quote:
Jij hebt tenminste nog iemand om te knuffelenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:24 schreef Omdatappel het volgende:
Heppie, heb jij soms ook zo'n gevoel dat je overstroomt van liefde en dat je gewoon iets MOET knuffelen?
Bij mannen heet het overstromen van liefde gewoon een natte droom.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:24 schreef Omdatappel het volgende:
Heppie, heb jij soms ook zo'n gevoel dat je overstroomt van liefde en dat je gewoon iets MOET knuffelen?
Op het moment niet, hoor. Furdi is niet hier en Nijn wil niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt tenminste nog iemand om te knuffelen
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:26 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Bij mannen heet het overstromen van liefde gewoon een natte droom.
Nou poepoe, Furdi een paar dagen niet zienquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Op het moment niet, hoor. Furdi is niet hier en Nijn wil niet.
Ga chicks hosselen dan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou poepoe, Furdi een paar dagen niet zienWie heb ik dan
Je zusje. En ons, digitaal.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou poepoe, Furdi een paar dagen niet zienWie heb ik dan
Ik voel me zekerder wanneer ik wat smullerburgers op heb. We moeten snel maar eens afspreken.quote:
Niet hetzelfde. Iemand waar ik mijn penis in kan/mag penetreren.quote:
FOK!meet bij mij?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik voel me zekerder wanneer ik wat smullerburgers op heb. We moeten snel maar eens afspreken.
Ik moest een kwartier op de bus wachten en toen kocht ik perongeluk een kipburgerquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik voel me zekerder wanneer ik wat smullerburgers op heb. We moeten snel maar eens afspreken.
Wacht, volgens mij gaat het ineens niet meer over knuffelen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet hetzelfde. Iemand waar ik mijn penis in kan/mag penetreren.
Alweer?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:29 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik moest een kwartier op de bus wachten en toen kocht ik perongeluk een kipburger
Je gaat wel goed schijten van die broodjesquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doen we.quote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:29 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik moest een kwartier op de bus wachten en toen kocht ik perongeluk een kipburger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |