Dat zou kunnen, het kan ook ptsd zijn http://ec-richard.tumblr.com/post/72424409591quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:16 schreef Re het volgende:
[..]
dat refereert denk ik aan het roken, zie die hoeveelheid sigaretten in zijn mond etc...?
Heb jij een vriendinquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:08 schreef SunChaser het volgende:
Wel grappig, ik vond het een zaadaflevering maar mn vriendin vond m leuk
Heb jij z'n FOK!TV special FOK!ker zoekt FOK!ster niet gezien dan?quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Heb jij z'n FOK!TV special FOK!ker zoekt FOK!ster niet gezien dan?
quote:
Stukje uit een Engels tv-magazine. Niet klikken als je helemáál niks wil weten over de laatste aflevering van het seizoen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:12 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik lees allemaal theorieen over dat er iets met Sherlock zou zijn (ziekte of weer terug aan de drugs) want hij heeft in diverse scenes nerveuze/trillende handen. Misschien vergezocht maar goedVeel mensen denken ook dat er iets met Mary en of haar kind gaat gebeuren, ik ben licht bang voor de volgende aflevering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Stukje uit een Engels tv-magazine. Niet klikken als je helemáál niks wil weten over de laatste aflevering van het seizoen.Dat zou alle joligheid wel verklaren van Ep2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Stukje uit een Engels tv-magazine. Niet klikken als je helemáál niks wil weten over de laatste aflevering van het seizoen.Ik weet niet, maar door het uiterlijk van het artikel komt het niet geloofwaardig over. Beetje de Privé party weekend vibeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ziet er gewoon uit als een tv gidsquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar door het uiterlijk van het artikel komt het niet geloofwaardig over. Beetje de Privé party weekend vibe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:47 schreef wonderer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord!!! * Barça
[..]
Stukje uit een Engels tv-magazine. Niet klikken als je helemáál niks wil weten over de laatste aflevering van het seizoen.Dat zou wel kunnen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stiekem wil de fangirl in mij wel een paar hurt/comfort scenes met Sherlock die stevig naar de tering is en John die hem helpt
![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:54 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]Er is niet heel veel dat zoals in de boeken is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:54 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]Ja, maar ik zag laatst een docu van Gatiss en Moffat. Die wilden dat aspect weglaten zoveel mogelijk omdat het niets doet voor het karakter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een pauze van 2 jaar...quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Kans dat seizoen 4 er komt is vrij groot.
Jij kent de britse pers zeker nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ziet er gewoon uit als een tv gids
De tweede aflevering van het volgende seizoen is, om sommige mensen nog meer te irriteren, een soort Brokeback Mountain.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen jaStiekem wil de fangirl in mij wel een paar hurt/comfort scenes met Sherlock die stevig naar de tering is en John die hem helpt
Dat was de drug of choice van het medische enkelvoud van Holmes.quote:
Ik ga op auditiequote:Op woensdag 8 januari 2014 20:09 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
De tweede aflevering van het volgende seizoen is, om sommige mensen nog meer te irriteren, een soort Brokeback Mountain.
Ik ook. En Hounds of Baskerville als tweede. Ik had dus eigenlijk verwacht dat ik deze middelste ook weinig aan zou vinden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:34 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind The Blind Banker tot nu toe nog steeds de minste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |