Geen ideequote:Op maandag 6 januari 2014 22:04 schreef Speedball het volgende:
Waarom deze brief openbaar voorlezen ?
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb ik wat gemist? Wat is er nou weer aan de hand?
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:04 schreef Disana het volgende:
De stiefdochter van Andrea is overleden. Zij leest een brief voor die zij daarover heeft gekregen. Heel de groep staat om haar heen.
Ze is paranormaal begaafd!quote:Op maandag 6 januari 2014 22:05 schreef R0T29 het volgende:
Kan aan mij liggen hoor... ze heeft het er net over en nu die brief...
Shit ik moest een zonnebril op. al die TL-balken aan ineensquote:Op maandag 6 januari 2014 22:05 schreef Jian het volgende:
En dat moet dan op nationale televisie, ..... godsamme Sjon je gaat wel ver voor de kijkcijfers hoor
Nope. Tenzij ze dr in de tuin gaan begravenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:06 schreef Mascleta het volgende:
Dus ze mag nou niet naar die begrafenis?
Precies, ze was al jaren doodquote:Op maandag 6 januari 2014 22:05 schreef R0T29 het volgende:
Aha, dan moet ze toch gewoon naar huis, nu! meteen!quote:
Dat mocht toch juist wel?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:06 schreef Mascleta het volgende:
Die is er niet meer ...quote:
Nou, wat een toeval en dat Billy m dan ook net vond ..... ja, ja God's wegen zijn ondoorgrondelijkquote:Op maandag 6 januari 2014 22:05 schreef R0T29 het volgende:
Jaja bij jou om de hoek enzo, ik weet het.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:00 schreef ZOA het volgende:
[..]
En Tjernobyl is ook weer heel wat anders ...
Stond er niet in de brief ... weinig zon en toch verbrand, alles is in kannen en kruikenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:06 schreef Mascleta het volgende:
Ja beetje te toevallig...quote:Op maandag 6 januari 2014 22:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, wat een toeval en dat Billy m dan ook net vond ..... ja, ja God's wegen zijn ondoorgrondelijk
Ik vind dat ze haar daar naar toe moeten laten gaan. Dit is een uitzondering ...quote:Op maandag 6 januari 2014 22:06 schreef Mascleta het volgende:
John stond naast het sterfbed met de laatste spuitquote:Op maandag 6 januari 2014 22:05 schreef Jian het volgende:
En dat moet dan op nationale televisie, ..... godsamme Sjon je gaat wel ver voor de kijkcijfers hoor
Uit John de Mol beantwoordt vragen over Utopiaquote:Wat gebeurt er al een familielid van een bewoner op sterven ligt?
"Dan mag zo iemand natuurlijk het terrein af, zonder consequenties."
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
John stond naast het sterfbed met de laatste spuit
Ohquote:Op maandag 6 januari 2014 22:07 schreef Dale. het volgende:
[..]
Uit John de Mol beantwoordt vragen over Utopia
[..]
[..]
[..]
[..]
Ze mogen wel naar begrafenissen van naasten, zonder consequenties voor het spel.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:06 schreef Mascleta het volgende:
Niets is wat het lijkt .... Vrijdag zien we haar weinig in beeld iigquote:Op maandag 6 januari 2014 22:06 schreef Mascleta het volgende:
Enige reden dat ze er in zitquote:Op maandag 6 januari 2014 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze mogen wel naar begrafenissen van naasten, zonder consequenties voor het spel.
De vraag is, wil je nog in Utopia blijven als zoiets gebeurt.
Nee hé? en dan komt d'r tweelingzus voor de rest vd rit?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:07 schreef Dale. het volgende:
[..]
Uit John de Mol beantwoordt vragen over Utopia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop