inc boobshot?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:01 schreef MangoLotion het volgende:
Over selfies gesproken..ik plaatste een keer een selfie op mijn cv en toen ik die cv aan een recruiter liet zien, zei ze dat ik voortaan geen selfies moet plaatsen op cv's, want als er een "onzeker miepje" bij die instelling werkt, zal ze ervoor zorgen dat ik geen kans krijg om daar te werken.
best wel sletterigquote:Op maandag 6 januari 2014 01:45 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Klinkt misschien heel raar maar...
Ik probeer daarmee de aandacht te trekken van iemand in mijn lijst die op carrière gebied veel voor me kan betekenen. Ik wil hem absoluut niet verleiden of zo( heb een vriend en hij is mijn type niet) maar wel triggeren om wat meer moeite te voor me te doen binnen de organisatie waar hij werkzaam is. Hij heeft dit al eerder gezegd, maar ik wil dat het meer opschiet. Want laten we eerlijk zijn wie wil nou niet een jonge vrouw die er niet bepaald slecht uitziet als collega? Hij is ook maar een man van vlees en bloed
Ik vind het ook best onlogisch.quote:Op maandag 6 januari 2014 03:36 schreef expans het volgende:
Meanwhile heeft die gast niks in de gaten en is het hem niet eens opgevallen.
Ik herhaalecht pure female logic dit
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:06 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Stagiaire tegen minimumloon straalt meer uit dan thuis op je reet zitten.
Ok dit is grappig! Wordt zijn (en misschien van vele anderen) volgespammed met ik-heb-mijn-fotos-aangepast-mails!quote:Op maandag 6 januari 2014 21:26 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad veel meldingen uitgezet...
OH damn....ik was laatst echt met een foto aan het kloten (foto wel/foto niet). Ik had bij Turn on/off your activity broadcasts dat vinkje weggehaald voor de mensen in mijn lijst, zodat ik als verassing voor hem zou verschijnen. En nu ik dit zo hoor vraag ik me af of hij 12 van die mails van mij heeft gehad![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:09 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ik heb gelijk wel een anonieme bezoeker gehad
Weet je zeker dat je echt een vriend hebt, want dit is mega-MaidensTowergedrag.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:03 schreef MangoLotion het volgende:
Lol!!!
Hij is op mijn profiel geweest
Het zou mij niks verbazen als 't MT is. Echt sneu dit.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je echt een vriend hebt, want dit is mega-MaidensTowergedrag.
Stuur hem een seksueel getint bericht. Misschien weigert hij niet zoals het gros van de Fok!kers wel deden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:03 schreef MangoLotion het volgende:
Lol!!!
Hij is op mijn profiel geweest
Het fruitthema.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:23 schreef Copycat het volgende:
Ik denk bij TS nog steeds aan Grapefruithee oid, met haar hekel aan kapsels met korte pony.
Toen ik jong was, was het Fruitcake of Spargo. Ik was 'voor' Spargo.quote:
'My feet won't move'.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:56 schreef Copycat het volgende:
Oh ja! Ik vond Spargo ook cooler. Kan me ook even geen Fruitcake-nummer voor de geest halen.
I just can't get that funky style/stuff.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |