Bestaat ze uberhaupt wel ....?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat ze nog niet eens overleden is? Dat zou wel heel gênant zijn.
Preoriteiten hèquote:Op maandag 6 januari 2014 22:57 schreef Dotteke het volgende:
Lees net van de stiefdochter van Andrea, erg. Maar ik snap niet dat je weg kan gaan als een van je kinderen ( stief) zo ziek is.
En nu, wil je niet naar huis om je man te steunen en afscheid nemen van je dochter?
De tekst uit het artikel die ik later plaatste, waarin Andrea praat over "de dood" van haar stiefdochter, stond er in elk geval op het moment van publicatie en toen had Billy de brief nog niet gevonden.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, ik houd zoiets ook prima voor mogelijk.
Wat ik minder waarschijnlijk vind, is dat het hele gedoe met die brief en het verdriet van Andrea daarna in scene is gezet. Maar dat is dus ook niet gebeurd, naar het zich laat aanzien. Het 'enige' is, dat Wilma Nanninga van de Privé het nieuws al wist, en al op Twitter heeft gezet en in de Telegraaf heeft laten plaatsen, nog voordat Andrea zélf op de hoogte was.
Dat ze door Billy getroost werd, is dan niet om 21:39 al in het artikel gezet (kan een internetnerd dat nagaan ergens in een cache of zo), maar is later toegevoegd.
Ja wist ik, maar ik ben er ook wel trots opquote:Op maandag 6 januari 2014 22:55 schreef R0T29 het volgende:
[..]ik doelde op de stiefdochter, maar respect!
Ik vraag me voorzichtig af of ze ooit geboren is ..........quote:Op maandag 6 januari 2014 22:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat ze nog niet eens overleden is? Dat zou wel heel gênant zijn.
Winter is coming (ik hoop het voor ze).quote:Op maandag 6 januari 2014 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat gaat leuk worden: alle poen er door gejaagd en nog niet genoeg bedacht om voor nieuw geld in het laatje te zorgen
Echt hé!quote:
Stiefdochter is ook best vaag he? Een ex van 20 jaar geleden die een dochter had ofzoquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Stiefdochter is ook best vaag he? Een ex van 20 jaar geleden die een dochter had ofzo
Niets is wat het lijktquote:Op maandag 6 januari 2014 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Stiefdochter is ook best vaag he? Een ex van 20 jaar geleden die een dochter had ofzo
De vader van 'het kind' is 82. De stiefdochter kan zo maar ouder geweest zijn dan Andrea.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Gekeken, maar dat valt niet meer te bekijken. Website was nog niet gecachet door Google op dat momentquote:Op maandag 6 januari 2014 22:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, ik houd zoiets ook prima voor mogelijk.
Wat ik minder waarschijnlijk vind, is dat het hele gedoe met die brief en het verdriet van Andrea daarna in scene is gezet. Maar dat is dus ook niet gebeurd, naar het zich laat aanzien. Het 'enige' is, dat Wilma Nanninga van de Privé het nieuws al wist, en al op Twitter heeft gezet en in de Telegraaf heeft laten plaatsen, nog voordat Andrea zélf op de hoogte was.
Dat ze door Billy getroost werd, is dan niet om 21:39 al in het artikel gezet (kan een internetnerd dat nagaan ergens in een cache of zo), maar is later toegevoegd.
Ik heb het idee dat er daar 10 van zitten.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:01 schreef geindoctrineerd het volgende:
't zou op zich ook wel leuk zijn als er een mol zou zijn die probeert geld uit de pot te jatten...
Die heet Paulquote:Op maandag 6 januari 2014 23:01 schreef geindoctrineerd het volgende:
't zou op zich ook wel leuk zijn als er een mol zou zijn die probeert geld uit de pot te jatten...
Paul heeft nog een schuld uit staan bij de Hornbach... Dus bestelt maar, bestelt maar, bestelt maar ...quote:
Ook al ge scripted, kijk de eerste aflevering maar, word direct als commentaar gegeven als ze elkaar nog maar net kennen.quote:
Godsamme! jullie lijken wel een getrouwd stel!quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 23:04 schreef iBenny het volgende:
"Ff centraal. ff een vraag... Wie van ons is nou die F16-piloot?" - Hakim
quote:Op maandag 6 januari 2014 23:03 schreef SanAnt het volgende:
Zo rond 21,00 was Billy haar al aan het troosten(op haar bed) en zei Billy je moet naar de zenderkamer en vragen of je kunt bellen ,dit is te heftig..
Ook hoorde ik haar nog zeggen over god als die er is, waarom gebeuren dan zulke dingen waarop Andrea zei " dat snap ik ook niet"
Daarna gingen de dames naar buiten en kwam het bidden van Lot.
Brief is wel vaag
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
niet m het een of ander, maar zelfs John de MOL heeft een hart neem ik aan. Als dit écht is, heeft hij het nieuws niet op deze manier naar haar laten brengen, maar het al eerder laten weten via een prive gesprek. Dat er daarna mogelijk een acteerscne op stapel is gezet lijkt me eerder aannemlijk.
Die heeft de lol daarover op Fok al vernomenquote:Op maandag 6 januari 2014 23:04 schreef iBenny het volgende:
We smelten de kamikazenquote:Op maandag 6 januari 2014 23:04 schreef iBenny het volgende:
Wss iemand bij de selectie, ze hadden het ook es over een warrior chick die ze er niet bij wilde ofzo.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Dat vraag ik me ook al al die tijd af.
Dat klinkt veelbelovend die had ik er graag bij gezien.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Wss iemand bij de selectie, ze hadden het ook es over een warrior chick die ze er niet bij wilde ofzo.
Damn Kees Tol lijkt best wel op Peter.![]()
quote:Op maandag 6 januari 2014 23:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat klinkt veelbelovend die had ik er graag bij gezien.
OMG... ze zijn eerder dan de uitzendingquote:Op maandag 6 januari 2014 23:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het gaat nu al over de dode stiefdochter op SBS6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |