quote:
Op maandag 6 januari 2014 20:38 schreef mynameisjennifer het volgende:Ja zo ongeveer lienekien en daarom ook mijn topic op dit forum.
Ik weet niet hoe ik gelukkig met mijzelf kan zijn. Niks lijkt goed genoeg en ik lijk tegenwoordig wel altijd ontevreden. Als inderdaad die mannen mij geen aandacht geven ben ik ook direct boos en dat terwijl ik bij mijzelf denk: jezus doe rustig ofzo.
Maar sommige mensen prikken heel snel door de zelfverzekerde ik heen en dat doet weleens pijn.
Stap 1, flikker die mannen uit je leven en probeer eens tevreden zijn helemaal alleen.
Daar moet je eerst aan werken, aan trots worden op jezelf, je werk en dat je het maar toch mooi gelukt is alleen naar de Randstad te gaan. Bedenk dan of de omgeving en het werk je een prettig gevoel geven. Zo niet, kijk of je daar verandering in kan aanbrengen.
Wees trots op dat lijf, en wees trots op waar je vandaan komt (of was je jeugd belabberd?).
Als je dat gevoel eenmaal hebt, dan pas kan je goed mannen weer in je leven toe laten. Het is aan jou in hoeverre je serieuze relaties met ze wilt. Sommige mensen komen hun hele leven niet verder dan LAT-relaties met hun partner.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.