omdat ze zodra ze een laptop heeft een excelletje gaat maken van de voortgang van de plannen en de financienquote:Op maandag 6 januari 2014 18:31 schreef Flow3r het volgende:
Hakim noemt steeds Aike , alsof het hem steunt, terwijl Aike niks anders doet als alleen maar opschrijven wat anderen doen en moeten bestellen, het wordt haar gewoon voorgekauwd, verder doet ze niks.
Dus vanwaar al die eer voor Aike
in de app is het nog stquote:Op maandag 6 januari 2014 18:34 schreef iBenny het volgende:
In de app moet ik telkens helemaal opnieuw inloggen, terwijl het op de website gewoon met 1 druk op de knop kan
Ja, lekker slim, als dat laptopje er is zien we mevrouw alleen nog maar in haar ' kantoortje'quote:Op maandag 6 januari 2014 18:34 schreef Capaja het volgende:
[..]
omdat ze zodra ze een laptop heeft een excelletje gaat maken van de voortgang van de plannen en de financien
en dan hoopt ze dat iedereen UIT de kluis blijft
want geld tellen.................. dat kan ze zlef wel
Vreemd.. Ik kan er gewoon gebruik van maken. Al ziet er soms wel wat blokkerig uit.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:35 schreef Capaja het volgende:
[..]
in de app is het nog steeds zo druk dat ik het later nog een keer moet proberen
en dan mogen hakim en paul op audiencie komenquote:Op maandag 6 januari 2014 18:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja, lekker slim, als dat laptopje er is zien we mevrouw alleen nog maar in haar ' kantoortje'
Paul en Billyquote:Op maandag 6 januari 2014 18:36 schreef HalfGod het volgende:
Wie duiken het eerst samen het bed in denken jullie?
mijn tab zegt infderdaad dat het niet kanquote:Op maandag 6 januari 2014 18:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vreemd.. Ik kan er gewoon gebruik van maken. Al ziet er soms wel wat blokkerig uit.
Heb je misschien een te langzame tablet/smartphone?
paul en billyquote:Op maandag 6 januari 2014 18:36 schreef HalfGod het volgende:
Dat-ie het zelf nog gelooftquote:Op maandag 6 januari 2014 18:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar Paul heeft geen seks meer nodig hoor, hij wil alleen maar knuffelen
Dat hoop ik ook! Wel heel vreemd dat hij dat zoenen van Paul en Billy ontkent. Hij noemde het knuffelen maar het was echt duidelijk zoenen.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:40 schreef iBenny het volgende:
Het wordt pas interessant als John er niet meer bovenop zit. Nu houdt hij alles in de gaten, wat er gebeurt, wat de mensen doen, wat er achter de schermen gebeurt en hoe er wordt aangestuurd. Als het allemaal wat losloopt omdat hij andere dingen wil doen, dan zal het hopelijk wat losser lopen.
Isabelle met de eerste die zin heeftquote:Op maandag 6 januari 2014 18:36 schreef HalfGod het volgende:
Grappig, bij mij juist andersom: bij de app blijf ik ingelogd en op de website moet ik iedere keer opnieuw inloggen.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:34 schreef iBenny het volgende:
In de app moet ik telkens helemaal opnieuw inloggen, terwijl het op de website gewoon met 1 druk op de knop kan
Precies. Dat vind ik ook wat vreemd. Vraag me ook af waarom hij daar zo over doetquote:Op maandag 6 januari 2014 18:41 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook! Wel heel vreemd dat hij dat zoenen van Paul en Billy ontkent. Hij noemde het knuffelen maar het was echt duidelijk zoenen.
Precies! Die Hakim is echt zo'n huichelaar!quote:Op maandag 6 januari 2014 18:40 schreef Soury het volgende:
Harold en Hakim lopen te roddelen en te zeiken over Paul, en als Paul er bij komt is het weer oi vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |