Nike heeft tegenwoordig veel mooiere modellen dan de air max.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]Nou en haha. Zit er sterk aan te denken om een paar te kopen binnenkort. Net ook toffe gezien op de site, maar zo duur.. 180 euro
[ afbeelding ]
Heb je ook een opgeschoren kapsel en een vuilniszak met bontkraag? Dan kan het welquote:Op maandag 6 januari 2014 21:15 schreef klawie het volgende:
Ik heb een tijdje grijs met roze gehad
En airmax is tijdloos die kan je zelfs in 2014 gehad
Zonde van je geld, voor de prijs van 1 paar air max kan je 2 paar roshi's halen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:15 schreef Amarantha het volgende:
Hmm ik zie welHeb het ook pas sinds vandaag in mn hoofd om nike air max te kopen, wellicht doe ik dat wel niet eens
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Heb je ook een opgeschoren kapsel en een vuilniszak met bontkraag? Dan kan het wel
wtf verwendquote:
ff jou erin editen en fappenquote:Op maandag 6 januari 2014 20:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een jurkjesverslavingIk krijg o.a dit jurkje nog binnen:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1OV%200205974%20008%2061%200175.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=3&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
roken? wat is dat? lol dat bestaat nietquote:
ha weltrusten man!quote:Op maandag 6 januari 2014 21:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
roken? wat is dat? lol dat bestaat niet
trusten
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:43 schreef Amarantha het volgende:
Yes internet doet het weer normaalIk bedenk me nu dat ik geen lan kabel erin heb en dat hij ineens alleen op wifi wel weer goed werkt. 2 uur terug deed hij het alleen met lankabel en gisteren en vandaag deed internet ook fucked
Klinkt gewoon als een dode router.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:04 schreef Viro het volgende:
Klinkt als een modem/router die aan het overlijden is.
Modems kunnen ook overlijden hoor, hier knalde verbinding om het uur er uit. Lag niet aan de router, die werkt nog steeds na 4 jaar intensief downloadgeweldquote:Op maandag 6 januari 2014 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klinkt gewoon als een dode router.
True, maar tochquote:Op maandag 6 januari 2014 22:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Modems kunnen ook overlijden hoor, hier knalde verbinding om het uur er uit. Lag niet aan de router, die werkt nog steeds na 4 jaar intensief downloadgeweld
Ik weet niet hoe hun netwerk is opgebouwd vandaar modem/router in mijn postquote:Op maandag 6 januari 2014 22:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
True, maar tochklinkt als een cheap-ass router die gewoon z'n tijd heeft gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |