abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135658824
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 22:01 schreef emokid het volgende:
Ik schakel ook even in. Zul je zien dat ze nu opeens niet meer scoren..
Lijkt er stilaan op.. bedankt he :(
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_135659093
Pfffffffff puck wil er echt niet meer in daar op het eind ;(
pi_135668236
142 penalty minutes in de eerste 2 seconden (!!) van VAN-CGY _O- _O-
pi_135668688
quote:
10s.gif Op zondag 19 januari 2014 10:24 schreef Saviola het volgende:
142 penalty minutes in de eerste 2 seconden (!!) van VAN-CGY _O- _O-
Wow dat ging echt goed mis daar.. De bezoekers komen altijd eerst met de line-up, dus je kunt zeggen dat de Flames hier schuld hebben door met een 4th line de wedstrijd te beginnen. Tortorella was echt woedend. _O- Bieksa nam de face-off, dat heb ik ook nog niet eerder gezien.
  zondag 19 januari 2014 @ 12:57:32 #205
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_135671590
Echt kansloos van de Flames.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_135673583
Dennis Wideman met 38 minuten en 5 seconden speeltijd in die wedstrijd.. Ziek.

Wat een kutgoal om op te verliezen.. Zoiets mag echt niet tellen, en waarom is het niet reviewable?

[ Bericht 77% gewijzigd door emokid op 19-01-2014 14:06:03 ]
  zondag 19 januari 2014 @ 14:32:50 #207
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_135675332
Wat is dat voor rare regel?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_135681413
pgammo twitterde op zondag 19-01-2014 om 15:26:28 Calgary and Vancouver last night reiterated why the NHL is a minor sport reageer retweet
_O_.

enne.. Matt Cooke schadenfreude anyone?

Geen schorsing is terecht want; karma.
pi_135681942
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 14:32 schreef maniack28 het volgende:
Wat is dat voor rare regel?
Goede regel om die achterlijke netten weg te halen, maar goed ik weet niet beter dat er afgefloten wordt als het net geraakt wordt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_135681998
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 16:37 schreef emokid het volgende:
pgammo twitterde op zondag 19-01-2014 om 15:26:28 Calgary and Vancouver last night reiterated why the NHL is a minor sport reageer retweet
_O_.

enne.. Matt Cooke schadenfreude anyone?

Geen schorsing is terecht want; karma.
Schorsing geen idee, maar in iedergeval zeker een penalty
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_135682013
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 16:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Goede regel om die achterlijke netten weg te halen, maar goed ik weet niet beter dat er afgefloten wordt als het net geraakt wordt
Die netten moeten blijven http://en.wikipedia.org/wiki/Death_of_Brittanie_Cecil
pi_135682044
quote:
Had je maar naar het spel moeten kijken. Als je naar het stadion ga je voor de wedstrijd en voor de bange mensen is er de lange zijde of de hogere ringen
pi_135682198
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 16:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Had je maar naar het spel moeten kijken. Als je naar het stadion ga je voor de wedstrijd en voor de bange mensen is er de lange zijde of de hogere ringen
De refs zijn hier 'to blame', zij moesten gewoon fluiten toen de puck een duidelijke stuiter maakte tegen het net. En dat het niet reviewable kun je de NHL de schuld voor geven. Dat is gewoon raar.
pi_135683078
Blijft Quick he, anders lukt het niet _O_
pi_135686221
Tering ik heb wat gemist vannacht, eerlijk gezegd niet iets om trots op te zijn als Canucks aanhanger.
Torts die dan toch zijn beheersing verliest, dat terwijl de lokale media zo te spreken was over zijn aanpassing aan de stads- en clubcultuur.
In mijn ogen is dit geen goede reclame voor de NHL waar andere die-hard fans er misschien wel zo over denken:

In ieder geval wel de 2 pts tegen de Lames.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_135686342
Met je 4 lijn vol met goons de game starten :')

Wat moest ie doen? Sedin twins de wedstrijd laten starten?
pi_135687761
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 18:38 schreef maerk het volgende:
Tering ik heb wat gemist vannacht, eerlijk gezegd niet iets om trots op te zijn als Canucks aanhanger.
Torts die dan toch zijn beheersing verliest, dat terwijl de lokale media zo te spreken was over zijn aanpassing aan de stads- en clubcultuur.
In mijn ogen is dit geen goede reclame voor de NHL waar andere die-hard fans er misschien wel zo over denken:

[ afbeelding ]

In ieder geval wel de 2 pts tegen de Lames.
Torts kon niets anders.. "His hands were tied". Ik snap zijn woede compleet. Hij ging na de 1st naar de kleedkamer toe van Calgary maar moest tegengehouden worden. Hij heeft hiervoor een hearing.

En het is inderdaad geen goede reclame voor de sport denk ik. Zie die tweets hierboven.
pi_135688563
Tja inderdaad geen beste reclame voor de sport. Overigens is dat imo volledig aan de Flames te wijten in dit geval.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_135688707
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 18:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Met je 4 lijn vol met goons de game starten :')

Wat moest ie doen? Sedin twins de wedstrijd laten starten?
Nee dat snap ik ook wel, alleen moet hij zich verantwoorden voor zijn woede-aanval.
In mijn ogen trouwens wel een stukje passie voor je team, dus mij hoor je er ook niet over hoor.

Ik had al een beetje een hekel aan Calgary maar dat is bij deze bevestigd.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  zondag 19 januari 2014 @ 20:12:19 #220
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_135690365
Maar waarom niet gewoon je 1st line pakken dan? Bang voor blessures?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_135701692
TB@Carolina begint zo. Mag Tampa wel vaker doen, op zaterdag en zondag spelen op voor mij gunstige tijden :P

quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 20:12 schreef maniack28 het volgende:
Zoals Torts het zei op de persconferentie: als je ziet dat Calgary z'n goons op het ijs zet om te beginnen, dan weet je niet wat er gaat gebeuren (willen ze gelijk vechten of niet?) dus zet je niet je sterren op het ijs, maar ook je 4th line..
  zondag 19 januari 2014 @ 23:08:40 #222
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_135701877
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 23:04 schreef Saviola het volgende:
TB@Carolina begint zo. Mag Tampa wel vaker doen, op zaterdag en zondag spelen op voor mij gunstige tijden :P

[..]

Zoals Torts het zei op de persconferentie: als je ziet dat Calgary z'n goons op het ijs zet om te beginnen, dan weet je niet wat er gaat gebeuren (willen ze gelijk vechten of niet?) dus zet je niet je sterren op het ijs, maar ook je 4th line..
Ja, dat snap ik hoor.. maar je kan het ook niet doen en je spelers instrueren een fight niet te accepteren. Dan hebben de Flames geen momentum en een PK.

Er zijn dus misschien mogelijkheden, hoewel die hockeytechnisch waarschijnlijk niet geaccepteerd zijn.,
pi_135702188
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 20:12 schreef maniack28 het volgende:
Blessures en penalty time. In het ongunstigste geval heb je inderdaad een blessure op je top player en zitten je beste spelers op het strafbankje terwijl ze aan de andere kant alleen goons missen.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_135702316
Haha, 1-0 Tampa op de PP.

Verdediger van Carolina verliest z'n stick, en schaatst naar de bank TERWIJL Tampa in de Carolina zone bezig is op de PP 8)7 dus 5 on 4 wordt een 5 on 3 en Tampa scoort gelijk..

Blijf dan ff verdedigen zonder stick _O-

edit: 2-0, wat een aanval joh _O_
  zondag 19 januari 2014 @ 23:32:07 #225
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_135702899
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 23:16 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Blessures en penalty time. In het ongunstigste geval heb je inderdaad een blessure op je top player en zitten je beste spelers op het strafbankje terwijl ze aan de andere kant alleen goons missen.
Niet vechten = geen penalty time dus ja.. dat is niet waar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')