Ik oordeel helemaal niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wie de bal kaatst, schat... Mensen oordelen.
Zo is het.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja, onvolwassenheid is wel iets wat ik herken bij Chai though.
Op ieder potje past een dekseltje[ afbeelding ]
Jij autisme? Wist ik niet!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou bedankt. Ik weet dat mijn autisme een rol speelt in deze, maar er rust al zo'n groot taboe op, ik zeg wel niks meer. Zo houdt je het taboe ook gewoon in stand.
Bedoelde dan ook meer dat ik oordeel op jouw 'onvolwassenheid' gezien de backstabs van jou achter mijn rug om die ik hier en daar wel eens terug lees.quote:
Duurt natuurlijk nooit lang, een relatie met iemand die 15,5 is. Voor je het weet is hij geen 15,5 meer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bedoelde dan ook meer dat ik oordeel op jouw 'onvolwassenheid' gezien de backstabs van jou achter mijn rug om die ik hier en daar wel eens terug lees.
Wist niet dat je autistisch was overigens. Hoewel er ook autisten zijn met een fijne persoonlijkheid.
Maar ondanks dat ik me niet kan voorstellen dat een relatie met iemand van 15,5 op je 20e langdurig prettig zal zijn, hoop ik wel dat je gelukkig bent en dat het zo blijft![]()
En misschien ook wat je discalculatiequote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou bedankt. Ik weet dat mijn autisme een rol speelt in deze, maar er rust al zo'n groot taboe op, ik zeg wel niks meer. Zo houdt je het taboe ook gewoon in stand.
Haha, uiteraard. Maar ik heb nog nooit gehoord van een jongetje dat op 15 jarige leeftijd een relatie had die hij 10 jaar later nog steeds had, eigenlijkquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Duurt natuurlijk nooit lang, een relatie met iemand die 15,5 is. Voor je het weet is hij geen 15,5 meer.
Wat maakt het uit? Moet je dan alleen een relatie aangaan als je denkt dat het minstens tien jaar gaat duren?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha, uiteraard. Maar ik heb nog nooit gehoord van een jongetje dat op 15 jarige leeftijd een relatie had die hij 10 jaar later nog steeds had, eigenlijk
Er zijn vast uitzonderingen
Dat kan gebeuren inderdaad maar je hebt ook genoeg mensen van 20/21 die volwassener gedragen dan iemand van 25/26.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:18 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb twee relatie gehad met oudere partners (9 jaar en 14 jaar verschil) en ik merkte bij allebei dat zij prima aansluitten bij mij aan het begin van de relatie maar er na een paar jaar toch verschillen ontstonden, vermoedelijk omdat ik mentaal doorgroeide en zij al volwassen waren, zeg maar.
Dan zou je rond je 16-19e alle relaties nog heel erg af moeten houden, omdat je de statistieken heel erg tegen hebt. Terwijl je ook van een kortdurende relaties dingen kan leren waar je in latere relaties iets aan hebt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Moet je dan alleen een relatie aangaan als je denkt dat het minstens tien jaar gaat duren?
Je weet wat ze zeggen over mensen die op zoek zijn naar iemandquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan zou je rond je 16-19e alle relaties nog heel erg af moeten houden, omdat je de statistieken heel erg tegen hebt. Terwijl je ook van een kortdurende relaties dingen kan leren waar je in latere relaties iets aan hebt.
Geen idee, ben niet op zoek?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mensen die op zoek zijn naar iemand?
Ik bedoel dat mensen die alles te serieus nemen afgewezen worden, lekker losjes.quote:
True, true. Dat laatste geldt iig wel voor mijquote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan zou je rond je 16-19e alle relaties nog heel erg af moeten houden, omdat je de statistieken heel erg tegen hebt. Terwijl je ook van een kortdurende relaties dingen kan leren waar je in latere relaties iets aan hebt.
Ik snap die opmerking niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mensen die op zoek zijn naar iemand?
Ik weet niet of je serieus bent, maar mijn vriend is ook een paar jaar jonger.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:28 schreef Chai het volgende:
[..]
20 jaar of meer is ook vrij fors. Wat is dat voor iets dan? Een of andere eeuwige vrijgezel die op z'n 45e een thais importsletje heeft genomen uit de catalogus of uit de hoerenkast in PAttaya?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:55 schreef snakelady het volgende:
Mijn vriend is 10 dagen jonger dan ik ben.
In mijn omgeving ken ik drie koppels met ene groot leeftijdsverschil (29 en 49, 58 en 35, 21 en 35) en het lijkt allemaal goed te gaan, twee daarvan zijn getrouwd en al jaren samen, maar ik merk bij de koppels waarvan de partner nu rond de 50 of ouder is wel wat problemen ontstaan, maar dat zal ook niet onoverkomelijk zijn.
Nee hoor, hij was een jaartje gescheiden, kwam haar ( een gewone Nederlandse meid) tegen en dat is een relatie geworden, nu zijn ze getrouwd en hebben ze kinderen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
20 jaar of meer is ook vrij fors. Wat is dat voor iets dan? Een of andere eeuwige vrijgezel die op z'n 45e een thais importsletje heeft genomen uit de catalogus of uit de hoerenkast in PAttaya?
Waarom zou het zijn eerste relatie zijn?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
20 jaar of meer is ook vrij fors. Wat is dat voor iets dan? Een of andere eeuwige vrijgezel die op z'n 45e een thais importsletje heeft genomen uit de catalogus of uit de hoerenkast in PAttaya?
Ik bedoelde ermee dat personen die bij het daten al te serieus gaan doen nogal eng overkomen..quote:
En wat in Chai haar post gaf daar aanleiding toe?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik bedoelde ermee dat personen die bij het daten al te serieus gaan doen nogal eng overkomen..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |