Vanaf 8 uur op eurosport?quote:Op maandag 6 januari 2014 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Evening Session
6.00pm Julie Gore vs Rachna David (G)
7.00pm Jeroen Geerdink vs Dave Prins (P)
8.00pm Geert De Vos vs Madars Razma
9.00pm Ross Montgomery vs Michael Meaney
quote:Op maandag 6 januari 2014 16:45 schreef Max23 het volgende:
Dekker vond zich zelf goed spelen na een zwak begin![]()
![]()
Ziet er naar mijn mening even groot uit. Wat een verschil kan maken, is dat het ijzer aan de zijkanten tegenwoordig, velen malen dunner is. Dus is er ook iets meer ruimte.quote:
van vroegerquote:Op maandag 6 januari 2014 16:44 schreef editoor het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeld van YouTube?
Ik denk dat de afmetingen nog steeds het zelfde zijn. De darts zijn smaller en de flights kleiner dan vroeger heb ik zo'n vermoeden.
Hier ook, maar nu de hele rechthoek. Het tin is zeker 4/5 maal dikker dan de huidige borden.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:50 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
van vroeger
duidelijk verschil met nu
Jezus, Priestley is nog erger dan Pipe.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:50 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
van vroeger
duidelijk verschil met nu
Dat is gewoon schattig.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:49 schreef hafcfan het volgende:
robgeerdink @rojaje87
@Bamse180 wie bint zo trots op oe mien jonge
Beantwoorden
Jeroen Geerdink @Bamse180 4 januari
@rojaje87 dank je pa.
robgeerdink @rojaje87 4 januari
@Bamse180 geweldig jongen goed verwoord en bedankt voor de woorden naar mij (snik)
Deze wedstrijd is gisteren al gespeeld, beste.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:05 schreef AndyHamilton het volgende:
Niet goed, wel spannend. 2-2 in sets 3-3 in legs, Widmayer heeft al 1 matchdart gemist.
Laat me ik heb hem nog niet gezienquote:Op maandag 6 januari 2014 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze wedstrijd is gisteren al gespeeld, beste.
Je reageert net zo sloom als dat je gooit.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:09 schreef AndyHamilton het volgende:
[..]
Laat me ik heb hem nog niet gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |