Die mogen ze van mij daar stoppen waar de zon niet schijnt. Kreeg altijd koppijn van die kleredingenquote:Op maandag 6 januari 2014 14:14 schreef Viezze het volgende:
Een heads-up display is trouwens ook erg fijn. Maar geen must.
Precies, dat had de C8 waar ik regelmatig voor ander werk in reed ook. Kloteding. Was ook nog eens best een klein schermpje.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:13 schreef Sarasi het volgende:
Ik was ook wel fan van SRS' panoramadak trouwens.
Wat ik nooit meer wil is een snelheidsmeter in het midden van het dashboard. Dat had mijn lesauto. Akelig, stop dat ding gewoon achter het stuur.
Met mijn Polaroid zonnebril zijn die dingen de helft van de tijd niet te lezen, kansloze dingen...quote:Op maandag 6 januari 2014 14:15 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Die mogen ze van mij daar stoppen waar de zon niet schijnt. Kreeg altijd koppijn van die kleredingen
Dat zal het zijn. Dit weekend weer even in de polder geweest. Alleen bij Joure van de cruise af voor de rotonde, en bij het eindpuntquote:Op maandag 6 januari 2014 14:14 schreef QuiCk01 het volgende:
Ik snap echt niet dat jullie cruise control boven airco verkiezen. Maar misschien komt dat omdat ik in de randstad woon.
Wat had je voor lesauto dan? Mini, Scenic, C4 welke heeft dat nog meer?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:13 schreef Sarasi het volgende:
Ik was ook wel fan van SRS' panoramadak trouwens.
Wat ik nooit meer wil is een snelheidsmeter in het midden van het dashboard. Dat had mijn lesauto. Akelig, stop dat ding gewoon achter het stuur.
Onze Twingoquote:Op maandag 6 januari 2014 14:16 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Wat had je voor lesauto dan? Mini, Scenic, C4 welke heeft dat nog meer?
Echte bazen nemen de rotonde bij Joure gewoon met de cruise op 130.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:16 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Dit weekend weer even in de polder geweest. Alleen bij Joure van de cruise af voor de rotonde, en bij het eindpuntVoor de rest deed de cc zijn werk.
Zal het aan liggen inderdaad, Hier is ruimte zat.. Inklapbare buitenspiegels is hier ook echt niet nodig, Het is sowieso haast nooit nodig om hier langs een smalle straat te parkeren.Over het algemeen is er plek zat. Alleen in Groningen zou het handig zijn, maar niet meer dan dat.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:14 schreef QuiCk01 het volgende:
Ik snap echt niet dat jullie cruise control boven airco verkiezen. Maar misschien komt dat omdat ik in de randstad woon.
Verder vind ik een dimmende binnenspiegel echt een musthave.
Er zijn premium merken waar dat gewoon een optie is
Oh en inklappende spiegels bij het parkeren, ook altijd lekker.
Dat wil ik nog wel eens zien danquote:Op maandag 6 januari 2014 14:16 schreef Viezze het volgende:
[..]
Echte bazen nemen de rotonde bij Joure gewoon met de cruise op 130.
80 wil sowieso.quote:
In theorie wel ja. In de praktijk rijdt er altijd wel een halve gare voor je te slingeren.quote:
Toyota Yaris diesel. De Yaris die ik laatst voor werk reed, had 'm wel gewoon achter het stuur zitten.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:16 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Wat had je voor lesauto dan? Mini, Scenic, C4 welke heeft dat nog meer?
Vaak als het druk is, loopt vanuit Drachten komende de linkerbaan naar Emmeloord vol. Dan pak ik altijd de rechterbaan richting Sneek, rij ik het rijtje auto's voorbij en druk ik hem op de rotonde weer baantje naar links.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:18 schreef Viezze het volgende:
[..]
In theorie wel ja. In de praktijk rijdt er altijd wel een halve gare voor je te slingeren.
Haha ja idd.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:17 schreef Marco001 het volgende:
[..]
80 wil sowieso.(Net als de bocht op de ringweg Groningen bij Driebond.)
De 270 graden bocht op het enige 50stukje van de ringweg, dus vanaf Julianaplein richting Beijum. Zelfs met een verlengde en verhoogde Sprinter kan je die bocht met 70 nemen. Wel heel goed vasthouden dan.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:18 schreef Viezze het volgende:
[..]
In theorie wel ja. In de praktijk rijdt er altijd wel een halve gare voor je te slingeren.
Welke bocht bedoel je?
Oh ja die. Die nam ik wel vrij rustig met de bus, wij konden lading niet vastzetten dus dan vliegt alles door de bus heen. Niet zo leuk met dozen wijnquote:Op maandag 6 januari 2014 14:21 schreef Marco001 het volgende:
[..]
De 270 graden bocht op het enige 50stukje van de ringweg, dus vanaf Julianaplein richting Beijum. Zelfs met een verlengde en verhoogde Sprinter kan je die bocht met 70 nemen. Wel heel goed vasthouden dan.
De Seat vind het met z'n Chinese rubber alleen niet zo fijn.quote:
Heb het 1x met die snelheid met een oud type Sprinter gedaan, ding helde zo erg over dat ik dusdanig tegen ging hangen waardoor ik haast bij de passagiersdeur zat..quote:Op maandag 6 januari 2014 14:22 schreef Viezze het volgende:
[..]
Oh ja die. Die nam ik wel vrij rustig met de bus, wij konden lading niet vastzetten dus dan vliegt alles door de bus heen. Niet zo leuk met dozen wijn
Tering. Levensmoe ofzo? Investeren in goede banden ga je altijd profijt van krijgen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
De Seat vind het met z'n Chinese rubber alleen niet zo fijn.80 is wel de max daar voor die bandjes.
Ik vind hem echt bloedmooi. Niet zo mooi als de Superb Combi, maarja, appels en perenquote:Op maandag 6 januari 2014 14:30 schreef Marco001 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die die 308SW een lelijk ding vind? Lijkt net een gewone 308, die een beetje uit elkaar is getrokken.
Neuh, Ding vreet banden, zeker met mijn rijstijl. Heb er ook GT Radials e.d. onder gehad, maar zitten nu Hifly's onder die me qua grip niet eens tegenvallen qua zomerbanden. Kan best hard de bocht om, en zeker op droog plakken ze goed aan de weg, pas als ik echt forceer krijg ik onderstuur met die dingen.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:30 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Tering. Levensmoe ofzo? Investeren in goede banden ga je altijd profijt van krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |