Dat laatste zou hier ook nog kunnen trouwens, wij hebben een babyfoon met bereik van een aantal kilometer, dus desnoods zou die mee kun tijdens een P&P blokje omquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:06 schreef J.J.McKay het volgende:
Als ze sliep, lieten we haar liggen en werd het een functioneel plas/poeprondje in de ochtend, om niet te lang van huis te zijn. Wel alles op slot doen natuurlijk ;-)
Dat wordt een leuke..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:09 schreef Burdie het volgende:
Het enige waar ik echt tegenop zie icm baby en honden, is wanneer onze teef loops is (de andere hond is een open reu). Dan moet je zonder baby al overal ogen hebben. Maargoed, zien we dan wel weer.
Onze teef heeft een cyclus van ca 10 maanden, en is op dit moment loops. Dus we kunnen het nog even uitstellenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:14 schreef J.J.McKay het volgende:
Dat wordt een leuke..
Onze teef is niet geholpen en slechts eens per 12-18 maanden loops dus weinig last van gehad.
Maar dan was ze wel strontvervelend met naar buiten willen, trekken enz.
Ik zou daar wel een oplossing voor zoeken, je kind in een draagdoek met twee hitsige honden lijkt met geen prettig idee met het oog op omvertrekken/vallen. Hangt ervanaf wat voor honden je hebt natuurlijk. Een Bernersennen is sterker dan een Jack Russel...
Of je laat één van beide "helpen"...één van de honden danquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:09 schreef Burdie het volgende:
Het enige waar ik echt tegenop zie icm baby en honden, is wanneer onze teef loops is (de andere hond is een open reu). Dan moet je zonder baby al overal ogen hebben. Maargoed, zien we dan wel weer.
Dat zou ook kunnen ja, mochten we ze ooit niet meer voor de fok willen inzettenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:34 schreef trovey het volgende:
Of je laat één van beide "helpen"...één van de honden dan....of nog beter, beide.
Dan zo snel mogelijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen ja, mochten we ze ooit niet meer voor de fok willen inzetten.
tja, ik zou baby niet laten liggen, tenzij je een babyfoon bij een buuf kan leggen. baby in draagdoek mee geen optie?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:51 schreef Bolletje... het volgende:
Pfff bedankt voor de serieuze antwoorden...
Mijn man heeft wisseldiensten, waardoor het lang niet altijd zo is dat we beiden thuis zijn. Ik vroeg mij dus werkelijk af of het dan gek is om met zo'n korte ronde in de morgen, de baby te laten liggen?
Ik wilde gewoon eens weten hoe anderen dat aanpakken...
Mijn buren doen dat ook. Geen babyfoon of dergelijke weg brengen maar gewoon een rondje gaan lopen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:51 schreef Bolletje... het volgende:
Pfff bedankt voor de serieuze antwoorden...
Mijn man heeft wisseldiensten, waardoor het lang niet altijd zo is dat we beiden thuis zijn. Ik vroeg mij dus werkelijk af of het dan gek is om met zo'n korte ronde in de morgen, de baby te laten liggen?
Dan loop je gewoon een groot blokje om, ook leuker voor de hondquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:22 schreef Bolletje... het volgende:
Het is meer dat er dan dagen zijn dat ik de kleine dan 3a 4x zou moeten meenemen, en tuurlijk, dat kan, maar voor een klein blokje om lijkt mij dat zo'n toestand voor de baby
Ja dat vind ik wel gek en heel gevaarlijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:51 schreef Bolletje... het volgende:
Ik vroeg mij dus werkelijk af of het dan gek is om met zo'n korte ronde in de morgen, de baby te laten liggen?
Waarom een toestand, het slaapt in de kinderwagen of de draagdoek en buitenlucht is heerlijk?quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:22 schreef Bolletje... het volgende:
Het is meer dat er dan dagen zijn dat ik de kleine dan 3a 4x zou moeten meenemen, en tuurlijk, dat kan, maar voor een klein blokje om lijkt mij dat zo'n toestand voor de baby
Helemaal mee eens, gewoon lekker wandelen. Goed voor de kleine, goed voor de TS, goed voor de honden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap ook echt niet waarom je ook maar denkt dat het een probleem is?
Het enige wat ik zou doen is nu al je hond niet meer op hele erge gezette tijden uitlaten als je dat doet maar gewoon wat meer random, zodat ie leert om gewoon te wachten. Verder zou ik zeker niet minder vaak of korter gaan wandelen want dat gaat met baby even prima als zonder
Dat zal wel meevallen toch?quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:10 schreef Dottey het volgende:
Ik vraag mij af of mijn hond niet dood neer valt als er ooit een kleine van onszelf komt..
Hij is rete enthousiast en nieuwschierig en wilt graag non stop spelen met de kindjes die komen spelen of logeren. Stort bijna in nadat ze in bed liggen, want als ze hier zijn slaapt hij zelden overdag..![]()
Nou dat betwijfel ik.. mijn neefjes en nichtjes komen hier al logeren vanaf 3 mnd ongeveer.. en dan kan hij er ook nog niets mee.. maar toch wilt hij er graag bij zijn. ik denk dat hij ze ziet als een van de roedel.. maar dan als puppiequote:Op woensdag 8 januari 2014 12:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen toch?Tegen de tijd dat zo'n baby echt met de hond kan spelen, ben je alweer een flinke tijd verder en zal het eerste enthousiasme wel getemperd zijn bij de hond en/of is 'ie er aan gewend
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |