Tjah dit soort dingen moet je niet te vroeg roepen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:55 schreef Marie30 het volgende:
Even heel grof... sorry... omdat hij irl van wat benefits kan gebruik maken en je conversaties op whatsapp hem verder niet boeien omdat hij er dan toch niet aan kan?
Nogmaal sorry, dit is mijn eerste gedacht.
Nee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:55 schreef Clashy het volgende:
in reallife kan hij aan je zitten..
Dump hem.
Ik vind het toch raar.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:55 schreef RetRy32 het volgende:
Ligt het misschien aan de drank tijdens meeten?
Of misschien heeft hij moeite met zijn gevoelens in text over te brengen?
Probeer eens te Skypen of te bellen, is toch ook veel leuker en directer.
Ok. Probeer wat neer inhoud te kaatsen voor betere feedback en analyse.quote:
Zoveelste topic over hetzelfde onderwerpquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:51 schreef waterroosje het volgende:
Ik verstoor me een beetje aan de gedrag van mijn vriend.
AAN DE TELEFOON
Op whatsApp is hij totaal een ander persoon : Is spraakzaam, praat nauwelijks over een onderwerp, ik begin altijd met een onderwerp, is afstandelijk, doet beetje droog, af en toe agressief, houd niet zoveel rekening met mijn gevoelens, is hard, belt nooit,
------
ALS WE AFSPREKEN
Dan is hij weer een totaal andere persoon, praat met mij, is close, super verlegen, en zacht, charmant, belt mij op waar ik gebleven ben, rustig, schattig..
--
We spreken niet zo vaak af omdat we beiden ver van elkaar wonen. Ik vind het wel jammer waarom hij afstandelijk en een totaal andere houding heeft tegenover mij op whatsApp?
Bekijk haar POHI Mariequote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:55 schreef Marie30 het volgende:
Even heel grof... sorry... omdat hij irl van wat benefits kan gebruik maken en je conversaties op whatsapp hem verder niet boeien omdat hij er dan toch niet aan kan?
Nogmaal sorry, dit is mijn eerste gedacht.
Pff, in DIG heb je 5 keer per week een topic over nieuwe PC en 5 keer mijn PC is traag.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zoveelste topic over hetzelfde onderwerp![]()
neequote:Op dinsdag 7 januari 2014 01:02 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ok. Probeer wat neer inhoud te kaatsen voor betere feedback en analyse.
Is hij erg gefixeerd op noiken of niet?
Dat zegt toch voldoende? Hoewel ik je frustratie wel snap, je wil gewoon merken dat hij je mist en aan je denkt. En als hij weinig zin heeft in Whatsappen, tsja.. dan voel je dat niet en dat is klote.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:10 schreef waterroosje het volgende:
Hij heeft het van te voren aangegeven dat hij niet zo van bellen houd en smsen.
Volgens eerdere topics van haar heeft hij haar ten huwelijk gevraagd, zegt hij dat zij DE vrouw voor hem is etc..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 01:07 schreef Tokapi het volgende:
Nee maar sommige mannen zijn gewoon niet zo van het telefoon-contact? Denk niet dat hij alleen op benefits uit is, tenzij het constant daarom draait alles jullie samen zijn.
Ho. Jouw vriend heeft duidelijk veel behoefte om met jou te zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 01:08 schreef waterroosje het volgende:
[..]
nee
@ whiskey, dat weet jij niet zo zeker, geloof me.
Ik dwing hem nergens voor, hij wilt juist zelf appen, maar is totaal een ander persoon.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 01:06 schreef imikethat het volgende:
Als je elkaar ziet heb je tijd voor elkaar vrijgemaakt en geen andere verplichtingen. Als je hem 20 keer per dag whappt dan zal hij wel iets beters te doen hebben. Of zit hij hele dagen met een uitkering thuis ofzo?
OK, hij mist je, neem zelf het initiatief, vraag morgenavond of hij wil cammen op Skype.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 01:12 schreef waterroosje het volgende:
[..]
Ik dwing hem nergens voor, hij wilt juist zelf appen, maar is totaal een ander persoon.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:10 schreef waterroosje het volgende:
Maar we appen dagelijks, alleen hij belt mij nooit!
Alleen toen we een keer ruzie hadden, en wanneer we afspreken belt hij me op: waar ik ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |