abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137038813
Je moet ook niet op Neckermann of Arke kijken als je op Algarve iets rustig wilt :)
We zijn er 10 dagen geweest en geen massa toerisme tegen gekomen. Heerlijke in een B&B gelogeert en een in een tipi tent O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 23 februari 2014 @ 09:19:33 #127
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_137038828
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 20:35 schreef becky27 het volgende:
AAAAAH ik weet het niet meer!

we zijn al een tijdje aan het zoeken naar iets met vakantie.

Wij, man, vrouw, kleuter en dreumes gaan van 9/8 tot 23/8 op vakantie. Idee is nu
- leuk voor de kindjes
- leuk voor ons
- warm
- het liefst een camping maar niet te groot, geen tent maar eigen sanitair dus stacaravan oid
- bij voorkeur Frankrijk, dus de zuidelijke helft om het warm te hebben'
- en eigenlijk willen we het in 1 keer rijden

Ardeche is hier al aardig wat over langsgekomen. Heb niets overigens met Frankrijk, mijn schoonzus, zwager met kinderen woont er, dus kom er regelmatig en wordt iedere keer weer in alle vooroordelen over Fransen bevestigd.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_137038834
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 06:53 schreef becky27 het volgende:
Algarve lijkt me leuk maar als ik zoek vind ik vooral enorm massatoerisme met grote resorts. Dat is niet iets wat ik zoek.

Miss sly, ik heb Le Pech op mijn lijstje staan maar ben nog niet overtuigd.
kijk eens op turiscampo yellohvillage nabij luz, espiche en lagos...
  Moderator zondag 23 februari 2014 @ 09:27:12 #129
5428 crew  miss_sly
pi_137038900
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 09:18 schreef bitterend het volgende:
Je moet ook niet op Neckermann of Arke kijken als je op Algarve iets rustig wilt :)
We zijn er 10 dagen geweest en geen massa toerisme tegen gekomen. Heerlijke in een B&B gelogeert en een in een tipi tent O+
Maar jij was er vast niet in augustus, hoogseizoen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_137038917
Nee, begin september. Maar wat ik bedoel is dat ik ben niet in een grote hotel gebleven. Er zat ook zat rustigere stranden waar je geen grote hotels in de buurt hebt. Bij de B&B hadden ze een boekje met stranden en hun beschrijvingen! erg fijn...
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  Moderator zondag 23 februari 2014 @ 09:42:31 #131
5428 crew  miss_sly
pi_137039079
Volgens mij waren wat mensen ook hier geweest en erg enthousiast: http://www.camping-le-clou.com

Ik zoek voor onszelf misschien nog een leuke, niet te grote camping in Bretagne of Normandië. Iemand daar een leuke tip, met huuraccomodaties?
pi_137039321
Ik heb een hele leuke boek "kidsproof kamperen" in Frankrijk met hele leuke rustigere campings. Ik ga straks even kijken voor jullie :Y
(je mag ook het boek zelf lenen miss)
  Moderator zondag 23 februari 2014 @ 10:12:58 #134
5428 crew  miss_sly
pi_137039563
O, sauna O+ geniet er van!

Ik ga je linkjes bekijken, dank je!
  zondag 23 februari 2014 @ 12:37:31 #135
43642 Bayswater
pi_137043830
Camping La Baume kan ik niet echt een kleine camping noemen, ben daar in 2000 geweest. Beetje onpersoonlijke grote camping met koude zwembaden.
Life lies a slow suicide
pi_137045326
En in Frejus. Dat zou ik toch echt niet in 1 ruk rijden vanuit Nederland. En dan zit ik nog in zuid-Nederland. Ik vind de Ardeche goed te doen in 1 dag, dat zal voor de dordogne ook gelden denk ik. En dan alleen met auto en zonder vouwwagen/caravan/aanhangwagen. Ardeche deden wij de laatste keer in goed 8 a 9 uur. Maar, wij zijn geen lange stoppers en het was een rustige dag op de weg.
Becky, waar je ook heen gaat, je zit in die periode wel met alle zwarte zaterdagen. Als je het voor elkaar krijgt om die te mijden zou ik dat altijd doen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_137055494
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 12:37 schreef Bayswater het volgende:
Camping La Baume kan ik niet echt een kleine camping noemen, ben daar in 2000 geweest. Beetje onpersoonlijke grote camping met koude zwembaden.
De eerste 3 linkjes komen uit eigen bookmarks...die daarna uit het boekje :Y

La Peche is ook in het boekje trouwens dus ik denk dat de andere campings ook in de smaak kunnen vallen bij miss :Y
  maandag 24 februari 2014 @ 09:57:55 #138
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_137082020
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 09:18 schreef bitterend het volgende:
waar was die tipi tent?
in de haak.
  Moderator maandag 24 februari 2014 @ 10:07:56 #139
5428 crew  miss_sly
pi_137082237
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 09:57 schreef trui het volgende:

[..]

waar was die tipi tent?
Hier heb je tipi's in Frankrijk, daar heb ik ook nog naar gekeken.
http://www.roussel.nl/tipi

We twijfelen een beetje. We gaan twee weken naar Le Pech, dat is al geboekt. We vieren daar ook de verjaardag van S. Maar misschien is het wel leuk om in de week ervoor ook wat leuks te doen. al een weekje een andere camping (eventueel in een tent, dat wil S wel graag een keer, B ziet dat iets minder zitten ;) ) of bijvoorbeeld een paar dagen Eurodisney. Of juist bij terugkomst een paar dagen in het Efteling hotel of Bosrijk. Nou ja, nog iets extra's dus, maar tering, wat is het allemaal duur in het hoogseizoen.
  maandag 24 februari 2014 @ 10:22:44 #140
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_137082539
leuk miss_sly, weer naar Le Pech! en ja, alles is poepduur in het hoogseizoen, kunnen jullie dat extra's niet beter nog ergens daarbuiten plannen?

wij zijn aan 't zoeken naar iets zuidelijkers, maar liefst wel weer zo'n huurtent.
in de haak.
  Moderator maandag 24 februari 2014 @ 10:31:49 #141
5428 crew  miss_sly
pi_137082775
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 10:22 schreef trui het volgende:
leuk miss_sly, weer naar Le Pech! en ja, alles is poepduur in het hoogseizoen, kunnen jullie dat extra's niet beter nog ergens daarbuiten plannen?

wij zijn aan 't zoeken naar iets zuidelijkers, maar liefst wel weer zo'n huurtent.
Vooral voor S is het leuk dat we weer naar Le Pech gaan, want dat kent ze een beetje en dus is het een niet te onbekende plek om voor het eerst haar verjaardop op vakantie te vieren.
Dat extra's buiten het hoogseizoen plannen is wat lastig, omdat we ook nu zitten met het nieuwe huis en ergens half-eind april gaan we verhuizen. Dan moeten we natuurlijk nog een en ander doen en voor je het weet, is het gewoon al vakantie, want die begint 5 juli al. En na de vakantie is ze 5, dus leerplichtig.

Die tipi's van de site die ik postte zijn niet veel zuidelijker, dus dat zoeken jullie dan niet, denk ik ;)
  maandag 24 februari 2014 @ 10:38:26 #142
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_137082958
we willen graag aan zee, maar twijfel nog of 't de westkust of de middellandse zee wordt. cato & willem hebben allebei een eigen tentje, dat willen ze wel heel graag gebruiken.
in de haak.
  maandag 24 februari 2014 @ 10:39:55 #143
43642 Bayswater
pi_137082996
Na vorig jaar in zo'n lodgetent te hebben gezeten en het middagslaapje van de kleine soms in 33 graden moest gebeuren gaan we het dit jaar maar weer eens wat luxer aanpakken op de camping. :)

http://www.weekend.it/nl/Stacaravan/Cottage-Next/
Life lies a slow suicide
pi_137085229
quote:
Dit is echt een fantastische camping en plek O+
Er zijn grotten in de buurt, een heel knullig aquariumding, je kunt spelen tussen de rotsen in de rivier, 's nachts zwemmen er gewoon bevers! Er is een fijn kampwinkeltje, Anduze is een leuk plaatsje met een leuke markt. Als kind ben ik er geweest en in het jaar voor F ben ik er weer geweest. Ik ga er zeker terugkomen mét F!
(een dagje Avignon (wel een stukje rijden) of St Remy de Provence is ook een aanrader!)
pi_137090513
Heeft iemand tips voor een leuke accommodatie in Portugal (regio Lissabon of Algarve)?
Geen massahotels, maar liever iets kleinschaligers, appartement of b&b en beetje geschikt voor een dreumes.

Die van Bitterend weet ik al, maar ik ben benieuwd of nog meer mensen leuke adresjes weten ;)
pi_137100755
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 09:57 schreef trui het volgende:

[..]

waar was die tipi tent?
In paradise O+

Echt, we hebben zelden zo genoten, wat een rust, ruimte, heerlijk eten en super vriendelijke mensen...
We gaan zeker terug
http://www.aterra.pt/en/
pi_137100998
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 12:00 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Dit is echt een fantastische camping en plek O+
Er zijn grotten in de buurt, een heel knullig aquariumding, je kunt spelen tussen de rotsen in de rivier, 's nachts zwemmen er gewoon bevers! Er is een fijn kampwinkeltje, Anduze is een leuk plaatsje met een leuke markt. Als kind ben ik er geweest en in het jaar voor F ben ik er weer geweest. Ik ga er zeker terugkomen mét F!
(een dagje Avignon (wel een stukje rijden) of St Remy de Provence is ook een aanrader!)
Ah! super om te horen! ik had het gebookmarkt omdat het me zo leuk leek maar vind om een echte ervaring bij te hebben :D
pi_137269296
Wij hebben net ook geboekt:

http://travelbird.nl/16531/val-de-cantobre-frankrijk/

Heb nog via andere sites gekeken maar scheelde toch ruim 50% in prijs om 't via de travelbird aanbieding te doen, dus misschien ook tip voor andere mensen met kinderen. De omgeving ken ik al (heb in de buurt gewerkt :D ) en is erg mooi O+ de camping krijgt overal goede reviews. Ik heb er zin in :7
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_137270845
Die ziet er super leuk uit en is wel te rijden voor mij! :o even mijn man laten zien *O*

Geboekt :@ :D

[ Bericht 29% gewijzigd door bitterend op 01-03-2014 15:09:53 ]
pi_137276751
quote:
17s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 13:22 schreef innepin het volgende:
Wij hebben net ook geboekt:

http://travelbird.nl/16531/val-de-cantobre-frankrijk/

Heb nog via andere sites gekeken maar scheelde toch ruim 50% in prijs om 't via de travelbird aanbieding te doen, dus misschien ook tip voor andere mensen met kinderen. De omgeving ken ik al (heb in de buurt gewerkt :D ) en is erg mooi O+ de camping krijgt overal goede reviews. Ik heb er zin in :7
Tof! Ik ben aan het overwegen voor de laatste week juli.

Laatste week juli is niet mogelijk -O- En in augustus is het gelijk weer een smak duurder -O-

[ Bericht 11% gewijzigd door octopussy op 01-03-2014 19:36:00 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')