quote:
Waarom die vraag?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:17 schreef Festa94 het volgende:
Wat denken jullie van mensen die een groot hoofd hebben?
"Jezus, wat heeft die persoon een klein miezerig lichaam."quote:Op zondag 5 januari 2014 23:17 schreef Festa94 het volgende:
Wat denken jullie van mensen die een groot hoofd hebben?
Zelf heb je een heel klein hoofdje, volgens jouw eigen gedachtegang.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:25 schreef Festa94 het volgende:
Hebben jullie dan ook het 'gevoel' dat die mensen slimmer/verstandiger zijn? Soms denk ik dat wel..
Mijn hoofdomtrek is 53 cmquote:Op zondag 5 januari 2014 23:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zelf heb je een heel klein hoofdje, volgens jouw eigen gedachtegang.
Waarom dan? Leg eens uit.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:28 schreef Plantagehouder het volgende:
ik word er altijd een beetje boos van, zie zulke mensen liever niet eigenlijk.
Waarom vraag je dan wat we vinden van iemand met een groot hoofd?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:30 schreef Festa94 het volgende:
[..]
Mijn hoofdomtrek is 53 cm![]()
En ik baal hier best wel van. Sommige mensen denken dat ik nog een tiener ben terwijl ik al 19 jaar ben.
63 cm, ik winquote:Op zondag 5 januari 2014 23:30 schreef Festa94 het volgende:
[..]
Mijn hoofdomtrek is 53 cm![]()
En ik baal hier best wel van. Sommige mensen denken dat ik nog een tiener ben terwijl ik al 19 jaar ben.
Het komt nogal arrogant over enz. Intelligent doen met zo'n groot hoofd maar het is eigenlijk een aangeboren afwijking. Maakt veel in mij los eigenlijk.quote:
Dat verband leg ik eerlijk gezegd nooit.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:25 schreef Festa94 het volgende:
Hebben jullie dan ook het 'gevoel' dat die mensen slimmer/verstandiger zijn? Soms denk ik dat wel..
Wat maakt het in je los? En ja, ik heb een aangeboren afwijking. Ik begrijp niet echt wat je bedoelt met "het komt nogal arrogant over"quote:Op zondag 5 januari 2014 23:36 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Het komt nogal arrogant over enz. Intelligent doen met zo'n groot hoofd maar het is eigenlijk een aangeboren afwijking. Maakt veel in mij los eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |