abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135158845
Misschien dat dit een dom topic is maar begin er nu echt mee te zitten.

Ik ben al mijn hele leven onzeker geweest en haal mijn zelfvertrouwen uit aandacht. Dit is denk ik door de leegte in mijn leven. Ik heb namelijk geen sociaal leven. Na mijn studie ben ik naar de randstad verhuisd in mijn eentje en is door mijn werk en de afstand al het contact verwaterd of verbroken.

Hier zit ik dus vrij eenzaam. Ik heb een huisgenote waar ik goed mee kan opschieten maar niet mijn type is en niet de type vrienden heeft die ik leuk vind.

Voel mij vrij eenzaam op veel momenten en houd mij vast aan mijn werk. Om toch niet helemaal alleen te zijn zoek ik vooral de aandacht bij mannen die mij leuk vinden. Veel daten, aan het lijntje houden om maar geen relatie hoeven te hebben en genieten van hun aandacht. Vaak na de seks voel ik mij niet eens meer voldaan maar nog steeds leeg.

Nu het steeds serieuzer en serieuzer wordt met twee mannen realiseer ik mij nu wat ik niet alleen met mijzelf doe maar ook met de levens van die mannen. Ik houd ze maar aan het lijntje en voel mij schuldig naar ze toe omdat ze een toekomst met mij zien en ik misschien wel hun tijd verdoe. En dit terwijl ze het niet eens verdienen omdat ze zo super voor me fijn.

Zonder aandacht van mannen voel ik me onzeker en heb altijd bevestiging nodig. Ik voel mij ook onzeker door mijn uiterlijk. Niet dat ik lelijk ben maar omdat ik meestal ook nog aardig wat aandacht krijg van mannen. Ik vind het moeilijk om daar mee om te gaan met flirten en voel me daardoor weer onzeker. En deze onzekerheid is natuurlijk niet aantrekkelijk en voor mijn gevoel kan ook geen enkele relatie mij voldoening geven. Wat ik wel wil, weet ik ook niet.

Ik denk dat de samenvatting is dat ik eenzaam ben, onzeker, aandacht bij mannen zoek en krijg en nu realiseer hoe triest dit eigenlijk is.

Weet ook niet of ik hier gewoon even zielig moet doen of echt concrete tips zou willen hebben voor ik denk mijn onzekerheid.
  maandag 6 januari 2014 @ 19:51:30 #2
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_135159174
Ik wil niet als een hippie klinken maar:

maandag 6 januari 2014 @ 19:52:43 #3
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_135159266
Misschien wat cru maar in plaats van te zitten zeiken kan je ook wat van je leven gaan maken. Ga eens wat doen zodat je wél in aanraking komt met vrienden en nieuwe mensen die je liggen. Werk je? Sport je? Heb je hobby's? Je woont in de randstad, daar is vast genoeg te doen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_135159644
Ik heb al geprobeerd bij een sportschool met mensen in contact te komen, bij een hardloopclub of met collega's iets doen maar het lukt gewoon niet. Iedereen lijkt wel zo in zijn eigen wereldje en vroeger was ik juist een heel sociaal persoon en voel me nu daardoor ook zo eenzaam.

Naast de mannen waar ik mee ga en mijn huisgenoot ken ik niemand en heb er deels ook schaamte voor.
pi_135159679
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:51 schreef aequus het volgende:

[ afbeelding ]
En de keuzes die je maakt maak je op basis van informatie. Dit begint met de eerste zoveel jaar van je leven waar je geen enkele hand hebt in je eigen ontwikkeling en de informatie die je toegestopt wordt. Uiteindelijk ga je inderdaad zelf keuzes maken op basis van wat je meent te weten/ te zijn maar je basis kan logischerwijs niet je eigen verantwoordelijkheid zijn geweest. Alles wat daarna er dus uit voortvloeit kan ook logischerwijs niet je eigen verantwoordelijkheid zijn geweest.

Oftewel je klinkt niet als een hippie maar simpelweg als een slecht geïnformeerd iemand met weinig filosofisch inzicht.
  maandag 6 januari 2014 @ 20:01:38 #6
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_135159807
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:59 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

En de keuzes die je maakt maak je op basis van informatie. Dit begint met de eerste zoveel jaar van je leven waar je geen enkele hand hebt in je eigen ontwikkeling en de informatie die je toegestopt wordt. Uiteindelijk ga je inderdaad zelf keuzes maken op basis van wat je meent te weten/ te zijn maar je basis kan logischerwijs niet je eigen verantwoordelijkheid zijn geweest. Alles wat daarna er dus uit voortvloeit kan ook logischerwijs niet je eigen verantwoordelijkheid zijn geweest.

Oftewel je klinkt niet als een hippie maar simpelweg als een slecht geïnformeerd iemand met weinig filosofisch inzicht.
Het geen dat ons mens maakt is dat we ook zelf informatie ontdekken/maken... en hiermee word bedoelt dat je geen smoesjes tegen jezelf hoeft te vertellen waarom het zo slecht gaat maar eerder dat doet wat in jou morele zin goed is.
  maandag 6 januari 2014 @ 20:01:48 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135159820
Waarom zoek je alleen mannen uit waar je geen relatie mee zou willen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_135159961
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:01 schreef aequus het volgende:

[..]

Het geen dat ons mens maakt is dat we ook zelf informatie ontdekken/maken... en hiermee word bedoelt dat je geen smoesjes tegen jezelf hoeft te vertellen waarom het zo slecht gaat maar eerder dat doet wat in jou morele zin goed is.
Je hebt totaal niet begrepen wat ik zei. Nevermind ik verwacht dat ook niet altijd op Fok!
pi_135159999
Ik zou best een relatie met eentje kunnen hebben maar het benauwd me om ook daadwerkelijk een relatie te beginnen. Kan dit niet uitleggen maar mijn lichaam blokkeert dan ofzo.
  maandag 6 januari 2014 @ 20:05:39 #10
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135160058
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:04 schreef mynameisjennifer het volgende:
Ik zou best een relatie met eentje kunnen hebben maar het benauwd me om ook daadwerkelijk een relatie te beginnen. Kan dit niet uitleggen maar mijn lichaam blokkeert dan ofzo.
Wat gebeurt er dan? En waar ben je bang voor?
  maandag 6 januari 2014 @ 20:05:49 #11
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_135160068
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:58 schreef mynameisjennifer het volgende:
Ik heb al geprobeerd bij een sportschool met mensen in contact te komen, bij een hardloopclub of met collega's iets doen maar het lukt gewoon niet. Iedereen lijkt wel zo in zijn eigen wereldje en vroeger was ik juist een heel sociaal persoon en voel me nu daardoor ook zo eenzaam.

Naast de mannen waar ik mee ga en mijn huisgenoot ken ik niemand en heb er deels ook schaamte voor.
Heb je ook geen werk dan waar je mensen van kent? Of hobby's?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  maandag 6 januari 2014 @ 20:08:11 #12
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_135160227
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:03 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Je hebt totaal niet begrepen wat ik zei. Nevermind ik verwacht dat ook niet altijd op Fok!
Ik snap wel wat je bedoelt, je kan alleen handelen door wat je door anderen is geleerd...wat is goed en wat fout is, wat we moeten denken of zeggen over bepaalde dingen etc etc
pi_135160453
Omdat ik het eng vind en in mijn hoofd is het nooit goed genoeg. Zelfs al zou ik de meest perfecte man hebben, dan is het nog niet genoeg voor me voor mijn gevoel. Ik heb altijd het gevoel dat ik beter moet hebben en mijn lichaam blokkeert als in misselijk worden, ontzettend warm krijgen en een uitweg zoeken.
  maandag 6 januari 2014 @ 20:12:43 #14
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135160537
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:11 schreef mynameisjennifer het volgende:
Omdat ik het eng vind en in mijn hoofd is het nooit goed genoeg. Zelfs al zou ik de meest perfecte man hebben, dan is het nog niet genoeg voor me voor mijn gevoel. Ik heb altijd het gevoel dat ik beter moet hebben en mijn lichaam blokkeert als in misselijk worden, ontzettend warm krijgen en een uitweg zoeken.
Daar snap ik nou niks van. Je verpietert van de eenzaamheid maar geen enkele man is goed genoeg voor je?
  maandag 6 januari 2014 @ 20:24:00 #15
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_135161208
Leer eerst eens om redelijk gelukkig met jezelf te zijn. Als je al je zelfvertrouwen haalt uit aandacht van anderen, betekent dat ook dat je ontzettend kwetsbaar bent als iemand je even geen aandacht geeft of in een slechte bui is.

Waar zit jouw onzekerheid precies in? Waar ben je bang voor? Pak dat aan. :)
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_135162130
Ja zo ongeveer lienekien en daarom ook mijn topic op dit forum.

Ik weet niet hoe ik gelukkig met mijzelf kan zijn. Niks lijkt goed genoeg en ik lijk tegenwoordig wel altijd ontevreden. Als inderdaad die mannen mij geen aandacht geven ben ik ook direct boos en dat terwijl ik bij mijzelf denk: jezus doe rustig ofzo.

Maar sommige mensen prikken heel snel door de zelfverzekerde ik heen en dat doet weleens pijn.
  maandag 6 januari 2014 @ 20:46:08 #17
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_135162470
TS, hoe is de relatie met je vader?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_135163102
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:38 schreef mynameisjennifer het volgende:
Ja zo ongeveer lienekien en daarom ook mijn topic op dit forum.

Ik weet niet hoe ik gelukkig met mijzelf kan zijn. Niks lijkt goed genoeg en ik lijk tegenwoordig wel altijd ontevreden. Als inderdaad die mannen mij geen aandacht geven ben ik ook direct boos en dat terwijl ik bij mijzelf denk: jezus doe rustig ofzo.

Maar sommige mensen prikken heel snel door de zelfverzekerde ik heen en dat doet weleens pijn.
Je moet het stapje voor stapje alles opbouwen. Ik zou eerst werken aan een normaal sociaal leven als ik jou was.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_135163705
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:46 schreef Strani het volgende:
TS, hoe is de relatie met je vader?
Waarom is er in elk topic waar een meid over relaties begint een of andere pannenkoek die met deze vraag op de proppen komt.... huis tuin en keuken psychologen op fok hier :`)

Wat ik me eerder zou afvragen, hecht je meer waarde aan de mening die je vrienden/fam/kennisen over een evt nieuwe date dan aan je eigen mening?
  maandag 6 januari 2014 @ 21:11:09 #20
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_135163766
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:10 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Waarom is er in elk topic waar een meid over relaties begint een of andere pannenkoek die met deze vraag op de proppen komt.... huis tuin en keuken psychologen op fok hier :`)
Omdat er heel vaak wel degelijk een link is.

En waar denk je dat dit hele forum voor bedoeld is slimmerik? Als je echte psychologie wilt, moet je niet naar FOK! R&P komen.
pi_135163818
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:11 schreef Strani het volgende:

[..]

Omdat er heel vaak wel degelijk een link is.

En waar denk je dat dit hele forum voor bedoeld is slimmerik? Als je echte psychologie wilt, moet je niet naar FOK! R&P komen.
Wat zou de (over het algemeen) de uitwerking daar van zijn dan.. zowel goede band, als slechte band?
  maandag 6 januari 2014 @ 21:13:28 #22
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_135163866
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:12 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Wat zou de (over het algemeen) de uitwerking daar van zijn dan.. zowel goede band, als slechte band?
In het geval van een slechte band zou het kunnen dat een vrouw nog vele jaren onbewust bezig is met het aantrekken van positieve aandacht door mannen. Erkenning.

Als de band goed is, denk ik niet dat er een link is (kan zijn).
pi_135164125
"Zonder aandacht van mannen voel ik me onzeker en heb altijd bevestiging nodig. Ik voel mij ook onzeker door mijn uiterlijk. Niet dat ik lelijk ben maar "
pi_135164680
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:46 schreef mynameisjennifer het volgende:
Ik houd ze maar aan het lijntje en voel mij schuldig naar ze toe omdat ze een toekomst met mij zien en ik misschien wel hun tijd verdoe.
brrr neppe mens
pi_135164841
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:51 schreef aequus het volgende:

[ afbeelding ]
Die vind ik mooi! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')