Lijkt me sterk dat ze een maand lang elke minuut met haar studie bezig is. En als dat wel zo is dan zal er weinig ruimte voor jou over blijven.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:42 schreef CiCero1994 het volgende:
Ah kijk ik had al het idee dat er wat ontbrak in mijn verhaal. Bedankt Spongeboss voor je reactie! Echter het zit zo dat onze maand Januari druk is en ik op kamers zit en zij nog thuis woont. In verband met tentamens wordt een gezellig afspraakje toch lastiger, hoewel ik heel graag zou afspreken (ook al is er sprake van een tentamen) moet zij op dit moment echt alle zeilen bijzetten om alles te halen. Ik vind dat ik dat heb te respecteren.
Neemt niet weg dat gewoon maar mee uitvragen ik misschien ook maar gewoon moet doen! Als ze niet kan.. dat is dan jammer, maar goed.
Aah dat veranderd het verhaal. Studie is natuurlijk belangrijk. Ook de ouders vinden dat belangrijk, kijk of je niet toch gewoon eens naar haar toe kan komen je hebt de ouders al ontmoet. Ga even op de koffie of zo. En dan als die tentamens voorbij zijn kan je de draad weer oppakken maar helemaal geen contact is geen optie dat begrijp je hopelijk.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:42 schreef CiCero1994 het volgende:
Ah kijk ik had al het idee dat er wat ontbrak in mijn verhaal. Bedankt Spongeboss voor je reactie! Echter het zit zo dat onze maand Januari druk is en ik op kamers zit en zij nog thuis woont. In verband met tentamens wordt een gezellig afspraakje toch lastiger, hoewel ik heel graag zou afspreken (ook al is er sprake van een tentamen) moet zij op dit moment echt alle zeilen bijzetten om alles te halen. Ik vind dat ik dat heb te respecteren.
Neemt niet weg dat gewoon maar mee uitvragen ik misschien ook maar gewoon moet doen! Als ze niet kan.. dat is dan jammer, maar goed.
Dat was inderdaad de vraag. Maar inderdaad dat begrijp ik, maar goed vandaar dus de vraag om te peilen of ik een misstap maak.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:49 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Aah dat veranderd het verhaal. Studie is natuurlijk belangrijk. Ook de ouders vinden dat belangrijk, kijk of je niet toch gewoon eens naar haar toe kan komen je hebt de ouders al ontmoet. Ga even op de koffie of zo. En dan als die tentamens voorbij zijn kan je de draad weer oppakken maar helemaal geen contact is geen optie dat begrijp je hopelijk.
Een misstap maak je nooit. Uiteindelijk en dit was in de tijden van oorlog al zo bij strategie giste een generaal wat de vijand zou doen en daarop maakte hij zijn plan. Hierdoor kan het ook vaak een fiasco worden.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:52 schreef CiCero1994 het volgende:
[..]
Dat was inderdaad de vraag. Maar inderdaad dat begrijp ik, maar goed vandaar dus de vraag om te peilen of ik een misstap maak.
Ten eerste applaudeer ik je mooie analogie! Ten tweede ontzettend bedankt voor het advies, dan ga ik mij daar voor in zetten en hopen dat ze in al haar stress nog durft op een geschikt tijdstip kort iets te drinken in de stad in de middag. Alsnog bedankt!quote:Op zondag 5 januari 2014 22:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Een misstap maak je nooit. Uiteindelijk en dit was in de tijden van oorlog al zo bij strategie giste een generaal wat de vijand zou doen en daarop maakte hij zijn plan. Hierdoor kan het ook vaak een fiasco worden.
Je kan dus enkel gissen hoe je situatie kan veranderen. Ik persoonlijk zou proberen haar minstens een of twee keer te zien al is het eventjes. Dan laat je wel zien dat je interesse hebt en tijd kan altijd gemaakt worden. Nadeel is als je bij haar thuis op bezoek gaat, kan ze zich ongemakkelijk voelen.
Er zijn vele dingen die je moet meetellen het makkelijkste is ergens in een café afspreken en haar te trakteren op een chocomel en die samen opdrinken. Vragen hoe het met haar studie gaat, haar goede moed wensen en contact houden.
Wat je doet en hoe je dat aanpakt is geheel aan jou. Dus succes ermee en denk eraan het kan altijd fout gaan, maar dan heb je geen fout gemaakt, dan heb je het slechts verkeerd ingeschat en niemand kan mensen 100% inschatten dus daar zit geen schaamte in.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:00 schreef CiCero1994 het volgende:
[..]
Ten eerste applaudeer ik je mooie analogie! Ten tweede ontzettend bedankt voor het advies, dan ga ik mij daar voor in zetten en hopen dat ze in al haar stress nog durft op een geschikt tijdstip kort iets te drinken in de stad in de middag. Alsnog bedankt!
Ik kan als antwoord op die vraag eigenlijk alleen aan een dark room denkenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:21 schreef Luxuria het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd hoe jullie elkaar anoniem hebben ontmoet
Met schaamte, maar toch geen spijt, moet ik zeggen Tinder. Maar dan wil ik er wel bij vermelden dat we natuurlijk eerst hebben gechat. Betreft de opmerking van Strani. Ik vind overdrijven prima, maar wel dan moet het wel functioneel zijn. Nogmaals ik ben hier serieus over, maar eigenlijk komt de vraag (zonder al te veel opsmuk) hier op neer, is het nu te hard van stapel lopen als ik haar naar zo'n leuke derde date ga smsen en whatsappen en zelfs uitnodigen om nog iets gezelligs te doen als zij aangeeft dat zij er druk is met tentamens.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:21 schreef Luxuria het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd hoe jullie elkaar anoniem hebben ontmoet
Je gaat haar neuken.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:56 schreef Brokensilence het volgende:
Ik heb gister ook een 1e tinder date gehad, we hadden daarvoor een week elke dag app contact.
Het was super gezellig en hebben wel 7 uur samen doorgebracht, alleen was ik beetje ziek en zenuwachtig dus het meeste kwam van haar kant.
Gisteravond een app gestuurd dat ik het super gezellig vond, en zij appte vrijwel meteen terug dat zij het ook heel gezellig vond en bedankte me voor de leuke avond.
Nu plannen gemaakt om volgende week te stappen en blijf dan bij haar slapen
Neah noem me een loser maar zo ben ik niet, zij heeft heel veel mee gemaakt foute exen etc.quote:
Nee joh, nergens voor nodig. Geef haar rustig de tijd en zorg dat ze op dr gemak is, dan komt het vroeg of laat wel goed. Veel plezier in ieder geval!quote:Op maandag 13 januari 2014 14:07 schreef Brokensilence het volgende:
[..]
Neah noem me een loser maar zo ben ik niet, zij heeft heel veel mee gemaakt foute exen etc.
Ik vind haar oprecht echt leuk, dus wacht tot ze er aan toe is
Ja inderdaad ze appte nog dat ze blij is mij te hebben ontmoet, ik wordt verliefd haha :$quote:Op maandag 13 januari 2014 14:42 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Nee joh, nergens voor nodig. Geef haar rustig de tijd en zorg dat ze op dr gemak is, dan komt het vroeg of laat wel goed. Veel plezier in ieder geval!
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:49 schreef Brokensilence het volgende:
[..]
Ja inderdaad ze appte nog dat ze blij is mij te hebben ontmoet, ik wordt verliefd haha :$
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |