You got mequote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:49 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Want?
Je kunt niet rijden en wil compassie opwekken bij de overige weggebruikers als je voor de zoveelste keer de motor laat afslaan bij het stoplicht??
Andere vraag: denk jij dat je verzekering gaat betalen als je 2 miljoen euro schade maakt, en ze kunnen vermoeden dat je onverzekerde activiteiten hebt uitgevoerd met die auto?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:46 schreef wilberto99 het volgende:
Mijn vraag is of je strafbaar bent als je een L op het dak plaatst van je eigen auto die niet als lesauto wordt gebruikt?
Kijk in het boekje?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:52 schreef wilberto99 het volgende:
Maar stiekem weet ik niet hoe ik het start stop systeem moet uitzetten...
Koppeling ingetrapt houden als je stilstaat en niet in z'n vrij zetten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:52 schreef wilberto99 het volgende:
[..]
You got me
Maar stiekem weet ik niet hoe ik het start stop systeem moet uitzetten...
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:54 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Koppeling ingetrapt houden als je stilstaat en niet in z'n vrij zetten.
Jongens het wat een grap ik rijdt automaat...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:53 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Kijk in het boekje?
Of houd je linkervoet op de koppeling.
Zou inderdaad plausibel kunnen zijn maar dat was mijn vraag niet ik vraag me gewoon af of de wet dit toelaat.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:53 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Andere vraag: denk jij dat je verzekering gaat betalen als je 2 miljoen euro schade maakt, en ze kunnen vermoeden dat je onverzekerde activiteiten hebt uitgevoerd met die auto?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:55 schreef wilberto99 het volgende:
[..]
[..]
Jongens het wat een grap ik rijdt automaat en dus is een simpele knop al voldoende om dit aan/uit te zetten.
[..]
Zou inderdaad plausibel kunnen zijn maar dat was mijn vraag niet ik vraag me gewoon af of de wet dit toelaat.
Goeiequote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:55 schreef wilberto99 het volgende:
[..]
[..]
Jongens het wat een grap ik rijdt automaat...
Je kan dus met een automaat nog niet fatsoenlijk rijden? Weet je wat jij moet doen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:55 schreef wilberto99 het volgende:
Hahaha maar serieus verbiedt het rechtsboek dit soort actie's?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:59 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Je kan dus met een automaat nog niet fatsoenlijk rijden? Weet je wat jij moet doen?
[ afbeelding ]
ik rijdtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:55 schreef wilberto99 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zou inderdaad plausibel kunnen zijn maar dat was mijn vraag niet ik vraag me gewoon af of de wet dit toelaat.
Waarom wil je die L er dan zo graag op?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:01 schreef wilberto99 het volgende:
[..]
Hahaha maar serieus verbiedt het rechtsboek dit soort actie's?
BMW F10 530d + L op het dak en dan kijken wat er voor rake blikken je krijgtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:07 schreef aequus het volgende:
[..]
Waarom wil je die L er dan zo graag op?
actiesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:01 schreef wilberto99 het volgende:
[..]
Hahaha maar serieus verbiedt het rechtsboek dit soort actie's?
Oh, je bent er zo een.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:11 schreef wilberto99 het volgende:
[..]
BMW F10 530d + L op het dak en dan kijken wat er voor rake blikken je krijgt
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:11 schreef wilberto99 het volgende:
[..]
Wat vindt je vader er van dat je dat met zijn auto van plan bent?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:11 schreef wilberto99 het volgende:
[..]
Is van mama bijna goedquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:22 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Wat vindt je vader er van dat je dat met zijn auto van plan bent?
Een Duitse politieauto heeft hier niets te zoeken. Een blauw bordje met een witte L geeft aan dat het om een beginnend bestuurder gaat en dat je dus op je hoede moet zijn. Als iedereen maar met zo'n bordje kan rondrijden, dan kun je de beginnend bestuurders niet meer herkennen. Dus ik denk nog steeds aan een impliciete vergunning via je instructeurspapieren.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:22 schreef wilberto99 het volgende:
Volgensmij mag je ook je auto's beplakken zodat ze er uitzien als bijvoorbeeld een duitse politie auto.
Je kan dus best weel kanten uit hier in NL.
Klinkt erg logisch maar, je ziet ook vaak les auto's rijden met alleen een instructeur die dus buiten werktijden rijdt. Mag je dan nog steeds die L dragen dit terwijl er geen beginnend bestuurder aanwezig is?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:27 schreef ElPollo het volgende:
[..]
Een Duitse politieauto heeft hier niets te zoeken. Een blauw bordje met een witte L geeft aan dat het om een beginnend bestuurder gaat en dat je dus op je hoede moet zijn. Als iedereen maar met zo'n bordje kan rondrijden, dan kun je de beginnend bestuurders niet meer herkennen. Dus ik denk nog steeds aan een impliciete vergunning via je instructeurspapieren.
Prima, als jij iets aan je vooroordelen wilt doen wil ik mijn interpunctie wel verbeteren.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:28 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Wtf staat hier?
Doe iets aan je taalvaardigheid alsjeblieft!
Rijschool 69quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:21 schreef Ambicioso het volgende:
TS wil meisjes lokken in zijn neppe lesauto
Mijn instructeur haalde 'm eraf na de laatste les.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:30 schreef wilberto99 het volgende:
[..]
Klinkt erg logisch maar, je ziet ook vaak les auto's rijden met alleen een instructeur die dus buiten werktijden rijdt. Mag je dan nog steeds die L dragen dit terwijl er geen beginnend bestuurder aanwezig is?
Bij mij dus niet en ik zie wel vaker instructeurs in hun uppie lekker doorpakken met een L op het dak.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:53 schreef papernote het volgende:
[..]
Mijn instructeur haalde 'm eraf na de laatste les.
Wie zegt dat de instructeur niet werkt als ie onderweg is naar een leerling?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:30 schreef wilberto99 het volgende:
[..]
Klinkt erg logisch maar, je ziet ook vaak les auto's rijden met alleen een instructeur die dus buiten werktijden rijdt. Mag je dan nog steeds die L dragen dit terwijl er geen beginnend bestuurder aanwezig is?
Linkje werkt niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:00 schreef PAAC het volgende:
[..]
Wie zegt dat de instructeur niet werkt als ie onderweg is naar een leerling?
Zal me niets verbazen dat hier "voorrij kosten" voor worden gerekend.
Verder staat hier nog wat info erover (bij 1.2)
http://wetten.overheid.nl/BWBR0019486/geldigheidsdatum_07-01-2014
Simpele vraag maar niemand weet het.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:06 schreef porsche1 het volgende:
Jezus, wat is dit voor kansloos kut topic?
Allereerst: waarom zou je dat willen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:46 schreef wilberto99 het volgende:
Mijn vraag is of je strafbaar bent als je een L op het dak plaatst van je eigen auto die niet als lesauto wordt gebruikt?
Weet ik niet maar stel je zou het doen kom je er dus toch mee weg.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:16 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Allereerst: waarom zou je dat willen?
Maar goed: volgens mij is het niet zo'n probleem mits niet verlicht tijdens het rijden (dat was altijd de regel, kan inmiddels anders zijn)
Lesgéven zonder dat je erkend instructeur bent is wél een probleem, met of zonder L
Maar dan ben je nog geen instructeur dus alsnog strafbaar?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:31 schreef onzichtbare het volgende:
als je dubbele bediening heb dubbel rem dubbelle koppeling dubbel gas dan mag het
aandachtshoerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:11 schreef wilberto99 het volgende:
[..]
Nee, met dubbele koppeling en remmen rijden is erg gevaarlijk. Je zal bij een dubbele bediening de bediening moeten gebruiken aan de kant waar het stuur ook zit. Ook omdat je de gordel moet dragen, wat natuurlijk niet gaat als je in het midden zit.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:33 schreef wilberto99 het volgende:
En mag je wel met dubbele koppeling en remmen rijden zonder dat je instructeur bent?
Eigenlijk heb ik nog geen eens mijn rijbewijs en is die BMW gewoon een Prius.quote:
Dan weet ik dat en een automaat moet je met een voet op de rem en de andere op het gas toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:48 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nee, met dubbele koppeling en remmen rijden is erg gevaarlijk. Je zal bij een dubbele bediening de bediening moeten gebruiken aan de kant waar het stuur ook zit. Ook omdat je de gordel moet dragen, wat natuurlijk niet gaat als je in het midden zit.
Ja. Rechtervoet op de rem, linkervoet op het gas. Met gekruisde benen dus. Lijkt vreemd, maar zo moet het nou eenmaal.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:52 schreef wilberto99 het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik nog geen eens mijn rijbewijs en is die BMW gewoon een Prius.
Maar verder heb je gelijk hoor!
[..]
Dan weet ik dat en een automaat moet je met een voet op de rem en de andere op het gas toch?
Maar wat nou als je links handig bent moet je dan alsnog met gekruisde benen rijden?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:54 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ja. Rechtervoet op de rem, linkervoet op het gas. Met gekruisde benen dus. Lijkt vreemd, maar zo moet het nou eenmaal.
Waar zie jij mij voor aan ik pak natuurlijk gewoon de skelter!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:17 schreef pepper_961 het volgende:
Ik denk niet dat het strafbaar is als je je voordoet als lesauto. Denk wel dat je jezelf belachelijk maakt als je, met een auto verkleedpak en een bordje met een L erop op je kop, door de stad rent.
Haha de prius als in hybride want dit is deels getroll deels een serieuse vraag.quote:
In M/S zetten voor het stoplicht. Of de knop indrukken met een A en een cirkel er omheen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:55 schreef wilberto99 het volgende:
[..]
[..]
Jongens het wat een grap ik rijdt
is wel een heel andere situatiequote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:20 schreef Nightquest777 het volgende:
Lees dit meesterlijke topic even
http://www.flitsservice.n(...)vriendin-t51713.html
Over iemand die zich voor de lol uitgeeft als rijinstructeur omdat zijn besturende vriendin geen rijbewijs heeft
Nja, die boetes kan je krijgen als je jezelf profileert als een rijschoolhouderquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:20 schreef wilberto99 het volgende:
[..]
Waar zie jij mij voor aan ik pak natuurlijk gewoon de skelter!
De politie heeft ontheffingen op zo'n beetje het hele reglement verkeersregels en verkeerstekens.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:26 schreef kikoooooo het volgende:
In Groningen was er jaren geleden een bloedfanatieke flitsagent die zo'n bordje op de flitsauto zette. Dus er zijn vast geen regels voor.
waarom is dat gevaarlijk dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:48 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nee, met dubbele koppeling en remmen rijden is erg gevaarlijk. Je zal bij een dubbele bediening de bediening moeten gebruiken aan de kant waar het stuur ook zit. Ook omdat je de gordel moet dragen, wat natuurlijk niet gaat als je in het midden zit.
Een verlicht L-bordje? Serieus?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:16 schreef Beelzebufo het volgende:
Maar goed: volgens mij is het niet zo'n probleem mits niet verlicht tijdens het rijden (dat was altijd de regel, kan inmiddels anders zijn)
Welja, verlichte bordjes en dubbel gasquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:31 schreef onzichtbare het volgende:
als je dubbele bediening heb dubbel rem dubbelle koppeling dubbel gas dan mag het
Dan kun je nog wel rechtsvoetig zijn. En met flaporen kun je makkelijk richting aangevenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:58 schreef wilberto99 het volgende:
[..]
Maar wat nou als je links handig bent moet je dan alsnog met gekruisde benen rijden?
Godverquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:11 schreef wilberto99 het volgende:
[..]
Tot mijn grote verbazing zag ik dus van de week werkelijk een lesauto met verlicht bord op het dak. Het lijkt mij dat dat onder ongeoorloofde verlichting valt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:37 schreef r_one het volgende:
[..]
Een verlicht L-bordje? Serieus?
[..]
Welja, verlichte bordjes en dubbel gas
Ja, mn vriendin heeft dr eigen rijschool en we rijden de lesauto ook prive.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:33 schreef wilberto99 het volgende:
En mag je wel met dubbele koppeling en remmen rijden zonder dat je instructeur bent?
Ik neem aan in Nederland en op de openbare weg.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:12 schreef Wespensteek het volgende:
Dat is o.a. afhankelijk van waar je je voordoet als lesauto en onder welke omstandigheden.
Aha, met een auto op het voetpad. Goed plan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:28 schreef Wespensteek het volgende:
Op de snelweg mag het niet, op het voetpad wel.
Dat je je voordoet als lesauto maakt geen verschil.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Aha, met een auto op het voetpad. Goed plan.
Je hebt het nu over carnaval? Je verkleden als lesauto en over het voetpad lopen/rijden?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:09 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat je je voordoet als lesauto maakt geen verschil.
Als je je voordoet als lesauto mag je niet op de snelweg, maar wel op een voetpad, de politie kan je wel even aanhouden om te controleren waarom je er zo idioot bijloopt.
As ik de TT lees dan lijkt mij zoiets inderdaad de bedoeling.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je hebt het nu over carnaval? Je verkleden als lesauto en over het voetpad lopen/rijden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |