Ah goed om te horen! Mijn rondreis begint in Orlando, dus ik zal wel een park meepakken. De rest van het programma is nog niet bekend. Alleen dat ik even 1500 euro moet lappenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Florida is het enige waar ik in de VS geweest ben. Ik vond het Kennedy Space Center erg interessant moet ik zeggen. Everglades waren ook erg apart om te zien, een rondleiding met een gids op zo'n hovercraft (even de exacte naam van die boten kwijt) is zeker een aam aanrader!
En de pretparken rond Orlando zijn stiekem ook wel erg leuk
Dat is sowieso verouderd en dat systeem bestaat niet meer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:42 schreef Drilboor het volgende:
Ik zie bij de ritbon dat er staat witte bon Easy Way en Gele bon chauffeur, wat houdt dit precies in?
Heb 'm ook gereden. Lelijk, ruim, maar rijdt ook niet kut ofzo. Het is geen Jaguar zal ik maar zeggen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:43 schreef trolley het volgende:
Ja, toevallig. Die Seat Alhambra is een foeilelijke wagen, en rijdt derhalve ook niet groots ofzo.
Maar goed, alles beter dan een bestelbusje moet je maar denken!
Nee joh, als je daar om 8:30 binnen komt wandelen is het ook prima, daar kijken ze niet op de minuut naar. Als er vóór staat dan is het vaak wel fijn om er iets eerder te zijn, zeker als het op een thuisadres is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:27 schreef Drilboor het volgende:
In een Qashqai heb ik mijn rijbewijs gehaald, best een lekker auto'tje inderdaad.
Nog een ander vraagje, als er staat om 8:30 ophalen, dan moet ik toch voor 8:30 klaar zijn met controleren en aan kunnen rijden?
Oh jawel hoor, voor pc's.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:15 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dat is sowieso verouderd en dat systeem bestaat niet meer.
Als je straks een paar ritten hebt gedaan zal je merken dat die ophaaltijden vaak nergens op slaanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:27 schreef Drilboor het volgende:
In een Qashqai heb ik mijn rijbewijs gehaald, best een lekker auto'tje inderdaad.
Nog een ander vraagje, als er staat om 8:30 ophalen, dan moet ik toch voor 8:30 klaar zijn met controleren en aan kunnen rijden?
quote:Let op: Op het terrein van A N mag je max. 5 km p/u rijden!!!
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:03 schreef MuurStraat het volgende:
Dat snelheidsverhaal is een beetje op gang gekomen nadat er een ietwat enthousiaste EW'er in Nijmegen een auto om een van de palen in de hal had gevouwen.
Ah zo. Bij mijn sollicitatie zeiden ze toentertijd al dat dat voor hikers niet meer aan de orde was.quote:
Wat een toeval! Jouw reactie is echt exact tegenovergesteld aan die van mijn baas toenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]![]()
5 km/u is wel onmogelijk in een auto, of je moet de koppeling al op willen roken.
Details? Of doel je op Amoeba?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:03 schreef MuurStraat het volgende:
Dat snelheidsverhaal is een beetje op gang gekomen nadat er een ietwat enthousiaste EW'er in Nijmegen een auto om een van de palen in de hal had gevouwen.
Automaat in de kruipstand loopt al harderquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:12 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Wat een toeval! Jouw reactie is echt exact tegenovergesteld aan die van mijn baas toen
Als je de koppeling laag belast (cq geen gas geeft) kun je prima een stuk met slippende koppeling rijden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]![]()
5 km/u is wel onmogelijk in een auto, of je moet de koppeling al op willen roken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |