abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135116217
Een cliché situatie:

Je vindt iemand leuk en laat dat merken. De ander doet daarna bot en afstandelijk tegen je.

In geval van wanhopige geplak en gezeur SNAP ik dat de ander afstand neemt. Of je moet echt onaantrekkelijk zijn. Wat als dat niet het geval is? Wat zegt dat over degene die afstand neemt?

Eigen ervaring:
1:
2009: Man heeft relatie. Ik biecht gevoelens op. Hij doet bot en afstandelijk. Ik negeer hem later. Bleek het keihard wederzijds te zijn en hij zijn relatie te willen koesteren.

2:
2010:Man neemt afstand na opbiechting van mijn gevoelens na leuk contact. Later krijg ik te horen: hij is bedrogen en heeft rebound, harten gebroken en voelt zich heel depressief en vermijdt liefde.

3:
2009:Man doet gaar na een date. Na mijn afstand biecht hij op mij heel leuk te vinden en bang is om verliefd te worden.

4:
(recent)
2014: Man zit in scheiding en is al 3 maanden single. Had het heel gezellig met hem. Ik zei dat ik hem leuk vond. Daarna doet hij ook bot en afstandelijk. Hij zei dat hij er niet mee bezig is gezien zijn situatie. Weet nog niet wat hij voelt :) Vind het weer overdreven raar.

Mannen horen gewoon normaal te kunnen doen. Ik ben niet vervelend ofzo. Hij weet dat ik makkelijk aan aandacht kom. Dat hoort hem dus te vleien ofzo.

[ Bericht 8% gewijzigd door MaidensTower op 05-01-2014 20:12:03 ]
  zondag 5 januari 2014 @ 20:04:00 #2
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_135116258
Bzzzt

Als je in een relatie zit en je iemand leuk vindt is dat een manier om te voorkomen dat er iets gaat gebeuren
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Moderator zondag 5 januari 2014 @ 20:04:44 #3
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_135116307
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:03 schreef MaidensTower het volgende:
Man heeft relatie.
Daar is je antwoord.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_135116317
omdat het ongemakkelijk is als iemand je leuk vind en het niet wederzijds is....

Bovendien zal zijn vriendin er ook niet blij mee zijn, dus exit TS.
pi_135116504
Ff OP opnieuw lezen mensen. Heb meerdere ervaringen getypt. Laatste en recente ervaring is nummer 4. The bzzzt electricity story.
  zondag 5 januari 2014 @ 20:09:27 #6
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135116567
Je maakt alle mannen gek! Ze verliezen hun verstand!
The love you take is equal to the love you make.
pi_135116625
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:09 schreef Lienekien het volgende:
Je maakt alle mannen gek! Ze verliezen hun verstand!
Nah deze situaties zijn tussen 2009 en nu gebeurd. Niet achter elkaar.
  zondag 5 januari 2014 @ 20:16:33 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135116933
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:10 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Nah deze situaties zijn tussen 2009 en nu gebeurd. Niet achter elkaar.
Het is een vrij onmogelijke vraag.
The love you take is equal to the love you make.
pi_135117044
Al eens de optie overwogen dat je interpretatie fout is? Dat ze bot en afstandelijk lijken omdat jij juist je verwachtingen (wellicht onbewust) aanpast na het bekennen van je gevoelens?
Zou niet heel raar zijn.
pi_135117196
Ik zeg dat ik ze leuk vind en daarna gedraag ik me nog steeds hetzelfde. Niet ontwijken, moeilijk, verlegen doen etc.

Ik heb het er ook helemaal niet meer over ofzo.
pi_135117264
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:21 schreef MaidensTower het volgende:
Ik zeg dat ik ze leuk vind en daarna gedraag ik me nog steeds hetzelfde. Niet ontwijken, moeilijk, verlegen doen etc.
Ik heb het ook niet over gedrag. Ik heb het over verwachtingen.
  zondag 5 januari 2014 @ 20:24:05 #12
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_135117289
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:23 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet over gedrag. Ik heb het over verwachtingen.
Wat zou ze dan moeten verwachten?
pi_135117302
Misschien heel flauw hoor, maar wellicht geef je zo'n persoon te veel aandacht (bijv. een column schrijven) waardoor je hem ietwat overvalt.
pi_135117377
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:24 schreef Mishu het volgende:

[..]

Wat zou ze dan moeten verwachten?
Wat zou iemand toch kunnen verwachten na het bekennen van gevoelens. Inderdaad 1 groot raadsel.

Geboren zonder fantasie? Nog nooit iemand leuk gevonden? Zit je aan de crack?

Wat een domme vraag.
pi_135118266
Ik heb aan heel veel mannelijke collega's die mij even lang en goed kennen als hen gevraagd wat ze zouden doen als ik hetzelfde bij hun had gedaan (ze weten niet dat het ook hun collega betreft). Allemaal antwoordden ze dat ze los van of ze me willen of niet zich niet vreemd zouden opstellen. En de meeste mannen zeiden dat ze het wel leuk zouden vinden mocht ik zoiets doen. Dit is geen check-mij-leuk-zijn-omschrijving. Ik wil ff een ander inzicht, want aan mijn move en verschijning ligt het niet.
pi_135120030
Er zijn toch in alle 4 de voorbeelden duidelijke redenen die je zelf al aangeeft:
1. Gaat voor zijn relatie en wil die niet op het spel zetten
2, 3 en 4 hebben op dat moment geen behoefte aan relatie
pi_135120513
Als ik naar mezelf kijk, dan word ik bot en afstandelijk als iemand die ik niet leuk genoeg vind/die niet mijn type is opeens interesse laat blijken waar ik niks mee kan én wil. Dan doe ik bot en afstandelijk om dan duidelijk te maken dat diegene weg moet blijven.

Voorbeeld:

Jongen die mij al 3 jaar leuk vindt ( :') ) en steeds moeite voor me doet/deed,
terwijl ik hem in die jaren telkens subtiel heb afgewezen, kwam me op nieuwjaarsdag tegen en wilde me 3 zoenen geven en ik heb gewoon mijn hoofd weggedraaid. Ja, dat is is misschien bot, maar op deze manier hou je mensen die niet je type zijn op afstand.
pi_135120685
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:05 schreef Tja..1986 het volgende:
Er zijn toch in alle 4 de voorbeelden duidelijke redenen die je zelf al aangeeft:
1. Gaat voor zijn relatie en wil die niet op het spel zetten
2, 3 en 4 hebben op dat moment geen behoefte aan relatie
Snap ik. Je kan alleen wel normaal doen toch? Laatste jongen die ik leuk vond, was niet gek op mij, maar bleef ook stabiel. Dat hoort. Ik doe zelf ook alleen kut tegen mannen die ik leuk vind, maar er op dat moment geen ruimte is. Zo heb ik een vorm van controle. Als ik iemand niet leuk vind doe ik normaal. Dat het niet wederzijds is, is niet mijn probleem :) Tenzij iemand irritant wordt. Dan neem ik afstand.
pi_135120859
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:12 schreef MangoLotion het volgende:
Als ik naar mezelf kijk, dan word ik bot en afstandelijk als iemand die ik niet leuk genoeg vind/die niet mijn type is opeens interesse laat blijken waar ik niks mee kan én wil. Dan doe ik bot en afstandelijk om dan duidelijk te maken dat diegene weg moet blijven.

Voorbeeld:

Jongen die mij al 3 jaar leuk vindt ( :') ) en steeds moeite voor me doet/deed,
terwijl ik hem in die jaren telkens subtiel heb afgewezen, kwam me op nieuwjaarsdag tegen en wilde me 3 zoenen geven en ik heb gewoon mijn hoofd weggedraaid. Ja, dat is is misschien bot, maar op deze manier hou je mensen die niet je type zijn op afstand.
Wat als hij een keer zei en daarna niets meer probeerde? Was afstand dan nog nodig?
pi_135121040
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:14 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Snap ik. Je kan alleen wel normaal doen toch? Laatste jongen die ik leuk vond, was niet gek op mij, maar bleef ook stabiel. Dat hoort. Ik doe zelf ook alleen kut tegen mannen die ik leuk vind, maar er op dat moment geen ruimte is. Zo heb ik een vorm van controle. Als ik iemand niet leuk vind doe ik normaal. Dat het niet wederzijds is, is niet mijn probleem :) Tenzij iemand irritant wordt. Dan neem ik afstand.
Het is toch duidelijk dat ze je alle 4 wel leuk vonden maar (op dat moment) geen relatie met je wilde.
pi_135121196
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:17 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Wat als hij een keer zei en daarna niets meer probeerde? Was afstand dan nog nodig?
Hij is gewoon mijn type niet en gaat het ook nooit worden. Dus wat hij ook doet, hij zal nooit een kans maken.
pi_135121503
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:19 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Het is toch duidelijk dat ze je alle 4 wel leuk vonden maar (op dat moment) geen relatie met je wilde.
Mijn punt is niet de relatie, maar omgang. We hebben geen contact buiten werk. Het zou fijn zijn als ik niet een botte, negerende persoon tegenover me heb die eerst wel graag kletste. Oké; dat kletsen hoeft ook niet. Ik vind die botte en afstandelijke attitude onnodig en vervelend! Alsof ik hem ter plekke ga aanranden ofzo. Doe even normaal en groet me op een normale manier!
pi_135122211
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:25 schreef MaidensTower het volgende:

[..]

Mijn punt is niet de relatie, maar omgang. We hebben geen contact buiten werk. Het zou fijn zijn als ik niet een botte, negerende persoon tegenover me heb die eerst wel graag kletste. Oké; dat kletsen hoeft ook niet. Ik vind die botte en afstandelijke attitude onnodig en vervelend! Alsof ik hem ter plekke ga aanranden ofzo. Doe even normaal en groet me op een normale manier!
Ja, ik snap dat je t kut vindt, het is ook best aso, je kan op z'n mist even teruggroeten (doe ik ook met die ene). Maar besef wel dat iedereen daar anders mee omgaat.
pi_135122260
En daarom zei ik eerder ook dat dit soort acties met collega's gewoon een slecht idee zijn
pi_135122469
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:36 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Ja, ik snap dat je t kut vindt, het is ook best aso, je kan op z'n mist even teruggroeten (doe ik ook met die ene). Maar besef wel dat iedereen daar anders mee omgaat.
Wil gewoon weten waarom? Ik kan het niet verklaren.

Vandaag liep hij de trap af richting de winkel in. Zijn gulp was open en hij was zijn bloese in zijn broek aan het stoppen. Toen ik dat zag keek ik gelijk omlaag en deed ik mijn hand voor mijn ogen. Vervolgens zei ik "I didn't see anything :D ". Een normale iemand zoi erom lachen. Hij zei op een botte wijze: "Er was niks te zien". Naah. Normaal zou hij erom lachen. Everyone would. Wtf?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')