Net gezien, vond m zelfs saai.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:35 schreef Studeur het volgende:
[..]
heb m gezien in de bios, was wel oke maar niet echt eng, vond m wel leuk.
ok, 1 avondje gratis,omdat jij het bent.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:09 schreef Snowbells het volgende:
Zo'n zin om te soppen maar no moneys.
ik dacht je met shoppen de coffeeshop bedoelde!quote:Op maandag 6 januari 2014 19:47 schreef Snowbells het volgende:
2 broeken, riem, matte rode lippenstift, 7 shirts, 3 shawls en wat sierraden.
7 shirts? Whyquote:Op maandag 6 januari 2014 19:47 schreef Snowbells het volgende:
Eet smakelijkquote:Op maandag 6 januari 2014 19:15 schreef Channie83 het volgende:
ik ben nu aan het genieten van mijn linzensoep en kip en turkse rijst met salade,
Moet je maar werken voor je geld lui kind dat je bentquote:Op maandag 6 januari 2014 19:47 schreef Snowbells het volgende:
Ja gewoon, ze waren leuk. Het zijn eigenlijk meer truien. Maar ik keek vandaag in m'n kledingkast en kwam tot de schokkende ontdekking dat ik 70% gewoon niet draagquote:
70%?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja gewoon, ze waren leuk. Het zijn eigenlijk meer truien. Maar ik keek vandaag in m'n kledingkast en kwam tot de schokkende ontdekking dat ik 70% gewoon niet draag
Ja gewoon, ik vergeet sommige dingen of denk 's ochtends van 'meh weet het niet te combineren'.quote:
Maar dan hoef je toch niet zoveel nieuwe dingen te kopen?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja gewoon, ik vergeet sommige dingen of denk 's ochtends van 'meh weet het niet te combineren'.
Ik ga ze ook nog niet kopen maar ze staan in m'n wachtlijst voor als ik ooit weer eens geld heb.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dan hoef je toch niet zoveel nieuwe dingen te kopen?Ik vergeet soms ook kledingstukken maar dat vind ik juist tof als ik ze weer aan doe
Ik heb een dressoir als kledingkastquote:Op maandag 6 januari 2014 20:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je kunt nooit genoeg hebben.
Is je kledingkast vol? Koop een nieuwe.
Dus alles leg? Ik heb gelukkig een inbouwkast.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb een dressoir als kledingkastVeel te klein dat ding
Jaloersquote:Op maandag 6 januari 2014 20:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dus alles leg? Ik heb gelukkig een inbouwkast.1.5 meter breed
Kunnen hangen en leggen
Is er geen ruimte voor een wat grotere dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaloersIk heb echt altijd een volle wasmand met vuile was omdat het niet allemaal in de kast past
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |