SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het zou een hoop verklaren. Eerst als waarschuwing al die rode kaarten waar hij niets aan kon doen. En dan nu totale uitsluiting
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Best mooi, dat dat TOTY eraan komt. Alle IF's lijken in de uitverkoop te gaan ofzo
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wanneer komt die dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 09:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Best mooi, dat dat TOTY eraan komt. Alle IF's lijken in de uitverkoop te gaan ofzo
In welke grot heb jij gezeten?quote:
Ergens volgende week.
http://www.futhead.com/14/toty/
Ik ga geen TOTY's kopen, die zijn meestal veel te duur
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jizzzzzz.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In welke grot heb jij gezeten?
Ergens volgende week.
http://www.futhead.com/14/toty/
Ik ga geen TOTY's kopen, die zijn meestal veel te duur
Ik kan ze ook niet betalen.
Als ik mijn hele inboedel (handelsmateriaal op mijn TP) verkoop, dan kan ik misschien wat (eentje ofzo) aanschaffen...maar dat heb ik er niet voor over.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jizzzzzz.
Ik kan ze ook niet betalen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zou wel TOTY Ibra willen hebben maar die zal wel gigantisch duur worden.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ik mijn hele inboedel (handelsmateriaal op mijn TP) verkoop, dan kan ik misschien wat (eentje ofzo) aanschaffen...maar dat heb ik er niet voor over.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Daar hoef ik mijn glazen bol niet voor aan te zwengelenquote:Op maandag 6 januari 2014 09:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zou wel TOTY Ibra willen hebben maar die zal wel gigantisch duur worden.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik wil er zeker wel weer eentje kopen, al is het maar om hem later met winst te verkopen.
De enige TOTY die ik ooit heb gehad was Ramos (als RB) in FUT 12, die was iets van 800k en ik verkocht hem later voor 1.1 miljoen ofzo en zette een "gewone" IF rechtsback (Valera ofzo) op zijn plek, die deed het minstens zo goed
edit.
Deze man
Het was een TIF en hij was konko goedkoop![]()
![]()
Ik voel er weinig voor om mijn zooi IF's nu op korte termijn te verkopen, alleen om maar een TOTY te kunnen halen. Daarbij denk ik dat de IF's in de weken na TOTY weer gaan stijgen, dus dan pak ik daar ook winst op.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:37 schreef DutchSL het volgende:
Ik wil er zeker wel weer eentje kopen, al is het maar om hem later met winst te verkopen.
De enige TOTY die ik ooit heb gehad was Ramos (als RB) in FUT 12, die was iets van 800k en ik verkocht hem later voor 1.1 miljoen ofzo en zette een "gewone" IF rechtsback (Valera ofzo) op zijn plek, die deed het minstens zo goed
edit.
Deze man
[ afbeelding ]
Het was een TIF en hij was konko goedkoop
IF Balo is nog maar 230k waard. En volgens mij is dat alleen maar omdat hij op de nominatie voor TOTY staat. Iets wat hij in mijn ogen echt niet gaat worden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Drukte alom hier
[ Bericht 2% gewijzigd door PrideoftheSouth op 06-01-2014 11:53:07 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEW WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEW
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEWFeyenoord Rotterdam![]()
Dat betekent lunchtijdquote:Op maandag 6 januari 2014 12:01 schreef Fuszy het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEW WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEW
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEW
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
twitter:voetbalzonenl twitterde op maandag 06-01-2014 om 13:08:36Rasmus Lindgren staat een maand aan de kant met een knieblessure. Speelde voor de winterstop 11 wedstrijden. #fcgroningen [via @elwinbaas] reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |