Nope. Totaal niet. In ene twijfelt mijn begeleider vanuit het bedrijf of ik wel HBO niveau heb. Ze vroeg zich af of ik uberhaupt wel zou kunnen afstuderen.quote:
.. ohquote:Op maandag 13 januari 2014 20:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nope. Totaal niet. In ene twijfelt mijn begeleider vanuit het bedrijf of ik wel HBO niveau heb. Ze vroeg zich af of ik uberhaupt wel zou kunnen afstuderen.
En dat denkt ze aan de hand van mijn opdracht.quote:
meh klote is dat jaquote:Op maandag 13 januari 2014 20:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nope. Totaal niet. In ene twijfelt mijn begeleider vanuit het bedrijf of ik wel HBO niveau heb. Ze vroeg zich af of ik uberhaupt wel zou kunnen afstuderen.
greotjes aan appelquote:Op zondag 12 januari 2014 13:33 schreef Furdinand het volgende:
Groetjes vanuit de rij voor de droomvlucht.
Het is ook zo fijn dat het allemaal zo subjectief als de pest is.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:58 schreef Furdinand het volgende:
Stagebegeleidersmensen die totaal incompetent zijn wat betreft opleiden, beoordelen etc. Moeten gaan beslissen of jij je opleiding wel of niet haalt...
Kutsysteem
Ik doe hard mijn best. Thanksquote:Op maandag 13 januari 2014 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
meh klote is dat ja
Maar ik weet daar alles van, incompetente begeleiders @ de pabo gehad.
Bewijs ze het tegendeel, idiots.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:44 schreef JanPiraat het volgende:
hela hola
STeek je piemel in de cola
Laat hem dan bevriezen
Dan kun je niet meer pissen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |