van Calker durft toch niet?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:32 schreef Montov het volgende:
[..]
Van Calker gaat het proberen met een klapschaats.
Ja, behalve op de natuurbaan in St Moritz waar het juist steeds sneller wordt.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:32 schreef Ludacriss het volgende:
Het is toch slechter voor je om laat te beginnen doordat er geen baan verzorging is? Kwaliteit van het ijs gaat dus juist achteruit?
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:33 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
van Calker durft toch niet?
Kanjer op met je schijtlolquote:Op zondag 16 februari 2014 17:33 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
van Calker durft toch niet?
Erg jammer ja...nou zaten de Duitsers hier ook niet meer bij de 3 favorieten, maar toch.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:33 schreef Columbiafan het volgende:
Gaat helemaal nergens om dat Florschuetz met zo'n run achter Rush eindigt die echt een onzuivere run had. Denk dat het materiaalprobleem van de Duitsers echt niet opgelost raakt
Aan die "grappige" opmerking van jou te zien gedraag je je als een klein kind, dus ik zou inderdaad maar snel naar bed gaan als ik jou was.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:34 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
op tijd naar bed ja morgen ochtend vroeg weer op
Ik heb zo'n vermoeden dat iedereen in het onderste deel flink in gaat leveren op de Zoebquote:Op zondag 16 februari 2014 17:36 schreef Redefine het volgende:
Maar verliezen het in het onderste deel.
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Aan die "grappige" opmerking van jou te zien gedraag je je als een klein kind, dus ik zou inderdaad maar snel naar bed gaan als ik jou was.
Ja. Gezien het lastige stuk en de Russen die dat stuk inmiddels kunnen dromen, wel ja.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat iedereen in het onderste deel flink in gaat leveren op de Zoeb
Wat jammer is, Friedrich is echt een van de beste bobpiloten ter wereld, die zou hier om goud moeten kunnen strijdenquote:Op zondag 16 februari 2014 17:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Erg jammer ja...nou zaten de Duitsers hier ook niet meer bij de 3 favorieten, maar toch.
Jaquote:Op zondag 16 februari 2014 17:37 schreef Redefine het volgende:
Is het eigenlijk altijd zo, dat de Olympische banen etc. worden afgesloten voor buitenlanders?
Ook zo lang van te voren?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja
Volgens mij mochten de Letten trouwens nog wel eens trainen hier, omdat zij de Russen vaak hebben laten trainen in Sigulda.
Maar hij heeft tenminste nog tijd, voor Florschütz is het zo klaarquote:Op zondag 16 februari 2014 17:39 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wat jammer is, Friedrich is echt een van de beste bobpiloten ter wereld, die zou hier om goud moeten kunnen strijden
Ik ook niet, vandaar ook mijn vraagquote:Op zondag 16 februari 2014 17:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, maar heb het de vorige keer niet heel erg gevolgd
Vorig jaar is er een WC geweest en in November nog een trainingsweek.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:37 schreef Redefine het volgende:
Is het eigenlijk altijd zo, dat de Olympische banen etc. worden afgesloten voor buitenlanders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |