Ardeche is hier al aardig wat over langsgekomen. Heb niets overigens met Frankrijk, mijn schoonzus, zwager met kinderen woont er, dus kom er regelmatig en wordt iedere keer weer in alle vooroordelen over Fransen bevestigd.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:35 schreef becky27 het volgende:
AAAAAH ik weet het niet meer!
we zijn al een tijdje aan het zoeken naar iets met vakantie.
Wij, man, vrouw, kleuter en dreumes gaan van 9/8 tot 23/8 op vakantie. Idee is nu
- leuk voor de kindjes
- leuk voor ons
- warm
- het liefst een camping maar niet te groot, geen tent maar eigen sanitair dus stacaravan oid
- bij voorkeur Frankrijk, dus de zuidelijke helft om het warm te hebben'
- en eigenlijk willen we het in 1 keer rijden
kijk eens op turiscampo yellohvillage nabij luz, espiche en lagos...quote:Op zondag 23 februari 2014 06:53 schreef becky27 het volgende:
Algarve lijkt me leuk maar als ik zoek vind ik vooral enorm massatoerisme met grote resorts. Dat is niet iets wat ik zoek.
Miss sly, ik heb Le Pech op mijn lijstje staan maar ben nog niet overtuigd.
Maar jij was er vast niet in augustus, hoogseizoen?quote:Op zondag 23 februari 2014 09:18 schreef bitterend het volgende:
Je moet ook niet op Neckermann of Arke kijken als je op Algarve iets rustig wilt
We zijn er 10 dagen geweest en geen massa toerisme tegen gekomen. Heerlijke in een B&B gelogeert en een in een tipi tent
De eerste 3 linkjes komen uit eigen bookmarks...die daarna uit het boekjequote:Op zondag 23 februari 2014 12:37 schreef Bayswater het volgende:
Camping La Baume kan ik niet echt een kleine camping noemen, ben daar in 2000 geweest. Beetje onpersoonlijke grote camping met koude zwembaden.
waar was die tipi tent?quote:Op zondag 23 februari 2014 09:18 schreef bitterend het volgende:
Je moet ook niet op Neckermann of Arke kijken als je op Algarve iets rustig wilt
We zijn er 10 dagen geweest en geen massa toerisme tegen gekomen. Heerlijke in een B&B gelogeert en een in een tipi tent
Hier heb je tipi's in Frankrijk, daar heb ik ook nog naar gekeken.quote:
Vooral voor S is het leuk dat we weer naar Le Pech gaan, want dat kent ze een beetje en dus is het een niet te onbekende plek om voor het eerst haar verjaardop op vakantie te vieren.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:22 schreef trui het volgende:
leuk miss_sly, weer naar Le Pech! en ja, alles is poepduur in het hoogseizoen, kunnen jullie dat extra's niet beter nog ergens daarbuiten plannen?
wij zijn aan 't zoeken naar iets zuidelijkers, maar liefst wel weer zo'n huurtent.
Dit is echt een fantastische camping en plekquote:Op zondag 23 februari 2014 10:03 schreef bitterend het volgende:
http://www.camping-cevennes-provence.com/en/index.php
In paradisequote:
Ah! super om te horen! ik had het gebookmarkt omdat het me zo leuk leek maar vind om een echte ervaring bij te hebbenquote:Op maandag 24 februari 2014 12:00 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Dit is echt een fantastische camping en plek![]()
Er zijn grotten in de buurt, een heel knullig aquariumding, je kunt spelen tussen de rotsen in de rivier, 's nachts zwemmen er gewoon bevers! Er is een fijn kampwinkeltje, Anduze is een leuk plaatsje met een leuke markt. Als kind ben ik er geweest en in het jaar voor F ben ik er weer geweest. Ik ga er zeker terugkomen mét F!
(een dagje Avignon (wel een stukje rijden) of St Remy de Provence is ook een aanrader!)
Tof! Ik ben aan het overwegen voor de laatste week juli.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:22 schreef innepin het volgende:
Wij hebben net ook geboekt:
http://travelbird.nl/16531/val-de-cantobre-frankrijk/
Heb nog via andere sites gekeken maar scheelde toch ruim 50% in prijs om 't via de travelbird aanbieding te doen, dus misschien ook tip voor andere mensen met kinderen. De omgeving ken ik al (heb in de buurt gewerkt) en is erg mooi
de camping krijgt overal goede reviews. Ik heb er zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |