Jupquote:Op zondag 5 januari 2014 22:58 schreef bjanaan het volgende:
Ik ben nu online kan ik jou joinen Luuk?
die kun je niet vindenquote:Op maandag 6 januari 2014 01:36 schreef bjanaan het volgende:
og lang niet genoeg geld om deze bakbeesten te kopen..
Hoe kan dat nou...?quote:Op maandag 6 januari 2014 01:36 schreef bjanaan het volgende:
Weet iemand waar ik sport auto's kan vinden online? Bijv een Cheetah of een Vacca.
Heb nog lang niet genoeg geld om deze bakbeesten te kopen..
SPOILER: en meerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 januari 2014 16:53 schreef dolf1010 het volgende:
Foto's van gisteravond
Don't mess with the fok crew :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILER: en meerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal vanavond wel weer even online komen.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]![]()
Zal vanavond wel weer even online komen.
Stakkerquote:Op maandag 6 januari 2014 18:16 schreef dolf1010 het volgende:
[..]![]()
Ik kan alleen niet tot laat blijven want moet gewoon weer 's ochtends vroeg op
die hack is al weg volgens mijquote:Op maandag 6 januari 2014 19:20 schreef quer het volgende:
Ik speel ook sinds het weekend tof spel alleen wel kut dat iedereen hacked lobby geld heeft. Zelf lijkt het me niet leuk om alles gelijk te kunnen kopen.. zag net een lvl 12 met een tank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |