abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zaterdag 11 januari 2014 @ 16:53:21 #151
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_135359473
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 16:20 schreef Tweek het volgende:

[..]

Nieuwe Doctor Who afleveringen staan er de volgende dag al op.
Soms zelfs dezelfde avond nog. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_135360395
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 16:20 schreef Tweek het volgende:

[..]

Nieuwe Doctor Who afleveringen staan er de volgende dag al op.
Ja, en zo had de UK Netflix geloof ik de deal dat zij een dag na het uitzenden van Breaking Bad de aflevering al konden streamen. Maar dat zijn de uitzonderingen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zaterdag 11 januari 2014 @ 17:22:04 #153
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_135360434
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 17:21 schreef OMG het volgende:

[..]

Ja, en zo had de UK Netflix geloof ik de deal dat zij een dag na het uitzenden van Breaking Bad de aflevering al konden streamen. Maar dat zijn de uitzonderingen.
Netflix NL heeft wel de volledige rechten van Better Call Saul, die komen gelijk de dag na de uitzending in Amerika op Netflix. Ik hoop dat ze meer van deze dealtjes weten te sluiten, is wel ideaal.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 21:42:21 #154
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135373456
Kijktip: Spiral/Engrenages, Franse politieserie. Het eerste seizoen is op de Nederlandse Netflix te zien, de overige drie seizoenen ook op de Amerikaanse.

Engrenages (TV Series 2005– ) - IMDb
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_135373956
Battle Royale onder het genot van een blik tomatensoep:

zaterdag 11 januari 2014 @ 22:48:02 #156
97111 ukga
Siewosie baas
pi_135376269
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 21:53 schreef Drankster het volgende:
Battle Royale onder het genot van een blik tomatensoep:

[ afbeelding ]
echt een bazen film :D
pi_135386906
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 22:48 schreef ukga het volgende:

[..]

echt een bazen film :D
Yep. The Hunger Games, maar dan goed. Ben hem nu weer eens aan het kijken.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_135389087
Gister 2 documentaires gezien. Naar aanleiding van dit topic eerst de film "Bronies" (over volwassen mannen die fan zijn van de voor kleine meisje bedoelde animatieserie "My Little Pony") en daarna de film "I think we're alone now". Die laatste heeft me echt geraakt. Twee fans van het eendagspopsterretje Tiffany worden gevolgd, waarvan er een zwaar autistisch is en de ander een "interseks" (een hermafrodiet). Beiden vinden dat zij een hele persoonlijke vriendschap met haar hebben, en ze streven ernaar om op een dag een relatie met haar te krijgen. De autist, Jeff Turner, is bekend vanwege zijn hardnekkige stalkgedrag en is hiervoor al meerdere malen veroordeeld. Maar Jeff ziet zichzelf helemaal niet als een stalker. Hij begrijpt ook niet dat de politie er aan te pas moest komen toen hij haar een Japans samoerai-zawaard met 5 chrysanten wou aanbieden, een grote eer volgens Japanse traditie! Hij kan dan wel een ongevaarlijke man zijn -en zwaar gestoord-, maar man, wat moet zoiets bedreigend zijn voor de celebrity in kwestie! De interseks heeft me vooral ontroerd. Het gaat om een heel erg eenzaam persoon die nooit liefde heeft gekend in zijn/haar leven. Na uit een coma te zijn ontwaakt, was het eerste dat hij zag een foto van Tiffany. Sindsdien is hij geobsedeerd door haar. De docu is zo triest dat eht bijna grappig is. Wat me boven alles verbaast is: waarom Tiffany? Ze was twee weken bekend in 1987 ofzo.
Als zij al zulke engerds achter zich aan krijgt, hoe moet dat dan wel niet met artiesten zoals Britney en Beyoncé?!
  zondag 12 januari 2014 @ 12:18:25 #159
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135390216
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:27 schreef cinnamongirl het volgende:
de film "I think we're alone now". Die laatste heeft me echt geraakt.
Goeie docu-tip! Die ga ik vanmiddag eens kijken. Vind ik hem op de Nederlandse?
pi_135392266
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Gister 2 documentaires gezien. Naar aanleiding van dit topic eerst de film "Bronies" (over volwassen mannen die fan zijn van de voor kleine meisje bedoelde animatieserie "My Little Pony") en daarna de film "I think we're alone now". Die laatste heeft me echt geraakt. Twee fans van het eendagspopsterretje Tiffany worden gevolgd, waarvan er een zwaar autistisch is en de ander een "interseks" (een hermafrodiet). Beiden vinden dat zij een hele persoonlijke vriendschap met haar hebben, en ze streven ernaar om op een dag een relatie met haar te krijgen. De autist, Jeff Turner, is bekend vanwege zijn hardnekkige stalkgedrag en is hiervoor al meerdere malen veroordeeld. Maar Jeff ziet zichzelf helemaal niet als een stalker. Hij begrijpt ook niet dat de politie er aan te pas moest komen toen hij haar een Japans samoerai-zawaard met 5 chrysanten wou aanbieden, een grote eer volgens Japanse traditie! Hij kan dan wel een ongevaarlijke man zijn -en zwaar gestoord-, maar man, wat moet zoiets bedreigend zijn voor de celebrity in kwestie! De interseks heeft me vooral ontroerd. Het gaat om een heel erg eenzaam persoon die nooit liefde heeft gekend in zijn/haar leven. Na uit een coma te zijn ontwaakt, was het eerste dat hij zag een foto van Tiffany. Sindsdien is hij geobsedeerd door haar. De docu is zo triest dat eht bijna grappig is. Wat me boven alles verbaast is: waarom Tiffany? Ze was twee weken bekend in 1987 ofzo.
Als zij al zulke engerds achter zich aan krijgt, hoe moet dat dan wel niet met artiesten zoals Britney en Beyoncé?!
Ik ben hem nu aan het kijken. Het is een soort treinwrak waar je niet van weg kan kijken. Hele erge weirde en enge mensen.
  ESF Reporter zondag 12 januari 2014 @ 15:59:35 #161
87554 Cee
Welluk?
pi_135398131
Bedankt voor de tip, cinnamongirl! Documentaires over obsessies/fandom vind ik erg interessant, dus I Think We're Alone Now ga ik zometeen ook aanzwengelen.
  zondag 12 januari 2014 @ 16:11:43 #162
381517 Zapata
held op sokken
pi_135398518
Gisteren net de free trial voor Netflix gestart. Ik zit op de Amerikaanse Netflix met de Media hint plug-in voor Firefox.

Ik dacht dat Netflix een soort Spotify was met een gigantische film en serie database waar het overgrote deel op staat.
Niet dus..

Net gezocht op Aliens, Lethal Weapon, Indiana Jones, James Bond en Die Hard. Geen enkele film is beschikbaar.
pi_135398584
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 16:11 schreef Zapata het volgende:
Gisteren net de free trial voor Netflix gestart. Ik zit op de Amerikaanse Netflix met de Media hint plug-in voor Firefox.

Ik dacht dat Netflix een soort Spotify was met een gigantische film en serie database waar het overgrote deel op staat.
Niet dus..

Net gezocht op Aliens, Lethal Weapon, Indiana Jones, James Bond en Die Hard. Geen enkele film is beschikbaar.
Ik zoek dan ook nooit een een bepaalde film. Ik kijk naar het aanbod en daar kies ik iets van uit.
  zondag 12 januari 2014 @ 16:16:31 #164
381517 Zapata
held op sokken
pi_135398663
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 16:13 schreef Drankster het volgende:

[..]

Ik zoek dan ook nooit een een bepaalde film. Ik kijk naar het aanbod en daar kies ik iets van uit.
Het valt me gewoon nogal tegen. Volgens mij werd het zelfs geadverteerd met "watch anything anytime".

Hoe kies jij uit het aanbod dan want ik vind de interface ook nogal kut. Duidelijk niet gemaakt voor PC, ik kan niet eens klikken op de titel zoals popular on netflix of new releases. Ik moet plaatje voor plaatje voorbij laten scrollen :{
  zondag 12 januari 2014 @ 16:17:20 #165
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135398690
Skyfall staat iig op Netflix UK.
pi_135398711
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 12:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Goeie docu-tip! Die ga ik vanmiddag eens kijken. Vind ik hem op de Nederlandse?
Nope, de US!
  zondag 12 januari 2014 @ 16:20:30 #167
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135398792
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 16:18 schreef cinnamongirl het volgende:

Nope, de US!
Heb 'm net gekeken, op de UK-versie. Onze lieve Heer heeft vreemde kostgangers, laat ik het daar maar op houden. En zo vol overtuiging, creepy.
  zondag 12 januari 2014 @ 16:24:42 #168
381517 Zapata
held op sokken
pi_135398954
quote:
7s.gif Op zondag 12 januari 2014 16:17 schreef Copycat het volgende:
Skyfall staat iig op Netflix UK.
Skyfall ook op de US versie. Maar verder dus geen enkele andere James Bond film.
Die hard 3 staat wel op de NL versie (en alleen 3) maar niet op de US versie.

Ik kijk het nog even aan maar ik denk niet dat dit voor mij 8 euro per maand waard is. Ook mede door de flut interface. Waarom kan ik geen tags toevoegen of kiezen op jaartal of weet ik veel.
  Moderator zondag 12 januari 2014 @ 16:31:16 #169
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_135399206
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 16:24 schreef Zapata het volgende:

[..]

Ik kijk het nog even aan maar ik denk niet dat dit voor mij 8 euro per maand waard is. Ook mede door de flut interface. Waarom kan ik geen tags toevoegen of kiezen op jaartal of weet ik veel.
Ik vind de interface ook niet geweldig, maar je kunt wel zoeken op genre eventueel.

Netflix is vooral handig voor series en documentaires (want die hebben ze wel echt veel) en bij film is het meer een beetje browsen in het aanbod, want daar ligt het qua rechten allemaal veel lastiger.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_135399284
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 15:59 schreef Cee het volgende:
Bedankt voor de tip, cinnamongirl! Documentaires over obsessies/fandom vind ik erg interessant, dus I Think We're Alone Now ga ik zometeen ook aanzwengelen.
^O^

quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 16:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Heb 'm net gekeken, op de UK-versie. Onze lieve Heer heeft vreemde kostgangers, laat ik het daar maar op houden. En zo vol overtuiging, creepy.
Het onderwerp fascineert mij ook. Zo genoot ik ook van die SBS-serie "Fans". "Ze" zijn overal. Wat bezielt iemand toch om zo geobsedeerd te zijn door een artiest? Het lijkt voor deze mensen een vlucht te zijn uit de werkelijkheid. Kennelijk kunnen ze het echte leven maar nauwelijks aan. Ik hou me aanbevolen voor meer van dit soort documentaires!
  zondag 12 januari 2014 @ 16:41:52 #171
381517 Zapata
held op sokken
pi_135399626
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 16:31 schreef Mike het volgende:

[..]

Ik vind de interface ook niet geweldig, maar je kunt wel zoeken op genre eventueel.

Netflix is vooral handig voor series en documentaires (want die hebben ze wel echt veel) en bij film is het meer een beetje browsen in het aanbod, want daar ligt het qua rechten allemaal veel lastiger.
ik kijk nu uit nood maar dr. Who :P Ik zal me eens meer verdiepen in het serie aanbod.
Ik vind series sowieso leuker dan films. ;)

Edit.
Bedankt voor de tip!
Zelfs Knight rider, the A team en Miami Vice staan er op!

en Star Trek Next Generation staat als hoogste rated serie bovenaan, dat is ook altijd leuk om te zien. ;)

Edit 2.
En dan weer geen Sopranos of Agents of Shield :(

[ Bericht 9% gewijzigd door Zapata op 12-01-2014 16:48:20 ]
  ESF Reporter zondag 12 januari 2014 @ 17:13:45 #172
87554 Cee
Welluk?
pi_135400843
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 16:33 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

^O^

[..]

Het onderwerp fascineert mij ook. Zo genoot ik ook van die SBS-serie "Fans". "Ze" zijn overal. Wat bezielt iemand toch om zo geobsedeerd te zijn door een artiest? Het lijkt voor deze mensen een vlucht te zijn uit de werkelijkheid. Kennelijk kunnen ze het echte leven maar nauwelijks aan. Ik hou me aanbevolen voor meer van dit soort documentaires!
Ja, precies dit! Ik kan me zo geen documentaires bedenken maar houd me ook voor tips aanbevolen. Zit nu de Tiffany-fans (oh, wacht, nee... friends ) doc te kijken. Slecht gefilmd maar het past ook bij het hopeloze verhaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cee op 12-01-2014 17:46:39 ]
pi_135401198
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 16:16 schreef Zapata het volgende:
Hoe kies jij uit het aanbod dan want ik vind de interface ook nogal kut. Duidelijk niet gemaakt voor PC, ik kan niet eens klikken op de titel zoals popular on netflix of new releases. Ik moet plaatje voor plaatje voorbij laten scrollen :{
Ik kies altijd genre en dan op TV serie's, thriller etc. en dan lekker langzaam naar beneden scrollen. :)
  zondag 12 januari 2014 @ 17:30:33 #174
381517 Zapata
held op sokken
pi_135401457
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 17:24 schreef Drankster het volgende:

[..]

Ik kies altijd genre en dan op TV serie's, thriller etc. en dan lekker langzaam naar beneden scrollen. :)
jep doe ik nu ook.
toch jammer dat de homepage zo nutteloos is.
pi_135401558
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 17:22 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Netflix NL heeft wel de volledige rechten van Better Call Saul, die komen gelijk de dag na de uitzending in Amerika op Netflix. Ik hoop dat ze meer van deze dealtjes weten te sluiten, is wel ideaal.
Lijkt me echt niks, die serie. Ik vond die Saul in BB veruit het meest irritante en clichématige personage.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')