Daar is je antwoord.quote:
Nah deze situaties zijn tussen 2009 en nu gebeurd. Niet achter elkaar.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:09 schreef Lienekien het volgende:
Je maakt alle mannen gek! Ze verliezen hun verstand!
Het is een vrij onmogelijke vraag.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:10 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nah deze situaties zijn tussen 2009 en nu gebeurd. Niet achter elkaar.
Ik heb het ook niet over gedrag. Ik heb het over verwachtingen.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:21 schreef MaidensTower het volgende:
Ik zeg dat ik ze leuk vind en daarna gedraag ik me nog steeds hetzelfde. Niet ontwijken, moeilijk, verlegen doen etc.
Wat zou ze dan moeten verwachten?quote:Op zondag 5 januari 2014 20:23 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over gedrag. Ik heb het over verwachtingen.
Wat zou iemand toch kunnen verwachten na het bekennen van gevoelens. Inderdaad 1 groot raadsel.quote:
Snap ik. Je kan alleen wel normaal doen toch? Laatste jongen die ik leuk vond, was niet gek op mij, maar bleef ook stabiel. Dat hoort. Ik doe zelf ook alleen kut tegen mannen die ik leuk vind, maar er op dat moment geen ruimte is. Zo heb ik een vorm van controle. Als ik iemand niet leuk vind doe ik normaal. Dat het niet wederzijds is, is niet mijn probleemquote:Op zondag 5 januari 2014 21:05 schreef Tja..1986 het volgende:
Er zijn toch in alle 4 de voorbeelden duidelijke redenen die je zelf al aangeeft:
1. Gaat voor zijn relatie en wil die niet op het spel zetten
2, 3 en 4 hebben op dat moment geen behoefte aan relatie
Wat als hij een keer zei en daarna niets meer probeerde? Was afstand dan nog nodig?quote:Op zondag 5 januari 2014 21:12 schreef MangoLotion het volgende:
Als ik naar mezelf kijk, dan word ik bot en afstandelijk als iemand die ik niet leuk genoeg vind/die niet mijn type is opeens interesse laat blijken waar ik niks mee kan én wil. Dan doe ik bot en afstandelijk om dan duidelijk te maken dat diegene weg moet blijven.
Voorbeeld:
Jongen die mij al 3 jaar leuk vindt () en steeds moeite voor me doet/deed,
terwijl ik hem in die jaren telkens subtiel heb afgewezen, kwam me op nieuwjaarsdag tegen en wilde me 3 zoenen geven en ik heb gewoon mijn hoofd weggedraaid. Ja, dat is is misschien bot, maar op deze manier hou je mensen die niet je type zijn op afstand.
Het is toch duidelijk dat ze je alle 4 wel leuk vonden maar (op dat moment) geen relatie met je wilde.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:14 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Snap ik. Je kan alleen wel normaal doen toch? Laatste jongen die ik leuk vond, was niet gek op mij, maar bleef ook stabiel. Dat hoort. Ik doe zelf ook alleen kut tegen mannen die ik leuk vind, maar er op dat moment geen ruimte is. Zo heb ik een vorm van controle. Als ik iemand niet leuk vind doe ik normaal. Dat het niet wederzijds is, is niet mijn probleemTenzij iemand irritant wordt. Dan neem ik afstand.
Hij is gewoon mijn type niet en gaat het ook nooit worden. Dus wat hij ook doet, hij zal nooit een kans maken.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:17 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Wat als hij een keer zei en daarna niets meer probeerde? Was afstand dan nog nodig?
Mijn punt is niet de relatie, maar omgang. We hebben geen contact buiten werk. Het zou fijn zijn als ik niet een botte, negerende persoon tegenover me heb die eerst wel graag kletste. Oké; dat kletsen hoeft ook niet. Ik vind die botte en afstandelijke attitude onnodig en vervelend! Alsof ik hem ter plekke ga aanranden ofzo. Doe even normaal en groet me op een normale manier!quote:Op zondag 5 januari 2014 21:19 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk dat ze je alle 4 wel leuk vonden maar (op dat moment) geen relatie met je wilde.
Ja, ik snap dat je t kut vindt, het is ook best aso, je kan op z'n mist even teruggroeten (doe ik ook met die ene). Maar besef wel dat iedereen daar anders mee omgaat.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:25 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Mijn punt is niet de relatie, maar omgang. We hebben geen contact buiten werk. Het zou fijn zijn als ik niet een botte, negerende persoon tegenover me heb die eerst wel graag kletste. Oké; dat kletsen hoeft ook niet. Ik vind die botte en afstandelijke attitude onnodig en vervelend! Alsof ik hem ter plekke ga aanranden ofzo. Doe even normaal en groet me op een normale manier!
Wil gewoon weten waarom? Ik kan het niet verklaren.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:36 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat je t kut vindt, het is ook best aso, je kan op z'n mist even teruggroeten (doe ik ook met die ene). Maar besef wel dat iedereen daar anders mee omgaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |