Ik ben dus niet de enige die dit 'hoort':')quote:Op zondag 16 februari 2014 19:16 schreef heywoodu het volgende:
De Letse fans zijn zo te horen ook ruim vertegenwoordigd
Die Letten houden wel van extreme sporten, je ziet ze ook in de zijspancross en er is een Olympisch kampioen BMX.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:16 schreef heywoodu het volgende:
De Letse fans zijn zo te horen ook ruim vertegenwoordigd
Nee. Het is dan ook gewoon een erg populaire sport in Letlandquote:Op zondag 16 februari 2014 19:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die dit 'hoort':')
Strombergs en Treimanisquote:Op zondag 16 februari 2014 19:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Die Letten houden wel van extreme sporten, je ziet ze ook in de zijspancross en er is een Olympisch kampioen BMX.
Waar zijn de Finnen dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Die Letten houden wel van extreme sporten, je ziet ze ook in de zijspancross en er is een Olympisch kampioen BMX.
Jussi Taka en Anton Lindfors, morgen in de snowboardcross. Maar die Finnen moeten het vooral hebben van autoracen, WRC/F1?quote:
Calker naar goud, dat kan nu niet meer fout gaan. Ik ga alvast staan!quote:Op zondag 16 februari 2014 19:29 schreef Redefine het volgende:
Zo, vergooi even je medaille kansen alsof het niets is.
Duitser (ARD)quote:Op zondag 16 februari 2014 19:32 schreef Pino112 het volgende:
Kijken jullie naar iets met commentaar? Welke zender?
ARD.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:32 schreef Pino112 het volgende:
Kijken jullie naar iets met commentaar? Welke zender?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |