Die gaan spoken, denk je dat je ervan af bentquote:Op maandag 6 januari 2014 23:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Isabella en Rienk doen een verkapte poging
Dat is een soort afreageren, in werkelijkheid zijn ze intens verdrietig ..... intens!quote:Op maandag 6 januari 2014 23:20 schreef pullup het volgende:
De bewoners zijn er in ieder geval al weer helemaal overheen geloof ik.
Ruudje morgen weer polen rijden?quote:
Déjà vu: Johan Vlemmix en die "kut chatters"quote:Op maandag 6 januari 2014 22:43 schreef Toverheks het volgende:
Geniet nog maar ff mensen, J de Mol maakt na Utopia nooit meer een RLS, die bloggers en streamers ook die alles zo scherp steeds zien
Iemand die daar onder tafel een aardig bedragje voor krijgt misschien?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:43 schreef MPC60 het volgende:
Wie doet er nou aan zoiets mee als je stiefdochter ieder moment kan sterven?
Honger doet verdriet snel vergeten ...quote:Op maandag 6 januari 2014 23:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is een soort afreageren, in werkelijkheid zijn ze intens verdrietig ..... intens!
De uitzending van vanavond zat toch goed in elkaarquote:Op maandag 6 januari 2014 23:18 schreef Toverheks het volgende:
John heeft toch al een paar keer geroepen Utopia wordt spraakmakend...dag 6 en alles is van slag
Zweefden ze maar wegquote:Op maandag 6 januari 2014 23:24 schreef SecretStoryWous het volgende:
Het wordt wel steeds zweveriger
Ahh je hebt promotie gemaakt.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, beetje administratief bezig over wat ze doen
Slowchatquote:
Ja vind ik ook. Hoi Noellequote:Op maandag 6 januari 2014 23:25 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
De uitzending van vanavond zat toch goed in elkaar
Ha Ruudquote:
quote:
Dat vinden de psychotherapeuten ookquote:Op maandag 6 januari 2014 23:24 schreef iBenny het volgende:
Ik vind de gedachtegang van Isabella wel interessant
Ik heb daar echt geen last van. Zonder oordopjes op een oude laptopquote:
maar dat komt omdat ze disklektisch isquote:Op maandag 6 januari 2014 23:30 schreef Noelle06 het volgende:
Begrafenis is al geweest zegt Andrea![]()
Ze had het verkeerd gelezen
Hier oordoppen want me omgeving haat rls.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb daar echt geen last van. Zonder oordopjes op een oude laptop
Ik dacht vrijdag te horenquote:Op maandag 6 januari 2014 23:30 schreef Noelle06 het volgende:
5 dagen geleden, zeker?quote:Op maandag 6 januari 2014 23:30 schreef Noelle06 het volgende:
Ja echt he...dom wichtquote:Op maandag 6 januari 2014 23:30 schreef Capaja het volgende:
[..]
maar dat komt omdat ze disklektisch is
Kan ik me heel goed voorstellen. Ze heeft wel wat.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat vinden de psychotherapeuten ook
M´n smileys doen het niet. hoe stel je die ook alweer in.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb daar echt geen last van. Zonder oordopjes op een oude laptop
op smiley klikkenquote:Op maandag 6 januari 2014 23:32 schreef Coos het volgende:
[..]
M´n smileys doen het niet. hoe stel je die ook alweer in.
Soms schakelen ze ineens over dat het geluid weer veelste hard is.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 23:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Weet jij wat een streamlock is? Geluid wegdraaien is daar niks bijquote:Op maandag 6 januari 2014 23:32 schreef dronkeykong het volgende:
En dan het geluid wegdraaien...wtf is dit voor nep gedoe
Op de "quote:Op maandag 6 januari 2014 23:34 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Gotskolere zeg en daarna nog een neussnuiter....
Btw hoe werken de smilies?
quote:Op maandag 6 januari 2014 23:35 schreef Laura.b het volgende:
Waarom slijmt iedereen hier zo bij de user Ruud? Is het een bijzonder iemand?
Adblock uitzetten op Fokquote:Op maandag 6 januari 2014 23:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Naast invoeren op die kut smiley drukken, of bedoel je die NZ dingen. die werken niet meerquote:
ff oefenen...:Oquote:Op maandag 6 januari 2014 23:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op de "" klikken (naast de invoeren-knop). Na verloop van tijd kan je ze wel uit je hoofd en typ je ze gewoon
Ja heb zondag al genoeg streamlocks meegemaaktquote:Op maandag 6 januari 2014 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet jij wat een streamlock is? Geluid wegdraaien is daar niks bij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |