M'n buik is niet helemaal lekker, dus ik had besloten iets lichts te gaan eten. Maar ik had al een kippenbout uit de vriezer gehaald, dus die gewoon met wat kruiden in de oven gedaan. Dan zou ik een beetje eten en de rest voor morgen. Maar eerder nog geen zin, dus pas laat klaar gemaakt, en nu heb ik toch de hele kippenbout opgegetenquote:
Ik ben bang van welquote:Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
M'n buik is niet helemaal lekker, dus ik had besloten iets lichts te gaan eten. Maar ik had al een kippenbout uit de vriezer gehaald, dus die gewoon met wat kruiden in de oven gedaan. Dan zou ik een beetje eten en de rest voor morgen. Maar eerder nog geen zin, dus pas laat klaar gemaakt, en nu heb ik toch de hele kippenbout opgegeten
Ik hoop niet dat ik daar zometeen spijt van heb
Ik ookquote:
Dan is het het waardquote:Op maandag 6 januari 2014 21:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook
Naja, hij was iig wel lekker
Dat zal ik straks wel merkenquote:
als dat alles is..quote:Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
M'n buik is niet helemaal lekker, dus ik had besloten iets lichts te gaan eten. Maar ik had al een kippenbout uit de vriezer gehaald, dus die gewoon met wat kruiden in de oven gedaan. Dan zou ik een beetje eten en de rest voor morgen. Maar eerder nog geen zin, dus pas laat klaar gemaakt, en nu heb ik toch de hele kippenbout opgegeten
Ik hoop niet dat ik daar zometeen spijt van heb
Grote strugglesquote:
voor een kleine maagquote:
Dat bedoel ik.quote:
quote:
quote:
Popcornquote:Op maandag 6 januari 2014 22:04 schreef Rezania het volgende:
Verse popcorn.Gewoon uit de magnetron, werkte ook nog.
Nicequote:Op maandag 6 januari 2014 22:04 schreef Rezania het volgende:
Echt?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:04 schreef Rezania het volgende:
Gewoon uit zo'n pakje die je in de winkel kan kopen. Vorige keer dat ik dat deed was 10 jaar geleden of zo, mislukte echt, maar nu werk het gewoon.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt?Hoe deed je dat dan?
![]()
In een dichte bak?
Zelf maken is wel lekker
komkommer en waspeentjesquote:Op maandag 6 januari 2014 22:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik wil ook wat te snacken hebben
Wat ga ik eens maken?
Broodje smegma.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik wil ook wat te snacken hebben
Wat ga ik eens maken?
Volgens mij heb ik niks over advocaat gezegd.. (ondanks dat ik het niet lust)quote:Op maandag 6 januari 2014 22:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eerst advocaat, nu popcorn. Waz met jou?
Ohquote:Op maandag 6 januari 2014 22:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon uit zo'n pakje die je in de winkel kan kopen. Vorige keer dat ik dat deed was 10 jaar geleden of zo, mislukte echt, maar nu werk het gewoon.
advocaat is ook voor bejaarden (of toetjes)quote:Op maandag 6 januari 2014 22:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik niks over advocaat gezegd.. (ondanks dat ik het niet lust)
Jij snapt hetquote:Op maandag 6 januari 2014 22:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
advocaat is ook voor bejaarden (of toetjes)
Oh, dan was dat iemand anders.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik niks over advocaat gezegd.. (ondanks dat ik het niet lust)
Weet ik, maar vroegâh werkte het gewoon niet op de één of andere manier.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
OhIk dacht dat je popcornmaïs had gekocht
![]()
Zo'n magnetron zak is niet zo moeilijkeven op de verpakking kijken naar het vermogen en de tijd die erbij hoort en als je na een tijdje poppen nog maar weinig popjes hoort is het klaar
Het is niet om mee in te drinken, dat klopt.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hahaquote:Op maandag 6 januari 2014 22:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, dan was dat iemand anders.
[..]
Weet ik, maar vroegâh werkte het gewoon niet op de één of andere manier.
De enige die ik ken die advocaat lekker vond was een zus van mijn oma inderdaad.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Smaak. Jij hebt het niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eerst advocaat, nu popcorn. Waz met jou?
Mijn oma lust dat idd ook wel (en mijn inmiddels overleden oma was er ook gek op)quote:Op maandag 6 januari 2014 22:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
De enige die ik ken die advocaat lekker vond was een zus van mijn oma inderdaad.
Zomaarquote:
Hij zegt nu ook dat hij lelijk is. Joke's on him.quote:
Kwasten?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ging vandaag dansend de voorraad kwasten bijvullen op deze plaat
Bouwmarktquote:
Fact.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij zegt nu ook dat hij lelijk is. Joke's on him.
Door mijn conclusie laatst dat het geen goed idee is om als je Joke heet naar een Engelstalig land te verhuizen lees ik nu overal de naam Joke i.p.v. het Engelse woord jokequote:Op maandag 6 januari 2014 22:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij zegt nu ook dat hij lelijk is. Joke's on him.
Ja, ik hoef Joke niet over mij heen.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Door mijn conclusie laatst dat het geen goed idee is om als je Joke heet naar een Engelstalig land te verhuizen lees ik nu overal de naam Joke i.p.v. het Engelse woord joke
Killing Joke....die van de karaokequote:Op maandag 6 januari 2014 22:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Door mijn conclusie laatst dat het geen goed idee is om als je Joke heet naar een Engelstalig land te verhuizen lees ik nu overal de naam Joke i.p.v. het Engelse woord joke
Oh ja nou sorry hoorquote:Op maandag 6 januari 2014 22:21 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ja, ik hoef Joke niet over mij heen.
Het is je vergeven mijn kind.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |