiratherquote:
Je zal maar fan zijn van Liechtensteinquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:28 schreef Leatherface het volgende:
Liechtenstein heeft inderdaad een uitgelezen kans.
Enige van de landen hier met een serieuze olympische geschiedenis qua medailles denk ik?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:36 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Je zal maar fan zijn van Liechtenstein
Ik welquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:29 schreef Leatherface het volgende:
België zou ook nog kunnen met Swings, maar daar zet ik geen geld op in.
Hanni Wenzel en d'r broer Andreas. Niet geheel ontoevallig is Hanni de moeder van Tina Weirather.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Enige van de landen hier met een serieuze olympische geschiedenis qua medailles denk ik?
Ja, en papa Harti heeft weliswaar geen olympische medailles, maar heeft wel meerdere overwinningen in de World Cupquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:40 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hanni Wenzel en d'r broer Andreas. Niet geheel ontoevallig is Hanni de moeder van Tina Weirather.
Broer en zus Wenzel waren eigenlijk import Duitsers. Harti Weirather is een Oostenrijker. Tina is de enige van de familie die ook daadwerkelijk in Liechtenstein is geboren.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, en papa Harti heeft weliswaar geen olympische medailles, maar heeft wel meerdere overwinningen in de World Cup
Enfin, dat is eigenlijk voor 4-elements om uit te zoeken
En er zijn nog meer medailles gewonnen door Liechtenstein: drie bronzen medailles op de slalom: Willi Frommelt (1976), Ursula Konzett (1984) en Paul Frommelt (1988).quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:40 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hanni Wenzel en d'r broer Andreas. Niet geheel ontoevallig is Hanni de moeder van Tina Weirather.
Jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:59 schreef Leatherface het volgende:
Jammer dat Marco Büchel er nooit één won.
Helaasch, te laat.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:20 schreef tong80 het volgende:
Voor het eerst sinds 2002 is bij de Olympische Spelen weer een Jamaicaanse tweemansbob actief. Nadat eerder het Internationaal Olympisch Comité bevestigde dat het team van Winston Watt zich geplaatst had, werd via crowdfunding het benodigde geld binnengehaald. .
Het bobteam had naar schatting zo'n 60.000 euro nodig en bereikte dat bedrag maandag. 'Dit is overweldigend, ik ben door het dolle heen', bevestigde Watt het nieuws. Hij reist met remmer Marvin Dixon naar Sotsji af.
Het Caribische eiland was reeds vier keer actief met een bobteam op de Spelen. De première was in Calgary 1988 met een viermansbob. De komische film Cool Runnings is op dat optreden gebaseerd.
Jamaica dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |