twitter:tamarageense twitterde op maandag 06-01-2014 om 11:38:09Voor het eerst sinds ik 3fm luister (bijna 5 jaar) vind ik 10-12 leuk
reageer retweet
twitter:tamarageense twitterde op maandag 06-01-2014 om 11:55:39Ik kan heel erg goed aan MetMichiel in de ochtend wennen. Heel erg gezellig #3fm reageer retweet
Zijn we het nou beide eens met Tamara?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:01 schreef Pino112 het volgende:
twitter:tamarageense twitterde op maandag 06-01-2014 om 11:38:09Voor het eerst sinds ik 3fm luister (bijna 5 jaar) vind ik 10-12 leuk
reageer retweet
twitter:tamarageense twitterde op maandag 06-01-2014 om 11:55:39Ik kan heel erg goed aan MetMichiel in de ochtend wennen. Heel erg gezellig #3fm reageer retweet
Elf!quote:Op maandag 6 januari 2014 12:02 schreef Elfletterig het volgende:
Pet Shop Boys Alarm. Altijd een goede zaak!
Verdomme, heb je net een dierbare verloren, krijg je nog een ontmoeting met de Nederlandse Stromae.quote:Op de Facebook-pagina van KWF Kankerbestrijding kunnen mensen hun bedankverhaal vertellen. Uit de ingezonden verhalen worden twintig mensen gekozen voor een ontmoeting met Pardoel. De rapper vertelt daar zijn verhaal en brengt zijn nieuwe nummer ten gehore.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deels, want ze vond Arbeidsvitaminen dus ook niet leuk?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:02 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Zijn we het nou beide eens met Tamara?
quote:Op maandag 6 januari 2014 12:04 schreef Bronson het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/3(...)ader-met-liedje.html
[..]
Verdomme, heb je net een dierbare verloren, krijg je nog een ontmoeting met de Nederlandse Stromae.Ongelooflijk ja. Manmanman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 januari 2014 12:04 schreef Bronson het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/3(...)ader-met-liedje.html
[..]
Verdomme, heb je net een dierbare verloren, krijg je nog een ontmoeting met de Nederlandse Stromae.Hij neemt je mee, neemt je mee op reis..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |