Ik ben net zo oud en ik moet ookkrihard werken voor me centjes maar een mooie hutje ergens op het strand mooi fotomodel aan me zijde elke dag lkkr playstatione enz en heel af en tie wat wrrk voor de lolquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
serieus, nu werk je voor je geld, je moet er wat voor doen (weet niet of dat bij jou ook zo is).
mensen die fucking veel geld winnen zijn elke dag bezig met geld uitgeven. bedragen van 10,000 zijn niks voor hun. hoe word je dan gelukkig? door nog meer nutteloze shit te kopen? je hoeft niks meer te doen in je leven want je kan alles kopen wat je wil, denk je dat je daar gelukkig van wordt? er zijn geen doelen meer in je leven, je kan elke dag genieten. klinkt mooi maar ik denk dat ik zonder doelen en perspectieven niet ver zou komen.
de loterij winnen lijkt me heel fijn, natuurlijk. maar dan niet meer dan 100.000 zodat je een duwtje in de rug hebt en nog wel gewoon realistisch kan kijken naar je uitgaven.
als ik nu een paar miljoen zou winnen, alles leuk en mooi natuurlijk. maar op mijn leeftijd (19), ik zal nooit echt iets bereiken want ik kan alles al kopen wat ik wil. en nieuwe echte vrienden maken zal ook niet gaan, denk dat iedereen die ik nog zal ontmoeten op mijn geld zal geilen.
echt geluk zal je niet vinden, en echte liefde ook niet. droom maar verder.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:03 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik ben net zo oud en ik moet ookkrihard werken voor me centjes maar een mooie hutje ergens op het strand mooi fotomodel aan me zijde elke dag lkkr playstatione enz en heel af en tie wat wrrk voor de lol
Ja ik zit nu op een andere sitequote:Op woensdag 8 januari 2014 01:02 schreef Studeur het volgende:
[..]
nog best goedkoop, leuk cadeau voor mn vriendin
Is ze gelijk 10cm langerquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:02 schreef Studeur het volgende:
[..]
nog best goedkoop, leuk cadeau voor mn vriendin
Wie weet de kans is nihill maar hij is er welquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:03 schreef Studeur het volgende:
[..]
echt geluk zal je niet vinden, en echte liefde ook niet. droom maar verder.
ben de siye kwijt maar je moet eens zoeken naar de verhalen van winnaars, echt veel burnen die shit op in een jaar en zijn dan naar de klotequote:Op woensdag 8 januari 2014 00:47 schreef Studeur het volgende:
[..]
kan wel uren doorfantaseren wat ik met mn geld zou doen als ik een paar miljoen zou winnen, gebeurt toch nooit
denk dat t mn leven alleen maar kutter zou maken. geld
Zoek die sitequote:Op woensdag 8 januari 2014 01:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
ben de siye kwijt maar je moet eens zoeken naar de verhalen van winnaars, echt veel burnen die shit op in een jaar en zijn dan naar de klote
Staat me iets bij idd over een wc juffrouw die 3ton in een jaar had opgeknald en daarna weer haar oude baantje moest oppakken maar sommige kopen alleen een nieuwe fiets ofzo en zetten de rest opzijquote:Op woensdag 8 januari 2014 01:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
ben de siye kwijt maar je moet eens zoeken naar de verhalen van winnaars, echt veel burnen die shit op in een jaar en zijn dan naar de klote
Heb je weer lopen zuipen unsiequote:Op woensdag 8 januari 2014 03:01 schreef Unscrewed het volgende:
`1234567890-=qwertyuiop[]\asdfghjkl;'zxcvbnm,./
~!@#$%^&*()_+QWERTYUIOP{}|ASDFGHJKL:"ZXCVBNM<>?
Dus ja.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:03 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Heb je weer lopen zuipen unsie
Nee x)quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:03 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Heb je weer lopen zuipen unsie
Proefkonijnen moet ik ook terugkijkenquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:22 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[..]
Bazen programma!
Ik heb het opgenomen, morgen ff kijken!
Overgestapt op hortensia's.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:52 schreef OllieWilliams het volgende:
Rustig hier... Iedereen van de cannabis afgestapt?
Mwah met een uitkering kom je heel ver hoor hier in Emmen. Van de week een berekening gedaan met een vriendin (die een huisje heeft, haar rekeningen er naast gelegd enz) en ik hou ongeveer 200 euro over. Daar is ook al mijn shag en wiet vanaf. Dus moet goed te doen zijn!quote:
Regering wilt wel bezuinigen he op wajong uitkeringen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah met een uitkering kom je heel ver hoor hier in Emmen. Van de week een berekening gedaan met een vriendin (die een huisje heeft, haar rekeningen er naast gelegd enz) en ik hou ongeveer 200 euro over. Daar is ook al mijn shag en wiet vanaf. Dus moet goed te doen zijn!
Nee nee...ik heb weer iets meer leven gekregen na een lange lange vakantiequote:Op woensdag 8 januari 2014 17:52 schreef OllieWilliams het volgende:
Rustig hier... Iedereen van de cannabis afgestapt?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:05 schreef Moira. het volgende:
Hoe'st hier? Iedereen z'n swag nog aan?
Ik ga hardcore want ik ga vanavond 2 joints roken ipv één![]()
![]()
![]()
Ik zit aan het bier & ik ben gefaald met stoppen met rokenquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:05 schreef Moira. het volgende:
![]()
![]()
Na een week al?quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zit aan het bier & ik ben gefaald met stoppen met roken
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Na een week al?
Ik poog het niet eenswil nog niet stoppen. Zit er wel al bijna tegenaan hoor, tegen het wíllen stoppen
Neem een voorbeeld aan Mono danquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
soms vind ik het best vies
maar ik moet gewoon roken, klaar
Mensen die stoppen met roken op 1 januariquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:04 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan Mono dan
Blowt hij nog wel???quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mensen die stoppen met roken op 1 januari
Maar ben wel trots op 'm dattie 't volhoudt, hoor
Daarom ben ik gestopt met roken op 6 januariquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mensen die stoppen met roken op 1 januari
Maar ben wel trots op 'm dattie 't volhoudt, hoor
quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:09 schreef OllieWilliams het volgende:
geen tabak, geen alcohol, geen wiet
Ik heb zondag voor het laatst iets gebruiktquote:
Goed bezigquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:11 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik heb zondag voor het laatst iets gebruiktSindsdien helemaal clean en ook weer fanatiek gaan sporten
![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:05 schreef Moira. het volgende:
![]()
![]()
Hij heeft eerst niet meegeblowed omdat hij bang was dat het zijn zin in een peuk nog meer zou triggeren, maar afgelopen weekend hadden we een feestje waar hij ook een sigaartje had gerookt en toen rookte hij op het laatst wel een paar hijsjes meequote:
repsetcquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Daarom ben ik gestopt met roken op 6 januariPlan is om vanaf 6 januari tot eind van de maand niets te gebruiken, geen tabak, geen alcohol, geen wiet, niks. So far so good
ik kan me ook niet voorstellen dat ik ooit zo zal levenquote:
Hij is wel baas!!!!quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij heeft eerst niet meegeblowed omdat hij bang was dat het zijn zin in een peuk nog meer zou triggeren, maar afgelopen weekend hadden we een feestje waar hij ook een sigaartje had gerookt en toen rookte hij op het laatst wel een paar hijsjes mee
Maar hij wou pas weer blowen als hij echt helemaal van die behoefte om te roken af was
Download gewoon itube op je ipodquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:18 schreef Moira. het volgende:
ben ff allemaal shit aan het downloaden en in m'n itunes zetten en daarna op m'n ipod
wat een kakwerk
Ik laat het ook bij een maandje hoorquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik kan me ook niet voorstellen dat ik ooit zo zal leven
lijkt me saaimaar eigenlijk is het niet goed om je heil te zoeken in die dingen
Spotifyquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:18 schreef Moira. het volgende:
ben ff allemaal shit aan het downloaden en in m'n itunes zetten en daarna op m'n ipod
wat een kakwerk
2,5 gram ong.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat is het meeste wat je op 1 dag heb gerookt?
Als ik dat op één dag rook dan kun je me van de grond rapen denk ikquote:
iTube? En ik heb een iPod nano 3G waarvan de middelste knop kapot is dus ik kan alleen door onderop die cirkel te drukken de shuffle lijst van alles afspelen, doorspoelen, terugspoelen, en volume veranderenquote:
gewoon ff aan jezelf bewijzen dat je 't kanquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:21 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik laat het ook bij een maandje hoorVeel langer wordt het mij ook te saai
Inddquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
gewoon ff aan jezelf bewijzen dat je 't kan
8 ofzo? Ik rook niet zo snel, neem af en toe een paar hijsjes. Als je ze als een sigaret rookt (wat ik niet doe, en ook niet kan, omdat ik eenmaal stoned gewoon vergeet te hijsenquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat is het meeste wat je op 1 dag heb gerookt?
Kreeg een aanbieding van m'n mobiele provider om voor een paar euro extra per maand twee keer zo veel internet met twee keer de snelheid, onbeperkt sms en Spotify premium te krijgenquote:
hersenenquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
InddGing ook echt behoorlijk hard met oud en nieuw trouwens
hersenen kunnen wel even rust gebruiken
8 joints of 8 gram?quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
8 ofzo? Ik rook niet zo snel, neem af en toe een paar hijsjes. Als je ze als een sigaret rookt (wat ik niet doe, en ook niet kan, omdat ik eenmaal stoned gewoon vergeet te hijsen) dan rook je er ook snel al veel meer
Da's een mooie deal, jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:30 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Kreeg een aanbieding van m'n mobiele provider om voor een paar euro extra per maand twee keer zo veel internet met twee keer de snelheid, onbeperkt sms en Spotify premium te krijgenKan ik geen nee tegen zeggen
Maarja je hebt ook gewoon een gratis versie van Spotify, die kun je nu ook op mobiel gebruikenquote:
Ja, dan kan je alleen maar nummers aan je afspeellijstje toevoegen, en afspelen met na elke 3 nummers weer een halve minuut reclamequote:Op woensdag 8 januari 2014 21:31 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Maarja je hebt ook gewoon een gratis versie van Spotify, die kun je nu ook op mobiel gebruiken
Die vind ik best aids, je kan maar 6x op verder drukken en hij doet alles op shuffle als je gratis hebt. Misschien binnenkort maar weer betalen ervoor, gun ik Spotify wel want het is een vet chill programma/systeemquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:31 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Maarja je hebt ook gewoon een gratis versie van Spotify, die kun je nu ook op mobiel gebruiken
melding maken bij leverancier?quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:31 schreef Amarantha het volgende:
Vet chille, mooie en schone bureaustoel binnen gekomen vandaag.. Heeft dat ding ergens buiten gestaan schijnbaar. Hij is van stof en is helemaal nat/vochtigHopelijk droogt die morgen na een avondje voor de houtkachel. Ik zit nu op een rieten stoel, is ook niet alles haha
Binnen gekomen in de weggeef..quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, dan kan je alleen maar nummers aan je afspeellijstje toevoegen, en afspelen met na elke 3 nummers weer een halve minuut reclameen na 5x een nummer overslaan wordt er gezegd dat je maar 5x mag overslaan en je spotify premium moet kopen, en wordt je verplicht dat nummer te luisteren en kan je alleen op pauze drukken
Ahquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die vind ik best aids, je kan maar 6x op verder drukken en hij doet alles op shuffle als je gratis hebt. Misschien binnenkort maar weer betalen ervoor, gun ik Spotify wel want het is een vet chill programma/systeemEn scheelt me zoveel ruimte op de laptop
oh hahaquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Binnen gekomen in de weggeef..Had ik er bij moeten zetten. Sorry
Je moet gewoon voor de laatste 3 sec. op next klikkenquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, dan kan je alleen maar nummers aan je afspeellijstje toevoegen, en afspelen met na elke 3 nummers weer een halve minuut reclameen na 5x een nummer overslaan wordt er gezegd dat je maar 5x mag overslaan en je spotify premium moet kopen, en wordt je verplicht dat nummer te luisteren en kan je alleen op pauze drukken
Dan maar gewoon bittorrent en itunes hoorquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:33 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
[..]
AhWist niet dat die zo aids was. Hoe veel betaal je normaal voor Premium? tientje ofzo? Grammetje minder blowen op de maand dan he
quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan maar gewoon bittorrent en itunes hoor
Ja ik ga ook wel even checken of hij niet muf ruikt als hij opgedroogd is. Maar hij ziet er echt nog super netjes uitquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh hahanja boeiend, dat droogt wel. Maar zou wel checken wat je kunt doen dat 't niet gaat schimmelen ofzo
Ja maar soms wil je gewoon muziek luisteren en niet elke 3/4 minuten op moeten letten of het nummer al bijna afgelopen isquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:33 schreef Amarantha het volgende:
j
[..]
Je moet gewoon voor de laatste 3 sec. op next klikkenDan krijg je geen reclame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |