SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het zou een hoop verklaren. Eerst als waarschuwing al die rode kaarten waar hij niets aan kon doen. En dan nu totale uitsluiting
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Best mooi, dat dat TOTY eraan komt. Alle IF's lijken in de uitverkoop te gaan ofzo
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wanneer komt die dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 09:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Best mooi, dat dat TOTY eraan komt. Alle IF's lijken in de uitverkoop te gaan ofzo
In welke grot heb jij gezeten?quote:
Ergens volgende week.
http://www.futhead.com/14/toty/
Ik ga geen TOTY's kopen, die zijn meestal veel te duur
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jizzzzzz.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In welke grot heb jij gezeten?
Ergens volgende week.
http://www.futhead.com/14/toty/
Ik ga geen TOTY's kopen, die zijn meestal veel te duur
Ik kan ze ook niet betalen.
Als ik mijn hele inboedel (handelsmateriaal op mijn TP) verkoop, dan kan ik misschien wat (eentje ofzo) aanschaffen...maar dat heb ik er niet voor over.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jizzzzzz.
Ik kan ze ook niet betalen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zou wel TOTY Ibra willen hebben maar die zal wel gigantisch duur worden.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ik mijn hele inboedel (handelsmateriaal op mijn TP) verkoop, dan kan ik misschien wat (eentje ofzo) aanschaffen...maar dat heb ik er niet voor over.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Daar hoef ik mijn glazen bol niet voor aan te zwengelenquote:Op maandag 6 januari 2014 09:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zou wel TOTY Ibra willen hebben maar die zal wel gigantisch duur worden.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik wil er zeker wel weer eentje kopen, al is het maar om hem later met winst te verkopen.
De enige TOTY die ik ooit heb gehad was Ramos (als RB) in FUT 12, die was iets van 800k en ik verkocht hem later voor 1.1 miljoen ofzo en zette een "gewone" IF rechtsback (Valera ofzo) op zijn plek, die deed het minstens zo goed
edit.
Deze man
Het was een TIF en hij was konko goedkoop![]()
![]()
Ik voel er weinig voor om mijn zooi IF's nu op korte termijn te verkopen, alleen om maar een TOTY te kunnen halen. Daarbij denk ik dat de IF's in de weken na TOTY weer gaan stijgen, dus dan pak ik daar ook winst op.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:37 schreef DutchSL het volgende:
Ik wil er zeker wel weer eentje kopen, al is het maar om hem later met winst te verkopen.
De enige TOTY die ik ooit heb gehad was Ramos (als RB) in FUT 12, die was iets van 800k en ik verkocht hem later voor 1.1 miljoen ofzo en zette een "gewone" IF rechtsback (Valera ofzo) op zijn plek, die deed het minstens zo goed
edit.
Deze man
[ afbeelding ]
Het was een TIF en hij was konko goedkoop
IF Balo is nog maar 230k waard. En volgens mij is dat alleen maar omdat hij op de nominatie voor TOTY staat. Iets wat hij in mijn ogen echt niet gaat worden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Drukte alom hier
[ Bericht 2% gewijzigd door PrideoftheSouth op 06-01-2014 11:53:07 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEW WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEW
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEWFeyenoord Rotterdam![]()
Dat betekent lunchtijdquote:Op maandag 6 januari 2014 12:01 schreef Fuszy het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEW WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEW
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEW
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
twitter:voetbalzonenl twitterde op maandag 06-01-2014 om 13:08:36Rasmus Lindgren staat een maand aan de kant met een knieblessure. Speelde voor de winterstop 11 wedstrijden. #fcgroningen [via @elwinbaas] reageer retweet
![]()
quote:Op maandag 6 januari 2014 13:20 schreef Freire het volgende:
twitter:voetbalzonenl twitterde op maandag 06-01-2014 om 13:08:36Rasmus Lindgren staat een maand aan de kant met een knieblessure. Speelde voor de winterstop 11 wedstrijden. #fcgroningen [via @elwinbaas] reageer retweet
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Neequote:Op maandag 6 januari 2014 13:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hallo. Ik ben nog steeds niet helemaal fit. Heeft iemand een fitnesskaartje voor me? gr grFeyenoord Rotterdam![]()
xbox?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hallo. Ik ben nog steeds niet helemaal fit. Heeft iemand een fitnesskaartje voor me? gr gr![]()
nog een weekje voor de TOTY uitkomt, ik hoop op een aantal bundesliga spelers zoals Lahm en Alaba en Ribery en Schweinsteiger misschien![]()
Het lijkt me vanzelfsprekend dat er voor jou een pack klaarligt met al die spelers erin.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:12 schreef Maver24 het volgende:
nog een weekje voor de TOTY uitkomt, ik hoop op een aantal bundesliga spelers zoals Lahm en Alaba en Ribery en Schweinsteiger misschienNAC Breda
Rèsbaarge![]()
dat zou mooi zijn maar dat zal wel niet. Ik heb dit jaar wel veel goede spelers uit pakjes maar echt een speler met een waarde van 200k of hoger is er bij mij ook nog niet geweestquote:Op maandag 6 januari 2014 14:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het lijkt me vanzelfsprekend dat er voor jou een pack klaarligt met al die spelers erin.![]()
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
dat zou mooi zijn maar dat zal wel niet. Ik heb dit jaar wel veel goede spelers uit pakjes maar echt een speler met een waarde van 200k of hoger is er bij mij ook nog niet geweest
Mijn beste speler in een pack was Higuain
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kaboulquote:Op maandag 6 januari 2014 14:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn beste speler in een pack was Higuain![]()
![]()
Baasquote:Op maandag 6 januari 2014 14:26 schreef Fuszy het volgende:
serieus krijg aids met die packs. mijn beste was postiga. beat that
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
heb je serieus Ibra in een pakje gehad en Neymar ?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:30 schreef DutchSL het volgende:
Ibra, SIF Pedro, Neymar, Reus, Schweinsteiger, Ozil en een handvol Rooneys gr gr
Dat doe je beter dan ik![]()
Helaas, ik gebruik geen LW/RW in mijn Serie A-team, en ik vind hem toch echt te licht als LM/RM.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:35 schreef DutchSL het volgende:
Mertens speelde op rechts volgens flashscore, eens kijken of ik hem ipv Mirallas kan gebruikenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zo het is echt pure aids om werk te zoeken. Zoveel websites bezocht de laatste dagen en ik kan bijna niks vinden. Iemand een idee waar ik kan kijken?
Kan altijd nog naar een uitzendbureau o.i.d. gaan, maar dat doe ik liever als ik daadwerkelijk afgestudeerd ben en niks kan vinden.Feyenoord Rotterdam![]()
Gewoon je eigen zaak beginnenquote:Op maandag 6 januari 2014 14:49 schreef Fuszy het volgende:
Zo het is echt pure aids om werk te zoeken. Zoveel websites bezocht de laatste dagen en ik kan bijna niks vinden. Iemand een idee waar ik kan kijken?
Kan altijd nog naar een uitzendbureau o.i.d. gaan, maar dat doe ik liever als ik daadwerkelijk afgestudeerd ben en niks kan vinden.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gewoon je eigen zaak beginnen![]()
Ja kan inderdaad ook.
Feyenoord Rotterdam![]()
Jeuj. Alweer een renteverlaging op mijn spaarrekening. Kan het beter onder mijn matras stoppenFeyenoord Rotterdam![]()
Bekijk het van de andere kant: het is dus nog gunstiger om te gaan beleggenquote:Op maandag 6 januari 2014 14:55 schreef Fuszy het volgende:
Jeuj. Alweer een renteverlaging op mijn spaarrekening. Kan het beter onder mijn matras stoppen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gisteren wilden we naar the wolf of wallstreet gaan. Is die film uitverkocht. We dachten dat het niet nodig was om te reserveren. Daarna naar 47 Ronin geweest en man... dat was me toch een zaadfilm. Krijgt nog een voldoende ook op IMDB.
Feyenoord Rotterdam![]()
Maver.
Door jou weer een paar packs geopend met 0,0 goede spelers.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
10k ofzo denk ikquote:Op maandag 6 januari 2014 15:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker geen fluit waard.
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Wel allemaal zelfde competitiequote:De jeugdinternational vliegt volgens Argentijnse media maandag naar Italië om de deal af te ronden. Paredes zal overigens nog wel even moeten wachten op zijn debuut voor de hoofdstedelingen, want Roma is van plan om hem tot de zomer elders te stallen, omdat het dan pas weer spelers van buiten de Europese Unie mag halen. Sampdoria, Sassuolo en Fiorentina zijn naar verluidt geïnteresseerd.![]()
![]()
Pace? Dat maakt toch niet uit... Anders had je wel bizar veel teams gehad met Sturridge of Aubameyang ofzo... Maar met zo'n team gewoon eeuwig rond tikken totdat Llorente eindelijk voorin staat en dan de bal op zijn hoofd leggen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Denk je niet dat je pace mist op het middenveld?
Speel nu met Vucinic en hij doet het niet eens zo heel slecht. Net een wedstrijd naast Gomez gezet en hij was niet te stoppen.
Speel nu met dit team.
Heb alles verkocht en heb er 650k aan over gehouden. Ben benieuwd wat de market crash ons gaat bieden...![]()
Het gaat er me niet om dat je 90+ pace moet hebben, maar je hebt nu drie trage spelers op het middenveld staan en een trage spits al is dat laatste gewoon het balletje op zijn kop leggen.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Pace? Dat maakt toch niet uit... Anders had je wel bizar veel teams gehad met Sturridge of Aubameyang ofzo... Maar met zo'n team gewoon eeuwig rond tikken totdat Llorente eindelijk voorin staat en dan de bal op zijn hoofd leggen.
Speel nu met Vucinic en hij doet het niet eens zo heel slecht. Net een wedstrijd naast Gomez gezet en hij was niet te stoppen.
Speel nu met dit team.
[ afbeelding ]
Heb alles verkocht en heb er 650k aan over gehouden. Ben benieuwd wat de market crash ons gaat bieden...Feyenoord Rotterdam![]()
Sergio ramos in mijn season ticket pack
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hij gaat naar de Serie A, dus EA zal hem geen UP geven.. of ze geven een UP maar halen zijn skills wegquote:![]()
![]()
Weet ik, maar ziet er leuker uitquote:Op maandag 6 januari 2014 15:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij gaat naar de Serie A, dus EA zal hem geen UP geven.. of ze geven een UP maar halen zijn skills weg
http://www.dumpert.nl/med(...)espoelde_walvis.html
Ik ga stuk![]()
![]()
Er zijn er al meerderen geweest hier die Damjanovic met sniper hadden.quote:
Is overigens naar een Chinese club vertrokken, dus zal wel uit de packs gaan.![]()
Ah! Dan bewaar ik hem wel even.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er zijn er al meerderen geweest hier die Damjanovic met sniper hadden.
Is overigens naar een Chinese club vertrokken, dus zal wel uit de packs gaan.
soep in zak 2 voor de prijs van 1 bij de appiequote:Op maandag 6 januari 2014 16:22 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand een idee voor het avondeten?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zo mooi dit.quote:![]()
Stuk voor stuk pareltjes.
Nice. Dat doe ik morgen. Ik eet nu al nasi.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:32 schreef wieisboos het volgende:
[..]
soep in zak 2 voor de prijs van 1 bij de appie
Dat heb ik ook als ik het weer eens speel.. FM is dan echt 20x leuker.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:16 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Marketcrash, kom maar door.
Niet dat ik dit spel nog fanatiek speel, maar toch.Gisteren na 3 weken niet gespeeld te hebben 2 potjes gespeeld, allebei gewonnen maar ik vond er gewoon niets aan..
![]()
Dutchies later vanavond weer eens clubben? Of morgen? Of GTA ofzo.
Ga je FM nou echt vergelijken met FIFAquote:Op maandag 6 januari 2014 18:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat heb ik ook als ik het weer eens speel.. FM is dan echt 20x leuker.![]()
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een beetje een naar gevoel bij die laatste.
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:29 schreef Lindgren. het volgende:
Dutchies later vanavond weer eens clubben? Of morgen? Of GTA ofzo.![]()
![]()
Ik was aan het wachten tot dat het ei voorbij kwam, maar dat gebeurde maar niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:22 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand een idee voor het avondeten?
[ afbeelding ]
#teleurstellingFeyenoord Rotterdam![]()
De IF had best wel goede stats (op pace na dan hé)quote:Op maandag 6 januari 2014 18:49 schreef DutchSL het volgende:
SIF Luca Toni misschien (als low rated gold met 38 pace)
![]()
luistert je ex zeker uurlijksquote:Op maandag 6 januari 2014 19:01 schreef Fuszy het volgende:
Muziekske om jullie dag goed te maken of te verpesten![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Neee geen ban.
Zo handig, die luie mensen. Heeft me in totaal denk ik 1200 coins gekost. Kwam uit mijn Karper Cup team, maar dat hele gebeuren is goed gefaald volgens mij
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Walcott scheurt kruisband en mist restant seizoen en WK
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
maar wel met 2-0 gewonnenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:27 schreef poker4lifee het volgende:
Walcott scheurt kruisband en mist restant seizoen en WK![]()
Was ie niet net terug?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:27 schreef poker4lifee het volgende:
Walcott scheurt kruisband en mist restant seizoen en WKHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
geen idee. oh wacht ja idd deed nog niet zo lang meequote:
bron; http://www.arsenal.com/ne(...)d-out-for-six-months'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
avond
nog spannende dingen gebeurd hier.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2710165.page wat willen ze nu met zo'n thread, hebben ze daar geen ultimatedb ofzo![]()
natuurlijk gewoon pure moment opname dit
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik vind het wel geinig eigenlijk. Kan je in een oogopslag zien hoe hard die TOTY crash nou echt zal zijnquote:Op maandag 6 januari 2014 19:38 schreef FCsuarez het volgende:
avond
nog spannende dingen gebeurd hier.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2710165.page wat willen ze nu met zo'n thread, hebben ze daar geen ultimatedb ofzo![]()
natuurlijk gewoon pure moment opname dit
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Pff, die man is eigenlijk ook nog erger dan Robben joh. En Ox ook. En Wilshere. En Ramsey. En Vermaelen. En Diaby. En..en..en...quote:Op maandag 6 januari 2014 19:27 schreef poker4lifee het volgende:
Walcott scheurt kruisband en mist restant seizoen en WKAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Iedereen bij Arsenal behalve Wengerquote:Op maandag 6 januari 2014 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pff, die man is eigenlijk ook nog erger dan Robben joh. En Ox ook. En Wilshere. En Ramsey. En Vermaelen. En Diaby. En..en..en...![]()
![]()
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pff, die man is eigenlijk ook nog erger dan Robben joh. En Ox ook. En Wilshere. En Ramsey. En Vermaelen. En Diaby. En..en..en...idd
Jup. En IF Kaka.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Baasquote:Ik heb de bubble alleen wel gemist denk ik?
kan je wel makkelijk zien welke spelers je moet kopenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind het wel geinig eigenlijk. Kan je in een oogopslag zien hoe hard die TOTY crash nou echt zal zijncollectie IF hazards maar inslaan denk
#FreeTrapz![]()
Er is een SIF hequote:Op maandag 6 januari 2014 20:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan je wel makkelijk zien welke spelers je moet kopencollectie IF hazards maar inslaan denk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gisteren wél naar TWOWS gegaan, ongeveer de beste film die ik ooit gezien heb.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:06 schreef Fuszy het volgende:
Gisteren wilden we naar the wolf of wallstreet gaan. Is die film uitverkocht. We dachten dat het niet nodig was om te reserveren. Daarna naar 47 Ronin geweest en man... dat was me toch een zaadfilm. Krijgt nog een voldoende ook op IMDB.
![]()
Hij lijkt me echt heel tof, maar echt de beste film ooit? Lijkt me eigenlijk niet het type film dat daarvoor in aanmerking komtquote:Op maandag 6 januari 2014 20:00 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Gisteren wél naar TWOWS gegaan, ongeveer de beste film die ik ooit gezien heb.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Misschien is dit na Barbie en de Notenkraker de 2e film die hij heeft gezien in zn leven?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij lijkt me echt heel tof, maar echt de beste film ooit? Lijkt me eigenlijk niet het type film dat daarvoor in aanmerking komt![]()
Oh, niet de beste film ooit, maar wel de beste die ik ooit heb gezien (dat is ook wat ik zei, maar goed). Echt een rit/trip, mede mogelijk gemaakt door de draaitijd van drie uur.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij lijkt me echt heel tof, maar echt de beste film ooit? Lijkt me eigenlijk niet het type film dat daarvoor in aanmerking komt![]()
is nog geen knappe download van te vindenquote:Op maandag 6 januari 2014 20:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij lijkt me echt heel tof, maar echt de beste film ooit? Lijkt me eigenlijk niet het type film dat daarvoor in aanmerking komt
#FreeTrapz![]()
Draait ook pas netquote:Op maandag 6 januari 2014 20:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
is nog geen knappe download van te vinden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
die kut amerikanen kunnen toch wel IETS denkquote:![]()
#FreeTrapz![]()
Hebben ze daar internet?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:07 schreef jhoopie het volgende:
haha die gozer in utopia neemt zn ps3 mee om te futten![]()
![]()
FUT werkt niet zonder internetquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hmm heb je een puntje.quote:
beter gaat hij gewoon black flag spelen
#FreeTrapz![]()
Yo!!quote:Wat is daar mis mee dan?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
zet m altijd op het bedrag waarvoor je hem gekocht hebtquote:Op maandag 6 januari 2014 20:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Yo!!
[..]
Wat is daar mis mee dan?
#FreeTrapz![]()
jou kennende huilenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen![]()
![]()
quote:quote:Op maandag 6 januari 2014 21:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen![]()
![]()
Drugs Inc. kijkenIk weet wel wat ik nooit ga doen: methamfetamine.
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zet m altijd op het bedrag waarvoor je hem gekocht hebt![]()
breaking bad kijken,quote:Op maandag 6 januari 2014 21:17 schreef DuTank het volgende:
Drugs Inc. kijkenIk weet wel wat ik nooit ga doen: methamfetamine.
ik weet wel wat ik ooit ga doen: methamfetamine
#FreeTrapz![]()
(met dit park heeft william de eerste prijs gewoonen bij de nationale rolly cup de prijs was rollercoaster tycoon1, 2 en 3D)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe de fuck maak je een war met Rollercoaster Tycoon.
![]()
krijg toch sterk het idee dat hij misschien wel eens van reebok kan zijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:25 schreef dion_v_k het volgende:
Voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
Wel even vragen of het ongewassen is natuurlijkPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gewonnen van een NL'er met zelfde clubnaam als Tim. Ik scoorde 3 goals uit 2 en halve kansUiteindelijk gewonnen na perfecte penaltyreeks
Hij stuurde me "lucky", ff trollen
![]()
![]()
Had ik nog niet eens gezienquote:Op maandag 6 januari 2014 21:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
krijg toch sterk het idee dat hij misschien wel eens van reebok kan zijn.![]()
![]()
Belgen![]()
![]()
Stoereboii
![]()
![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Die had ik toen niet in huis.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik was aan het wachten tot dat het ei voorbij kwam, maar dat gebeurde maar niet.
#teleurstellingOké ik ben net terug van ijzers pompen dus ik ga even douchen en dan kom ik eraan.quote:
jhoopie
Ik pis in mijn broek van het lachen door die website.
had ik niet eens op geletquote:Op maandag 6 januari 2014 21:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
krijg toch sterk het idee dat hij misschien wel eens van reebok kan zijn.Feyenoord Rotterdam![]()
Kom gewoon zonder te douchenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die had ik toen niet in huis.
[..]
Oké ik ben net terug van ijzers pompen dus ik ga even douchen en dan kom ik eraan.![]()
![]()
Hoe kom je daar nou opeens op?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik pis in mijn broek van het lachen door die website.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wat een wannabequote:Op maandag 6 januari 2014 21:27 schreef Zhano het volgende:
Gewonnen van een NL'er met zelfde clubnaam als Tim. Ik scoorde 3 goals uit 2 en halve kansUiteindelijk gewonnen na perfecte penaltyreeks
Hij stuurde me "lucky", ff trollen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Rolly Clan![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Die is toch niet goed.. Heeft maar iets van 80 pacequote:Op maandag 6 januari 2014 21:30 schreef DutchSL het volgende:
Giuseppe Rossi ook weer zwaar geblesseerdFeyenoord Rotterdam![]()
Als die mongool dat nog 1 keer post heeft hij een ban te pakkenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
DOE DAN LEKKER ZELF AS JE HET BETER KEN!![]()
![]()
Mijn walm komt op dit moment boven die van de buurman uit.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Naar idd. 3 maanden out meteen weer..door 1 lompe mongoolquote:Op maandag 6 januari 2014 21:30 schreef DutchSL het volgende:
Giuseppe Rossi ook weer zwaar geblesseerd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wie en waarom? Ik snap m ff niet...quote:Op maandag 6 januari 2014 21:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als die mongool dat nog 1 keer post heeft hij een ban te pakken![]()
Met al die blessures van Italiaanse aanvallers kan straks Pelle nog naar het WK ...quote:Op maandag 6 januari 2014 21:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Naar idd. 3 maanden out meteen weer..door 1 lompe mongool![]()
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ben je op je konkokop gevallen als kind ofzo?![]()
Mooi man. Dan win je zoiets en dan is de prijs het spel dat je uiteraard al hebt anders kan je niet meedoenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Terug naar Fifa '98 maar weerquote:Op maandag 6 januari 2014 21:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU![]()
![]()
FIFA![]()
RollerCoaster Tycoon. ga hem gelijk even zoeken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Was wel leuk vroegerquote:Op maandag 6 januari 2014 21:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
FIFA![]()
RollerCoaster Tycoon. ga hem gelijk even zoeken.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen Araujo in een team met Argentijnen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:39 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die teams(Alleen Zarate en Paredes zijn eigenlijk kut
)
Plaatjes zoeken op Google
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Beter kijk je naar je UI.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar jij het over hebt, maar t zal wel grappig zijn![]()
Dat spel is bijna ouder dan JJ2.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
FIFA![]()
RollerCoaster Tycoon. ga hem gelijk even zoeken.![]()
en zoveel beter dan dat groene konijnquote:Op maandag 6 januari 2014 21:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat spel is bijna ouder dan JJ2.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:40 schreef dion_v_k het volgende:
Plaatjes zoeken op Google
Het is ook leuk om gewoon random woorden te zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Paard gagbal"
"Makaak kart"
"Papegaai speelgoedauto"Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Te weinig pacequote:Op maandag 6 januari 2014 21:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen Araujo in een team met Argentijnen.Oh dat ouwe kutding...quote:![]()
![]()
JJ2 > alles.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
en zoveel beter dan dat groene konijn![]()
Echte bazen doen het zonder safe search.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Clubs, melden.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
![]()
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Waar is IF Hosiner gebleven?
E: Laat maar...door een of andere rare bug kan ik in de webapp geen IF's vinden, tot ik refresh
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Di Natale stopt ermee
(na dit seizoen)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die keeperquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hart van Nederland maakt even kansloos reclame voor dat kUtopia
En DuTank, ga je schamen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ronaldinho naar Besiktas.. is mij volledig ontgaan
quote:Op maandag 6 januari 2014 23:27 schreef dion_v_k het volgende:
Ronaldinho naar Besiktas.. is mij volledig ontgaan
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:
rolly clan bitches jeweetoch swek swek swekHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
![]()
Zak zak zak zak zak maar lekker door door doorHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nog maar 1 Damjanovicje over. Allemaal voor 16.5 tot 17k kwijt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zeggen dat hij niet trade he maar stiekemquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:11 schreef Tim86 het volgende:
Nog maar 1 Damjanovicje over. Allemaal voor 16.5 tot 17k kwijt
Thuram naar Charlton btw![]()
Enige wat ik doe is discard IF's opkopen, maar dat zeg ik hier al 3 jaarquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zeggen dat hij niet trade he maar stiekem
En vorig jaar waren er eindelijk mensen hier die geloofden dat het toch wel erg rendabel was
Thuram traden kan dan wel leuk zijn ja, maar dat soort dingen doe ik dan weer eigenlijk nooit. Net als met die methode van jou met spelers die scoren en dan meer waard worden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
3 jaar terug was het rendabelquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Enige wat ik doe is discard IF's opkopen, maar dat zeg ik hier al 3 jaar
En vorig jaar waren er eindelijk mensen hier die geloofden dat het toch wel erg rendabel wasVorig jaar nog ivm die formaties.. dit jaar stuk minder heb ik het gevoel, maar het is altijd beter dan niks.
Fut 12 met Erik Pieters en nog een paar andere had ik echt zoveel winst![]()
Als zelfs iemand als Damjanovic al voor 7k winst gaat..gaat prima hoor. Net als die Mario Fernandes, al was die wat logischer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
3 jaar terug was het rendabelVorig jaar nog ivm die formaties.. dit jaar stuk minder heb ik het gevoel, maar het is altijd beter dan niks.
Fut 12 met Erik Pieters en nog een paar andere had ik echt zoveel winstAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
FUT12 was ziek ja..toen waren ze gewoon echt mega zeldzaam na een paar maanden. Pieters ging toen voor 45k ofzo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hmm toch meer dan verwacht dan ja. Maar Damjanovic is misschien ook omdat hij uit packs gaat?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als zelfs iemand als Damjanovic al voor 7k winst gaat..gaat prima hoor. Net als die Mario Fernandes, al was die wat logischer.![]()
mja misschien heb ik daar wel geluk mee gehad maar echt veel zal het niet schelen. Ook echt waardeloos die kerel dit jaar in dit chemsysteem.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hmm toch meer dan verwacht dan ja. Maar Damjanovic is misschien ook omdat hij uit packs gaat?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon mooi voor de competitie, denk niet dat hij veel zal toevoegen.quote:
Ronaldinho en Alex chillings.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
De keeper?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zeggen dat hij niet trade he maar stiekem
Thuram naar Charlton btw
Johnson (van Wolves) naar West Ham.![]()
Die IF van hem was in FUT12 wel baas.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De keeper?
Johnson (van Wolves) naar West Ham.![]()
Veel gebruikt inderdaadquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die IF van hem was in FUT12 wel baas.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hij was vorig jaar ook nog best goed.. en hij kwam regelmatig in mijn serie voor natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die IF van hem was in FUT12 wel baas.![]()
Wanneer komt het nieuwe seizoen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij was vorig jaar ook nog best goed.. en hij kwam regelmatig in mijn serie voor natuurlijk.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Daarom FMquote:
Garpje ook.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
FM is na een leuk game van paar seizoenen ook fucking saai.quote:Bij een andere game ga je toch weer standaard aankoopjes doen.
FM is ook niet voor mensen die maar een paar seizoenen spelen per game, dan pas breken de regens door en wordt het spel een stuk leuker.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
FM is na een leuk game van paar seizoenen ook fucking saai.Bij een andere game ga je toch weer standaard aankoopjes doen.
En die standaard aankopen kan je ook gewoon vermijden. Dat doe ik ook.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb het in FM 2014 volgehouden tot 2020 en daarna ben ik om een of andere reden gestopt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:50 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
FM is ook niet voor mensen die maar een paar seizoenen spelen per game, dan pas breken de regens door en wordt het spel een stuk leuker.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:51 schreef Tim86 het volgende:
En die standaard aankopen kan je ook gewoon vermijden. Dat doe ik ook.![]()
Turkse competitiequote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
daarna ben ik om een of andere reden gestopt.
Zou ook een reden kunnen zijn, omdat je na het eerste seizoen maximaal 5 buitenlanders in de selectie mag hebben.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ja dat is zwaar kut, zeker met die standaardaankopenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zou ook een reden kunnen zijn, omdat je na het eerste seizoen maximaal 5 buitenlanders in de selectie mag hebben.![]()
Ik leg mezelf altijd de verplichting op om minstens de helft spelers te hebben uit eigen land
Al neem ik ook nooit clubs uit kut landen (ja, Nederland..)
![]()
Heb toen heel snel Serdar Tasci van Spartak Moskou en Omer Toprak van Leverkusen gekocht voor in de verdediging. Een fatsoenlijke Turkse keeper is ook nog wel te vinden, maar echt goede aanvallers zijn er niet echt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:59 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja dat is zwaar kut, zeker met die standaardaankopen
Niemand die even zegt dat er een IF Uche komt?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kalu Uche zat wel in FUT 12, had nog een zieke IF. Toen had je ook nog de gebroeders Utaka, vooral John was![]()
![]()
Spelen nu in Turkije.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 02:32 schreef DutchSL het volgende:
Kalu Uche zat wel in FUT 12, had nog een zieke IF. Toen had je ook nog de gebroeders Utaka, vooral John was
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
fut meet super geslaagd
© foto van ozzie
[ Bericht 4% gewijzigd door Lindgren. op 07-01-2014 04:07:28 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Yo Ozz, nog bedankt voor de liftquote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:01 schreef Lindgren. het volgende:
fut meet super geslaagd
[ afbeelding ]
© foto van ozzie![]()
![]()
quote:
Was leuk jongens.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: