Ik wil je het wel per DM laten weten maar ik ga het hier niet in een openbaar topic neerzettenquote:
Ik vind het ook niet gay hoor maar wel 'apart' om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik wil je het wel per DM laten weten maar ik ga het hier niet in een openbaar topic neerzettenIk vind het in ieder geval niet gay.
Je hebt DMquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet gay hoor maar wel 'apart' om eerlijk te zijnBen wel nieuwsgierig naar de reden er achter
Nope, ben niet zo'n sportief persoonquote:
Geef nou maar eerlijk toe dat het wielrennen isquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Nope, ben niet zo'n sportief persoonHet is niets bijzonders maar ik ga het hier niet posten
ja het zweet ook vet hard op de fiets en ik ben niet eens een wielrennerquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Nope, ben niet zo'n sportief persoonHet is niets bijzonders maar ik ga het hier niet posten
quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geef nou maar eerlijk toe dat het wielrennen is
Moet je meer Engels lezen luisteren spreken schrijvenquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:56 schreef Trollscience het volgende:
mijn engels is achteruit aan het gaan
doe ik ook vaak maar steeds minder helaas, schreef ook wel vaker reviews voor rym maar ook steeds minderquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:02 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Moet je meer Engels lezen luisteren spreken schrijven
Ik kreeg afgelopen weekend nog een compliment van een Brit dat hij niet aan me kon horen dat ik Nederlands wasquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:02 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Moet je meer Engels lezen luisteren spreken schrijven
LINK LINK LINK!quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:07 schreef Ro-ald het volgende:
Ik had een bericht gestuurd naar ''Leukste vrijgezellen van Flevoland Facebook'' Ik sta er nu op 1 reactie
mongolenquote:
Misschien was het malt bierquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:12 schreef Amarantha het volgende:
Tevens zegt dat jochie 18 bier te hebben gehad. Vind ik erg sterk want de mensen die ik ken zijn dan een stuk lammer dan dit jochie na 18 bier
Ah okequote:Op woensdag 8 januari 2014 22:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
doe ik ook vaak maar steeds minder helaas, schreef ook wel vaker reviews voor rym maar ook steeds minder
Nicequote:Op woensdag 8 januari 2014 22:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kreeg afgelopen weekend nog een compliment van een Brit dat hij niet aan me kon horen dat ik Nederlands wasAmerikaans accent, en iemand anders praatte met een Brits accent tegen hem (ik zou zweren dat ze een native speaker was) maar hij zei dat hij het bij haar nog wel kon horen
dude waaromquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:07 schreef Ro-ald het volgende:
Ik had een bericht gestuurd naar ''Leukste vrijgezellen van Flevoland Facebook'' Ik sta er nu op 1 reactie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |