abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135223977
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:38 schreef mynameisjennifer het volgende:
Ja zo ongeveer lienekien en daarom ook mijn topic op dit forum.

Ik weet niet hoe ik gelukkig met mijzelf kan zijn. Niks lijkt goed genoeg en ik lijk tegenwoordig wel altijd ontevreden. Als inderdaad die mannen mij geen aandacht geven ben ik ook direct boos en dat terwijl ik bij mijzelf denk: jezus doe rustig ofzo.

Maar sommige mensen prikken heel snel door de zelfverzekerde ik heen en dat doet weleens pijn.
Stap 1, flikker die mannen uit je leven en probeer eens tevreden zijn helemaal alleen.

Daar moet je eerst aan werken, aan trots worden op jezelf, je werk en dat je het maar toch mooi gelukt is alleen naar de Randstad te gaan. Bedenk dan of de omgeving en het werk je een prettig gevoel geven. Zo niet, kijk of je daar verandering in kan aanbrengen.

Wees trots op dat lijf, en wees trots op waar je vandaan komt (of was je jeugd belabberd?).

Als je dat gevoel eenmaal hebt, dan pas kan je goed mannen weer in je leven toe laten. Het is aan jou in hoeverre je serieuze relaties met ze wilt. Sommige mensen komen hun hele leven niet verder dan LAT-relaties met hun partner.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_135224159
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:58 schreef mynameisjennifer het volgende:
Ik heb al geprobeerd bij een sportschool met mensen in contact te komen, bij een hardloopclub of met collega's iets doen maar het lukt gewoon niet. Iedereen lijkt wel zo in zijn eigen wereldje en vroeger was ik juist een heel sociaal persoon en voel me nu daardoor ook zo eenzaam.

Naast de mannen waar ik mee ga en mijn huisgenoot ken ik niemand en heb er deels ook schaamte voor.
Boeiend ik ken ook vrijwel niemand en kan mij dat verrotten.
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_135230397
Je doet het in ieder geval wel veilig, begrijp ik. Top.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:52:13 #29
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_135232990
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:11 schreef mynameisjennifer het volgende:
Omdat ik het eng vind en in mijn hoofd is het nooit goed genoeg. Zelfs al zou ik de meest perfecte man hebben, dan is het nog niet genoeg voor me voor mijn gevoel. Ik heb altijd het gevoel dat ik beter moet hebben en mijn lichaam blokkeert als in misselijk worden, ontzettend warm krijgen en een uitweg zoeken.
Tijd om prof. hulp te zoeken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_135238849
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:59 schreef RichardDawkins het volgende:
Uiteindelijk ga je inderdaad zelf keuzes maken op basis van wat je meent te weten/ te zijn
Is dat zo? Zelf keuzes maken? Dankzij een vrije wil, als het ware?

Dat kan je vást wetenschappelijk onderbouwen.
  woensdag 8 januari 2014 @ 22:57:50 #31
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135256014
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:52 schreef fathank het volgende:

[..]

Tijd om prof. hulp te zoeken.
Dat is misschien wat overdreven. Ik begrijp haar gevoel denk ik wel. Is gewoon wat angst.
  woensdag 8 januari 2014 @ 22:59:12 #32
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135256072
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:21 schreef Gray het volgende:

[..]

Is dat zo? Zelf keuzes maken? Dankzij een vrije wil, als het ware?

Dat kan je vást wetenschappelijk onderbouwen.
:D

Altijd een interessante discussie. Wat is vrij wil en wat wordt bepaald door God of evolutie. Wat staat al vast en wat kan je nu echt kiezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')